Wes zijn Rolla restyled: Building a bulletproof block

Over al je verbouwingen, aanpassingen, enz...

ModeratorCOLON Moderator

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
masterpivo
Ambassador member
Ambassador member
BerichtenCOLON 2590
GeregistreerdCOLON Zo Mei 27, 2007 14:18

Re: Wes zijn Rolla restyled: foto's pagina 31

Bericht door masterpivo »

mark m schreefCOLONJe zou inderdaad nog net 'geluk' hebben. Voor auto's die na 01-01-'98 op kenteken gezet zijn is het lastiger dacht ik.
Dit betreffende de kleurswijziging neem ik aan?
'09 Auris E15 2.2D4d D-CAT GT180
LunaTick
Junior member
Junior member
BerichtenCOLON 129
GeregistreerdCOLON Di Nov 18, 2008 19:32

Re: Wes zijn Rolla restyled: foto's pagina 31

Bericht door LunaTick »

:shock:

f19
Gebruikers-avatar
Blof-fan
E-team
E-team
BerichtenCOLON 7603
GeregistreerdCOLON Vr Apr 02, 2004 16:15

Re: Wes zijn Rolla restyled: foto's pagina 31

Bericht door Blof-fan »

masterpivo schreefCOLON
mark m schreefCOLONJe zou inderdaad nog net 'geluk' hebben. Voor auto's die na 01-01-'98 op kenteken gezet zijn is het lastiger dacht ik.
Dit betreffende de kleurswijziging neem ik aan?
Als ie dan toch bezig is zou ik het vermogen ook meteen laten doen ;)
Driving: '04 Toyota Avensis 2.0 Wagon
Driving: '89 Toyota Corolla AE92 XL hatchback B&M Special
Restomodding: '88 Toyota Corolla AE92 GT-S Coupé
Restoring: '92 Toyota Corolla AR92 GT-Si hatchback
Have a good life in Africa: '92 Toyota Corolla AE92 GTSi hatchback
mark m
Ambassador member
Ambassador member
BerichtenCOLON 3756
GeregistreerdCOLON Do Mrt 29, 2007 20:42

Re: Wes zijn Rolla restyled: foto's pagina 31

Bericht door mark m »

Daar doelde ik inderdaad ook op ;)
Corolla e10 ('97) 2.0 DGX Zwart --> R.I.P.

Corolla e11 ('99) G6r --> SOLD

Looking for more fun on less wheels --> Ducati 999S
Wes
President member
President member
BerichtenCOLON 1964
GeregistreerdCOLON Do Apr 21, 2005 20:37

Re: Wes zijn Rolla restyled: foto's pagina 31

Bericht door Wes »

bedankt nogmaals voor de toffe reacties!

En een kleurs wijziging is niet geheel noodzakelijk, omdat er nog "resten" van de oude kleur te zien zijn.
Maar omdat ik het wel netjes allemaal op kenteken wil hebben ga ik zeker naar het rdw! Maar wil nog wel ff navragen of ik er echt zo doorkom.... want ik zit netttttttttt boven de 40% vermogens winst. Nou weet ik niet of ze zo nauw kijken? Anders wil ik em toch nog een keer goed laten keuren :)
Corolla E11 G6 Turbo

CT20 @ 0,9 bar 151,2 WHP en 218,2 NM koppel

NEWRESULT!!

CT20 @ 1,1 bar 176 WHP en 211,3 NM koppel

Nieuwe FTE Deed het goed :p
Wes
President member
President member
BerichtenCOLON 1964
GeregistreerdCOLON Do Apr 21, 2005 20:37

Re: Wes zijn Rolla restyled: foto's pagina 31

Bericht door Wes »

CoupÉter schreefCOLONheeeel erg mooi wes!!! staat goed de combi!!

voor het nette idd de voorbumper wel goed hangen hoor!!

staan je koplampen nu een stuk verder naar binnen?

bij mij kan ik me rubber laten zitten en zitten helemaal over de lamp heen.

spoiler zou ik ook lekker zo laten hoor ;)

nogmaals een hele mooi rolla zo :)
Ja koplampen staan wel een eindje naar binne maar valt niet zo erg op en kan er ook een rubber tussen doen als ik wil, maar op een of andere manier waaien die er bij mij elke keer weer tussenuit :lol:
Corolla E11 G6 Turbo

CT20 @ 0,9 bar 151,2 WHP en 218,2 NM koppel

NEWRESULT!!

