Maar heb nu het volgende. Sinds de kou (afgelopen maandag) is me voorruit steeds bevorer aan de binnenkant. Gisteren was het nog niet zo heel erg maar was het best heel nat. En voor je dat met een spons + doekje fatsoenlijk droog hebt zodat je er ook nog door kunt kijken ben je ff verder. (voorruit wat vet + water = smeerboel)
Nu vanmorgen zat het gewoon echt aangevroren. Met als gevolg dat ik dus aan de binnenkant moest krabben. Dat is helemaal geen succes dus climate controll op max ventilator op max en gaan. na 5 min was het half gedooid en weer met doekje + spons aan de gang. 10 min later kon ik eindelijk op pad.
Meteen mijn auto bij het TC (garage..) afgegooid die hebben op lekken gecontroleerd maar niks aan de hand. Waarschijnlijk vocht in blijven hangen van al die regen vorige week en ik rijd niet zo heel veel per dag dus echt heel warm word de auto niet (dit weekend ook niet weg geweest.)
Nu slaapt mijn auto een nachtje warm @ work en staat hij ook hele dag morgen nog binnen met ramen open zodat hopelijk al het vocht uit trekt. Maar als het vocht echt het probleem is zie ik het al wel aankomen met de sneeuw die voorspeld is. Dan komt het net zo hard weer terug. (nu een iQ bij om naar t werk te gaan morgen)
Vorig jaar overigens totaal geen last van gehad ook niet met vorst of sneeuw of wat dan ook.
Iemand anders nog een idee wat er aan de hand kan zijn en een oplossing?

audio system does shake things up