Ik heb nu 4 nieuwe KYB schokdempers liggen.
Hierbij zijn 4 stoefhoezen besteld.
Dit zat er in het pakket:

De oranje dingen komen toch bij je veerschotel?. Oftewel dat zijn toch geen stofhoezen of heb ik het nu verkeerd?
De veerschotels zal ik om moeten zetten van de oude schokdempers. Maar dan kan ik ook beter nieuwe rubbers bestellen voor in de veerschotels waar de veer in rust? (de randen van deze rubbers zijn kapot)
Wat voor onderdelen heb ik allemaal nodig en heeft iemand daar de nummers misschien van?
Onderdelen die ik al heb zijn:
Set Eibach/TTE veren
333115 (KYB schokdemper 2x)
333114 (KYB schokdemper 2x)
48331-12120 (stofhoes voor - niet dus) op de verpakking staat "Bumper, FR Spring"
Is het nodig om deze te vervangen of zijn deze meestal nog wel goed? (heb het originele spul nu niet open liggen)
48559-12080 (stofhoes achter? of zijn ze allemaal gelijk?)
Plus een set originele roestige schokdempers waarvan in ieder geval de stofhoezen van zijn versleten.
Welke delen kan ik zo overzetten van de originele schokdempers en welke kan ik beter vervangen nu ik de boel toch los ga halen?
Het viel mij op de de stofhoezen bij mijn originele dempers er heel anders uit zien voor dan achter, kan dit kloppen?
Voor zat er zeg maar niet zo'n verend gedeelte in het rubber maar was het meer een flapje om de schokdemper heen aan de binnenkant van de veer (ik maak morgen wel even foto's).
Wat ik zover kon vinden is dat ik:
48684‑12070 (stofhoes voor)
48158‑12030 (rubber in veerschotel onder voor?)
48157‑12070 of 48157‑12060 (rubber in veerschotel boven voor?)
48258‑12040 of 48258‑12030 (rubber in veerschotel onder/boven achter?)
8341‑12130 (Bumper Rear Spring)
Nodig zou hebben als ik alles moet vervangen?
Bron:
Voorophanging
Achterophanging
Welke dingen zijn echt nodig en wat kan ik zonder problemen te hoeven verwachten zo omzetten?
Jelmer