Nou spannende tijd achter de rug. Corolla is VERKOCHT !!!
Heb er vrede mee zo... Maar toch stiekem spijt/schuldgevoel t.o.v. de Rolla. Maar kan nu wel deze mooie periode afsluiten!
Hij is verkocht aan een liefhebber die ook elk jaar naar shows gaat en o.a. Automaxx Summer/Automania, dus ik kan hem gewoon nog zien!
Ik heb hem alle overige spullen mee gegeven (wat hij wel wilde hebben) en heb nog het 1 en ander over.
Als ik weer tijd heb zal ik even foto's maken, plaatsen en op de site zetten voor een kleine prijs!
Als je al interesse hebt kun je wel pm'en dit is wat ik o.a. heb:
-Orginele achterdemper met pijp eraan tot aan kat (zodat middendemper ertussen uit is)
-Alleen een katvervanger, ene kant franse flens voor voorkant en andere kant een uitlaat mof
-De motorkap die voor de zomer is, met de dubbele luchthapper, booskijkers, grill dicht gelast. (in spuitbus kleur, met wat
werk)
-Chrome m3 look spiegels, ook dof geworden, is te polijsten, en heb maar 1 adaptorplaat
-De orginele 2e luchtfilter bak, dit is degene achter de bumper de onderste (voor het extra vuil)
-De orginele zwarte honinggraad grill
-Een kortere dan orginele antenne spriet (gedraaid model)
-De orginele hoedenplank (met 16cm speaker gaten)
-Een gecleande (handgreep) rechter deur (ook nog in spuitbus kleur) met raam, wel helemaal strak!
En uiteraard als je van deze onderdelen losse onderdelen nodig hebt, zoals bij de deur, dan zeg je het maar!
Verder heb ik de G40 helemaal kaal van binnen! Alleen voorstoelen nog, en dashboard heb ik er ook al uit gehad!
Nu morgenochtend kuipstoelen ophalen met 4-punts gordels!
En een erg mooie breed ovale dtm uitlaat monteren.
Misschien ook maandag al booskijkers aanlassen!
En ook beginnen met de rolkooi.
En traanplaat op maat maken en aanpassen voor de zijpanelen op de deuren.
En alvast een stab stang maken voor achter, en direct voor de 4-punt gordels de haken monteren.
En al voor nieuwe velgen kijken.
Dus al met al weer veel te doen! Spreek jullie snel weer!
P.S. Ik heb verteld over de Corolla Club en hij was enthousiast! Dus heb hem ook mijn lidmaatpas gegeven en alle info. Is dat oke?