CT20 @ 1,1 bar 176 WHP en 211,3 NM koppel

Nieuwe FTE Deed het goed :p
Marc0
Freak
Freak
BerichtenCOLON 8166
GeregistreerdCOLON Zo Nov 27, 2005 15:10

Re: Wes zijn Rolla restyled: foto's pagina 31

Bericht door Marc0 »

40% overtreffen is geen probleem Wes.
Seat Ibiza 1.2 TDi Style
martijnE11
CCNL Crew
CCNL Crew
BerichtenCOLON 3837
GeregistreerdCOLON Vr Dec 26, 2008 21:14

Re: Wes zijn Rolla restyled: foto's pagina 31

Bericht door martijnE11 »

Wes schreefCOLON
CoupÉter schreefCOLONheeeel erg mooi wes!!! staat goed de combi!!

voor het nette idd de voorbumper wel goed hangen hoor!!

staan je koplampen nu een stuk verder naar binnen?

bij mij kan ik me rubber laten zitten en zitten helemaal over de lamp heen.

spoiler zou ik ook lekker zo laten hoor ;)

nogmaals een hele mooi rolla zo :)
Ja koplampen staan wel een eindje naar binne maar valt niet zo erg op en kan er ook een rubber tussen doen als ik wil, maar op een of andere manier waaien die er bij mij elke keer weer tussenuit :lol:

je kunt de rubbers heel makelijk vastlijme aan je koplampen, zijn er wel meer die dat gedaan hebben, moet ik ook nog x doen want heb er ook last van :lol: het is een e11 kwaaltje:P
Groet,
Martijn

E11 1.6 G6 RED SOLD! http://corollaforum.nl/viewtopic.php?t=30515"
Toyota Aygo Dynamic Orange (auto van de vrouw)
Peugeot 308 blue lease executive (lease hok)
Gebruikers-avatar
masterpivo
Ambassador member
Ambassador member
BerichtenCOLON 2590
GeregistreerdCOLON Zo Mei 27, 2007 14:18

Re: Wes zijn Rolla restyled: foto's pagina 31

Bericht door masterpivo »

Wes schreefCOLONEn een kleurs wijziging is niet geheel noodzakelijk, omdat er nog "resten" van de oude kleur te zien zijn.
Maar omdat ik het wel netjes allemaal op kenteken wil hebben ga ik zeker naar het rdw! Maar wil nog wel ff navragen of ik er echt zo doorkom.... want ik zit netttttttttt boven de 40% vermogens winst. Nou weet ik niet of ze zo nauw kijken? Anders wil ik em toch nog een keer goed laten keuren :)
Lijkt me dan idd wel verstandig om hem te laten keuren. Je kan natuurlijk geluk hebben dat ze het door de vingers zien, maar ook de pech dat je van de weg gehaald wordt en dat wordt een duurdere bon denk ik.. ;) Voor de kleur hoeft het idd niet per se dan, ga er dus ook vanuit dat rondom het typeplaatje/chassisnummer de oude kleur nog zit.
'09 Auris E15 2.2D4d D-CAT GT180
Wes
President member
President member
BerichtenCOLON 1964
GeregistreerdCOLON Do Apr 21, 2005 20:37

Re: Wes zijn Rolla restyled: foto's pagina 31

Bericht door Wes »

oke dus de 40% regel valt wel mee, of is het zo van ow jij zegt 200pk doen we toch lekker 200 pk op je kenteken bewijs?

En idd rubbers heb ik ook al 4x vast gelijmd maar het blijft vliegen.....
Corolla E11 G6 Turbo

CT20 @ 0,9 bar 151,2 WHP en 218,2 NM koppel

NEWRESULT!!

CT20 @ 1,1 bar 176 WHP en 211,3 NM koppel

Nieuwe FTE Deed het goed :p
Gebruikers-avatar
Blof-fan
E-team
E-team
BerichtenCOLON 7603
GeregistreerdCOLON Vr Apr 02, 2004 16:15

Re: Wes zijn Rolla restyled: foto's pagina 31

Bericht door Blof-fan »

Wes schreefCOLONoke dus de 40% regel valt wel mee, of is het zo van ow jij zegt 200pk doen we toch lekker 200 pk op je kenteken bewijs?

