CoupÉter schreefCOLONde mijne hebben ze al uitgemaakt voor een rover en een astra. echt te erg![]()
zondag ook C-day of niet?
Ja ga toch ook wel even kijken op c' day en direct lid worden! Rotterdam valt mee
ModeratorCOLON Moderator

CoupÉter schreefCOLONde mijne hebben ze al uitgemaakt voor een rover en een astra. echt te erg![]()
zondag ook C-day of niet?

playboy schreefCOLONNou ik heb even pech gehad zoals jullie misschien al op het c' day onderwerp hadden gelezen.
Ik zit in mijn pauze even bij mijn auto en net dat ik wil weglopen zie ik op de gril een plekje, maar dacht eerst gewoon 1 van de zoveel dode beestjes. Maar in plaats van een plakje op de gril voelde in een klein inhammetje. Dus ik beetje water gepakt en schoon gemaakt. Blijkt het dat er een stukje blanke lak los was gelaten, en aan de andere kant zat er ook 1 plekje met lucht eronder![]()
Meteen na mijn werk langs de spuiter en ze hebben waarschijnlijk dik gespoten en niet lang genoeg laten drogen.
Nou de dag van C'day even s' ochtends de mugjes en vuil eraf spuiten en ja hoor: gril bladert nog meer af door de straal
Dus maandag middag na mijn werk direct gril eraf gehaald en naar spuiter gebracht. Vanmiddag gril weer vers gespoten opgehaald en moet nu goed zijn!
Heb nog een fotootje van zonder gril, MOEST toch kunnen rijden

masterpivo schreefCOLONZeker jammer van je grille natuurlijk, maar gelukkig wordt het weer netjes en zonder problemen opgelost! Wat zie ik nu in het midden van je bumper, lijkt wel tape die 2 delen bij elkaar houdt??
En nee zo zonder grille ziet het er echt niet uit!

Ja, dat snap ik maar opmerking was meer bedoeld om je een hart onder de riem te steken...playboy schreefCOLON @mart257: Haha zo simpel is het niet,als ik er niks aan doe word hij niet gemaakt;)

audio system does shake things up 

Juist jamart257 schreefCOLONAch....de corolla van playboy valt helemaal niet op in het verkeer als de politie voorbijkomt.....

Nee joh niet doen! Je hebt echt een pracht exemplaar lopen en die moet je niet zomaar ineens weg doen!!.. Je moet je zeker niet door de wouten 'laten weg pesten'. Je weet dat ze jou kennen, dus houdt daar gewoon rekening mee en zorg dat ze je niet ergens op kunnen pakken. Dat houdt het juist leuk!!playboy schreefCOLON@ masterpivo: Ja klopt ik denk altijd had ik maar een onopvallend oud bakkie. Maar zit er ook ersiue s overna te denken om hem te verkopen.....