http://www.autoweek.nl/autonieuws/13263 ... tin-Cygnet
Niet echt origineel van Aston Martin, maar wel leuk en naar mijn mening smoelt ie net wat beter dan een iQ..
Het interieur is ook erg mooi en geslaagd!
ModeratorCOLON Moderator

dat denk ik ook wel idd! het ziet er op de foto allemaal erg mooi uit. en je ziet er ook wel aston tinten in terug(gril bijvoorbeeld) alleen ik denk dat je voor die tinten en de naam echt heel dik moet betalen!Leon schreefCOLONDat mag ook wel, hij zal vast een lieve duit meer kosten.

Aston-Martin is betrouwbaar op Porsche niveau, dikke BS dus Joseppe.Joseppe schreefCOLON alleen de betrouwbaarheid van hun wagens![]()

effe goed lezen en dan quotenJURRIUIT OV schreefCOLONAston-Martin is betrouwbaar op Porsche niveau, dikke BS dus Joseppe.Joseppe schreefCOLON alleen de betrouwbaarheid van hun wagens![]()

Duidelijker typen dan, dat staat er niet JoseppeJoseppe schreefCOLONJURRIUIT OV schreefCOLON effe goed lezen en dan quoten, gaat om de engelse auto's in het algemeen , op uitzonderingen na dan
![]()

Door er maar een tweede auto bij te kopen die ook CO2 uitstoot..?Leon schreefCOLON Maar hij is bedoeld zodat de hoge gemiddelde CO2 uitstoot van het merk Aston Martin gecompenseerd wordt.

het gaat ook niet om een persoon, maar om het merk. Zij moeten laten zien dat ze ook bezig zijn met CO2 compensatie, en dat doen ze dmv de cygnetmasterpivo schreefCOLONDoor er maar een tweede auto bij te kopen die ook CO2 uitstoot..?Leon schreefCOLON Maar hij is bedoeld zodat de hoge gemiddelde CO2 uitstoot van het merk Aston Martin gecompenseerd wordt.
Ach iemand die een dikke Aston koopt heeft maling aan het milieu joh!

Tsja, Europese regelgeving he. Eigenaren hebben er misschien lak aan, fabrikanten zullen er toch aan moeten geloven.masterpivo schreefCOLONDoor er maar een tweede auto bij te kopen die ook CO2 uitstoot..?Leon schreefCOLON Maar hij is bedoeld zodat de hoge gemiddelde CO2 uitstoot van het merk Aston Martin gecompenseerd wordt.
Ach iemand die een dikke Aston koopt heeft maling aan het milieu joh!

Is inderdaad ook zo ja. En dat is erg zat! Ik had veel liever nog een paar pure sportwagens in het gamma gezien hoor!Leon schreefCOLONTsja, Europese regelgeving he. Eigenaren hebben er misschien lak aan, fabrikanten zullen er toch aan moeten geloven.
Waarom denk je dat Toyota veel kleine auto's in z'n gamma heeft?

wat dacht je van de dikke zware Lexus GS RX en consorten (en de ISF en LFA) die hebben ook veel uitstootmasterpivo schreefCOLONIs inderdaad ook zo ja. En dat is erg zat! Ik had veel liever nog een paar pure sportwagens in het gamma gezien hoor!Leon schreefCOLONTsja, Europese regelgeving he. Eigenaren hebben er misschien lak aan, fabrikanten zullen er toch aan moeten geloven.
Waarom denk je dat Toyota veel kleine auto's in z'n gamma heeft?
Ruudje schreefCOLONIs dit de 3de versnelling ?
Bart-E11 schreefCOLON Nee z'n 5