En idd rubbers heb ik ook al 4x vast gelijmd maar het blijft vliegen.....
Minder gas geven Wesje :lol:
Driving: '04 Toyota Avensis 2.0 Wagon
Driving: '89 Toyota Corolla AE92 XL hatchback B&M Special
Restomodding: '88 Toyota Corolla AE92 GT-S Coupé
Restoring: '92 Toyota Corolla AR92 GT-Si hatchback
Have a good life in Africa: '92 Toyota Corolla AE92 GTSi hatchback
Wes
President member
President member
BerichtenCOLON 1964
GeregistreerdCOLON Do Apr 21, 2005 20:37

Re: Wes zijn Rolla restyled: foto's pagina 31

Bericht door Wes »

:lol: haha ow kan het daar ook aan liggen.....
Corolla E11 G6 Turbo

CT20 @ 0,9 bar 151,2 WHP en 218,2 NM koppel

NEWRESULT!!

CT20 @ 1,1 bar 176 WHP en 211,3 NM koppel

Nieuwe FTE Deed het goed :p
martijnE11
CCNL Crew
CCNL Crew
BerichtenCOLON 3837
GeregistreerdCOLON Vr Dec 26, 2008 21:14

Re: Wes zijn Rolla restyled: foto's pagina 31

Bericht door martijnE11 »

Wes schreefCOLON:lol: haha ow kan het daar ook aan liggen.....
dan moet je mark ff vragen(markm), die heeft hier volgens mij geen last van, weet niet wat van lijm hij heeft gebruikt, ma volgens mij ben ik thuis de enige met het probleem :lol:

groet martijn
Groet,
Martijn

E11 1.6 G6 RED SOLD! http://corollaforum.nl/viewtopic.php?t=30515"
Toyota Aygo Dynamic Orange (auto van de vrouw)
Peugeot 308 blue lease executive (lease hok)
Marc0
Freak
Freak
BerichtenCOLON 8166
GeregistreerdCOLON Zo Nov 27, 2005 15:10

Re: Wes zijn Rolla restyled: foto's pagina 31

Bericht door Marc0 »

Ik zou als ik jou was of: het standaard vermogen van de 4E-FTE gebruiken, of het vermogen wat je er zaterdag uit perst. Hun nemen dat gewoon aan voor lief volgens mij, als ik zo Kees en Rage hoor over de ervaringen..
Seat Ibiza 1.2 TDi Style
Gebruikers-avatar
Kees
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 3506
GeregistreerdCOLON Di Okt 01, 2002 21:12

Re: Wes zijn Rolla restyled: foto's pagina 31

Bericht door Kees »

Als ik 135kw had gezegd....had dat er op gestaan denk ik ;)
- AE101 - 2.0 3S-GE BEAMS Redtop powered! + S54 LSD
- EP82 16v GT Turbo
- AE111 Levin BZ-G 6-speed 4AGE 20v *JDM*
- ZZW30 1.8 16v
- JCE10 2JZ-GE sportcross kinderwagen..

http://www.groundspeed.nl
Wes
President member
President member
BerichtenCOLON 1964
GeregistreerdCOLON Do Apr 21, 2005 20:37

Re: Wes zijn Rolla restyled: foto's pagina 31

Bericht door Wes »

ow das wel nice, dan geef ik het vermogen van zaterdag op :)
Corolla E11 G6 Turbo

CT20 @ 0,9 bar 151,2 WHP en 218,2 NM koppel

NEWRESULT!!

CT20 @ 1,1 bar 176 WHP en 211,3 NM koppel

Nieuwe FTE Deed het goed :p
Stefan
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 2643
GeregistreerdCOLON Vr Jan 17, 2003 20:59

Re: Wes zijn Rolla restyled: foto's pagina 31

Bericht door Stefan »

Vind de kleurencombinatie echt vet geworden Wes!
JeroenE
President member
President member
BerichtenCOLON 1390
GeregistreerdCOLON Za Nov 27, 2004 20:08

Re: Wes zijn Rolla restyled: foto's pagina 31

Bericht door JeroenE »

Bij vermogenswijziging van meer dan 20% moet er nu officieel al opnieuw gekeurd worden, eerst was dit idd 40%.
(1st street legal)> Corolla E11 V6
Gebruikers-avatar
Blof-fan
E-team
E-team
BerichtenCOLON 7603
GeregistreerdCOLON Vr Apr 02, 2004 16:15

Re: Wes zijn Rolla restyled: foto's pagina 31

Bericht door Blof-fan »

