na het lange wachten is het er dan toch van gekomen, de Rolla staat op 17" OZ Superturismo's
foto's zegggen meer dan woorden:
*JEEEEEEP MODUS*

ModeratorCOLON Moderator

CoupÉter schreefCOLONziet er goed uit! verlaging zou hem zeker niet mis staan nu.

met veren enkel zal hij niet komen te hangen zoals ik dat wil vrees ik, dus zal het toch een schroefsetje worden (kan ik hem ook mooi gelijk afstellen, nu hangt hij met zn poep in de lucht)Raymonde12 schreefCOLONga je hem verlagen met veren of? schroefsetje:D

mark m schreefCOLONMooie wielen!
Leuke 2e hobby ook! Is dat een Hornbach?

standaard maatje nogtans 215/40/17Josdebosduif schreefCOLONIk ben voor optie 2. Ziet er goed uit. Welke bandenmaat is dat trouwens? Ik vind de banden precies nogal dun.

Dat is idd net een maatje te dun qua hoogte.ORBB schreefCOLONstandaard maatje nogtans 215/40/17Josdebosduif schreefCOLONIk ben voor optie 2. Ziet er goed uit. Welke bandenmaat is dat trouwens? Ik vind de banden precies nogal dun.

not true Noedel!!Noedel schreefCOLONOm de teller afwijking te minimaliseren neem je best 215/45/17 of 205/45/17

Euh, 205/45/17 en 215/45/17 geven echt wel de minste afwijking hoorAirWolfe schreefCOLONnot true Noedel!!Noedel schreefCOLONOm de teller afwijking te minimaliseren neem je best 215/45/17 of 205/45/17![]()
215/40/17 geeft de kleinste afwijking van de 3 toegelaten bandenmaten op 17" voor een Corolla E12!!
enkel gebruikt toyota zelf de 215/45 omdat die band iets meer comfort geeft...maar hierbij is de afwijking wel groter
wel ze blijven alledrie binnen de wettelijk toegelaten afwijking

Hehe, vandaar de verwarring, mn excusesAirWolfe schreefCOLONhmm kan misschien zijn omda ik vertrok van een 15" en naar 17" ga...
ik zat toen met 215/45 aan +1% afwijking, 215/40 was de kleinste afwijking...
maar ja als je van die 15" naar jouw 16" ga, zal er wss ook al een afwijking op zitten...
doet er ni toe, we hebben alletwee gelijk

die sta er bij mij ook op ze (als je het over die oz racing hebtGranTurismo schreefCOLONBlijft mooi, die Superturismo's, Woutrus hier op 't forum heeft ze ook onder de E12.
Jij hebt de zwarte naamstickers er dus wel opgeplakt, staat ook best goed eigenlijk...

Het is geen -4cm, maar -5cm dat ikzelf eerst had.ORBB schreefCOLONiemand hier toevallig een foto van een corolla op -4 ? heb ik al een idee wat het gaat worden
mvg, ORBB