Nee man zelf spuiten doet hij toch niet

? daar heb je echt wel wat jaartjes ervaring voor nodig, zeker zo' n kleur! De enige reden dat ik niet een kameleon kleur heb gekregen is omdat mijn spuiter er geen ervaring mee had

!!
Had de hele vraag over de grill bij mij gemist, mijn ervaring. Maar ik heb er echt nog geen last van gehad, en ook met steenslag niet, niks te zien, alleen in de zomer veel muggen

maarja anders vliegt dat allemaal op je radiateur
Ik vind het er erg goed uitzien man die grill dicht, misschien twijfel je nu nog als je ernaar kijkt omdat je erg moet wennen (had ik ook) Maar als eenmaal alles in kleur is (en zeker een donkere kleur) valt je mond open en is het echt "massive" echt dik en maakt hem stoer... En je gaat heeeelll veeeeel reacties krijgen erop, omdat echt niemand de auto nog herkend !!!!!
Ik weet hoe zwaar het is om allemaal zelf te doen, heb zelf ook allemaal zelf gedaan (zelfs incl.slijpen,lassen,uitdeuken,plamuren) en het is echt geen pretje meer na een paar dagen......

Maar je moet echt een datum prikken (wat je dus ook al hebt!) en daar naar streven en je warm schuren in deze koude dagen
Veel succes nog en geniet ervan!