Dan mag ie zeker wel opnieuw gekeurd worden! Wederom gefeliciteerd met het behaalde vermogen Wesje! 175pk op de wielen! :shock:
Driving: '04 Toyota Avensis 2.0 Wagon
Driving: '89 Toyota Corolla AE92 XL hatchback B&M Special
Restomodding: '88 Toyota Corolla AE92 GT-S Coupé
Restoring: '92 Toyota Corolla AR92 GT-Si hatchback
Have a good life in Africa: '92 Toyota Corolla AE92 GTSi hatchback
Bas Carwash
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 1555
GeregistreerdCOLON Zo Jun 26, 2005 12:58

Re: Wes zijn Rolla restyled: foto's pagina 31

Bericht door Bas Carwash »

Die run van Wes was idd heel goed. En die screamer-pipe klonk ook heerlijk haha. Nog gefeliciteerd Wes!
251,3pk bij 7130rpm en 281,6Nm bij 5350 rpm

Vroem, Fluit, Vroapp!!!, Ptsiej... Kijk daar gaat een paarse Corolla... Tenzij je in Zeeland bent, dan is ie wit... "I'm not alone..."
Marc0
Freak
Freak
BerichtenCOLON 8166
GeregistreerdCOLON Zo Nov 27, 2005 15:10

Re: Wes zijn Rolla restyled: foto's pagina 31

Bericht door Marc0 »

Mooi resultaat idd! Dat zijn mooie waardes!
Seat Ibiza 1.2 TDi Style
Denim
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 1029
GeregistreerdCOLON Vr Feb 03, 2006 12:40

Re: Wes zijn Rolla restyled: foto's pagina 31

Bericht door Denim »

wow wat een bak! supergaaf 8-)
Toyota Corolla E11 WIW
Wes
President member
President member
BerichtenCOLON 1964
GeregistreerdCOLON Do Apr 21, 2005 20:37

Re: Wes zijn Rolla restyled: foto's pagina 31

Bericht door Wes »

Dank jullie allemaal voor de leuke reacties! En idd toch wel netjes idd die 176wpk en 211NM :D!! ben er zeer tevreden mee! En let op kweet niet of het veel uit zal maken maar de katalysator zit er nog onder!!

Kan ik weer gaan kijken wat ik nog meer kan veranderen om de laatste paardjes er nog uit te halen :P!!

Afbeelding

Heb al een paar ideetjes ;)....
Corolla E11 G6 Turbo

CT20 @ 0,9 bar 151,2 WHP en 218,2 NM koppel

NEWRESULT!!

CT20 @ 1,1 bar 176 WHP en 211,3 NM koppel

Nieuwe FTE Deed het goed :p
Bertus
Die-Hard
Die-Hard
BerichtenCOLON 7079
GeregistreerdCOLON Za Dec 07, 2002 21:45

Re: Wes zijn Rolla restyled: foto's pagina 31

Bericht door Bertus »

Ouwe paarden fokker :lol:
Ik heb ze alle 7 op een rijtje! Alleen werken ze in ploegendienst! :silly:

Dammm right I'm good in bed, I can sleep all day!!!
Gebruikers-avatar
masterpivo
Ambassador member
Ambassador member
BerichtenCOLON 2590
GeregistreerdCOLON Zo Mei 27, 2007 14:18

Re: Wes zijn Rolla restyled: foto's pagina 31

Bericht door masterpivo »

Wes schreefCOLONKan ik weer gaan kijken wat ik nog meer kan veranderen om de laatste paardjes er nog uit te halen :P!!
Paardjes moet je er zowiezo altijd uithalen he! Al dat extra gewicht zal niet positief uitkomen in de vermogenstest :P :)
'09 Auris E15 2.2D4d D-CAT GT180
Wes
President member
President member
BerichtenCOLON 1964
GeregistreerdCOLON Do Apr 21, 2005 20:37

Re: Wes zijn Rolla restyled: foto's pagina 31

Bericht door Wes »

zo weer ff een update, een kleintje maar maargoed. Ik heb onlangs van een lid van het starlet forum een blitz ecu gekocht en die heb ik gemonteerd omdat deze ook de ontsteking aanpast aan de af rating, ook fuel cut en speedcut zijn gelijk opgeheven en de rev limiter is verzet naar 8000 rpm :)!

gelijk toen ik de ecu had gemonteerd en er een proefrit mee ging maken merkte ik al verschil in reactie van de motor! Hij voelt nu nog sneller dan dat tie was! Ik heb wel weer zin in een dyno run :P miss binnekort weer es ff langsgaan kijken of het nou echt verschil heeft gemaakt maar mijn gevoel zegt van wel! Ook heb ik de katalysator er weer onderuit gehaald om es ff te kijken of dit verschil maakt maar heb er nog niet mee gereden.

