EGR-klep corolla D4D

Over de aandacht...

ModeratorCOLON Moderator

BasvanBeek
Newbie
Newbie
BerichtenCOLON 20
GeregistreerdCOLON Ma Mrt 15, 2010 21:40

Re: EGR-klep corolla D4D

Bericht door BasvanBeek »

Ben weer 4000 kilometer verder, nog steeds geen lampjes.
Loop nog steeds lekker!
Take offs are optional, Landings are mandatory!!
Luke
Starting member
Starting member
BerichtenCOLON 73
GeregistreerdCOLON Vr Mei 21, 2010 21:19

Re: EGR-klep corolla D4D

Bericht door Luke »

ae82_gt schreefCOLONHet open en sluiten van de EGR-klep wordt gemeten en niet of er werkelijk doorstroming is.
Wij hebben ook al eens afgestopt en er kwam geen foutcode.
je kan wel stroringen hebben door middel van je labda sondes die dan de verkeerde waarde meten
sandcruiser
Newbie
Newbie
BerichtenCOLON 18
GeregistreerdCOLON Ma Jul 04, 2011 20:50

Re: EGR-klep corolla D4D

Bericht door sandcruiser »

@ bas

Zou dit ook lukken met den 1.4 d4d ?
Als ik het goed begrijp moet ik een plaatje maken me 5 gaatjes van 3mm.
Waar moet ik dit tussensteken? ilaat of uitlaat van egr-klep?
BUTTON_POST_REPLY