Qua slijtage zal dat best wel meevallen. Als je dags voor de keuring omhoog schroeft en dags erna weer terug naar beneden, moet dat geen problemen geven hoor!Noedel schreefCOLONDus het geeft echt niet dat ik er even mee rondrijd na het verhogen, zonder uit te lijnen? (qua slijtage enzo)
Als ik hem dan exact terug even veel verlaag als tevoren, staat die geometrie dan wel degelijk nog even goed?
Of de geometrie na terugstellen weer 100% hetzelfde/goed is, durf ik niet met zekerheid te zeggen maar ga ik wel vanuit