En binnekort ga ik ook ff wat nieuwe Greddy smi meters installeren..

keep u posted!
Corolla E11 G6 Turbo

CT20 @ 0,9 bar 151,2 WHP en 218,2 NM koppel

NEWRESULT!!

CT20 @ 1,1 bar 176 WHP en 211,3 NM koppel

Nieuwe FTE Deed het goed :p
Gebruikers-avatar
Blof-fan
E-team
E-team
BerichtenCOLON 7603
GeregistreerdCOLON Vr Apr 02, 2004 16:15

Re: Wes zijn Rolla restyled: foto's pagina 31

Bericht door Blof-fan »

Nog meer pk's en nog sneller Wes?! :o
Mooi werk man! Binnenkort maar eens een keer met je meerijden...kan m'n kont dyno ook ff meten :lol:
(trouwens veel te lang geleden dat we weer wat van je gehoord hebben man! :roll: )
Driving: '04 Toyota Avensis 2.0 Wagon
Driving: '89 Toyota Corolla AE92 XL hatchback B&M Special
Restomodding: '88 Toyota Corolla AE92 GT-S Coupé
Restoring: '92 Toyota Corolla AR92 GT-Si hatchback
Have a good life in Africa: '92 Toyota Corolla AE92 GTSi hatchback
Bas Carwash
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 1555
GeregistreerdCOLON Zo Jun 26, 2005 12:58

Re: Wes zijn Rolla restyled: foto's pagina 31

Bericht door Bas Carwash »

Right, dus zo'n andere ECU heeft dus toch wel heel veel effect. Interessant :D Heb je die ECU via Stefan gekocht?
251,3pk bij 7130rpm en 281,6Nm bij 5350 rpm

Vroem, Fluit, Vroapp!!!, Ptsiej... Kijk daar gaat een paarse Corolla... Tenzij je in Zeeland bent, dan is ie wit... "I'm not alone..."
Wes
President member
President member
BerichtenCOLON 1964
GeregistreerdCOLON Do Apr 21, 2005 20:37

Re: Wes zijn Rolla restyled: foto's pagina 31

Bericht door Wes »

ja ik weet het ben weer veel te lang afwezig geweest! Maar heb het de laatste tijd echt super druk! Ben mijn tuin aan het in orde maken nu (muren metselen, fundering voor mijn tuinhuis gestort, straks tuinhuis zetten met overkapping enz enz) We hebben sinds 4 weken ook een hond zal wel ff een foto posten van de pup :D

Dit is em Athos Elias heet tie tis een duitse dog en wordt aan zijn groei schijven te zien heel groot :D

Dit zijn al wat oudere foto's hij weegt inmiddels 21 kg en is 12 weken oud 8-)
Bijlagen
926377932_5_q6Ki.jpg
P190410_15.58.JPG
Corolla E11 G6 Turbo

CT20 @ 0,9 bar 151,2 WHP en 218,2 NM koppel

NEWRESULT!!

CT20 @ 1,1 bar 176 WHP en 211,3 NM koppel

Nieuwe FTE Deed het goed :p
Wes
President member
President member
BerichtenCOLON 1964
GeregistreerdCOLON Do Apr 21, 2005 20:37

Re: Wes zijn Rolla restyled: foto's pagina 31

Bericht door Wes »

Bas Carwash schreefCOLONRight, dus zo'n andere ECU heeft dus toch wel heel veel effect. Interessant :D Heb je die ECU via Stefan gekocht?
Yes dit is die van stefan! En jah maakt wel degelijk verschil idd!! ben alleen benieuwd of het alleen gevoel is of dat er ook daadwerkelijk een pk en koppel verschil inzit
Corolla E11 G6 Turbo

CT20 @ 0,9 bar 151,2 WHP en 218,2 NM koppel

NEWRESULT!!

CT20 @ 1,1 bar 176 WHP en 211,3 NM koppel

Nieuwe FTE Deed het goed :p
BUTTON_POST_REPLY