Joseppe schreef:
Hoeveel je er aan besteed erinstopt er aan verandert het blijven wel gebruiksvoorwerpen.
Ik vind dit gewoon boel shit sorry maar waarom is er dan een corolla club of forum op gericht ? je bent allemaal een lief hebber van de corolla/toyota tuurlijk is het een gebruiks voorwerp maar dan is wel belangrijk dat je een corolla netjes en instand houd.
en als je de plek en de gelegenheid voor heb om hem uit de winter tehouden waarom zou je dat dan niet doen?
peter
AE111 Toyota Corolla Levin BZ-R ((((JDM)))) K.S Trading (japan)
peter_D schreef:
Waarom aan rare opmerking ? (het is misschien wat overderven) er zal inderdaad nou NOG niks tezien aan jou corolla zijn,maar dat komt vanzelf omdat het er achter begint niet er boven op! tectiel word hard en dus poreus voor pekelwater en je doet met tectiel niks anders als de boel afsluiten DUS kan het niet meer drogen, dat betekend dat er pekel achter blijft e dat zal een jaar goed gaan 2jaar ook misschien 3jaar maar je tectiel word oud en dus....?
peter
Wie zegt dat mijn corolla ook aan de onder getectieleert is?
En de corolla is niet 1 maar inmiddels ook al 16 jaar oud he;), dus gaat die ook al een winter of 15/16 mee.
Heb overlaast een paar kleine plekjes bij gewerkt, dus als dat alles is na 16 jaar.
als jullie willen discuseren over tectiel etc open er dan een apart topic voor open en loop niet dit topic van dit lid te bevuilen met deze discussie. volgende opmerkingen hier over tectiel wordt verwijderd
Corolla E10 2.0T xli met FOHA rondomset
3SGTE GEN 3 284PK 363Nm koppel S54 LSD
1 van de 20 beste toyota monteurs van nederland
Autotechniek Emmeloord voor onderhoud en reparatie
het was ook een waarschuwing!! dat niet alleen de onderkant behandelen alles dan goed is dat is niet zo!! EN dan word het een kadettje (daar bedoel ik mee je ziet het niet maar toch rot)
DUS kees TIP als je nog meer bescherming wil doet hem ook aan de binnen kant het is niet veel werk
1. instaplijsten verwijderen (net als een e10)
dan kun je door de gaten heen van de instap lijst vol spuiten
2. zitting achterbank er uit
3. leuning er uit (boutjes..4)
4. panelen achter er uit dat is naar je toe halen en draaien anders krijg je ze er niet uit
5. achterin de kofferbak die zachte delen weg halen
dan kun je bij de dorpel en binnen scherm tot achter scherm
en daar bij gebruik ik de lichte tectiel die word niet hard dat is ML zijn witte bussen met een slangetje er bij
maar ik geloof dat mijn punt nou wel begrepen word het is zonde toch ????
voorkomen is beter dan genezen
Nou inderdaad weer ontopic
doet hij het nogsteeds goed kees ? mij bevalt het onwijs ik heb er nog geen seconde spijt van gehad
peter
AE111 Toyota Corolla Levin BZ-R ((((JDM)))) K.S Trading (japan)
Ik heb er nu een kleine 8.000km op zitten na aankoop en elke bocht weer met een glimlach hoe lekker dat stuurt. Daar kan echt geen EU corolla tegen op hoor! Heb er zeker geen spijt van, soms moet je dingen gewoon doen als ze je pad kruisen...... Zoals vaker voorkomt
Maare de blanke tectiel staat inderdaad al klaar, dus die gaat er ook binnenkort in/op.
Driving: '04 Toyota Avensis 2.0 Wagon
Driving: '89 Toyota Corolla AE92 XL Hatchback B&M Special
Restomodding: '88 Toyota Corolla AE92 GT-S Coupé
Have a good life in Africa: '92 Toyota Corolla AE92 GTSi Hatchback
Ohw donders, da's waar...moet je nagaan hoe dat dan wel niet rijdt!
Driving: '04 Toyota Avensis 2.0 Wagon
Driving: '89 Toyota Corolla AE92 XL Hatchback B&M Special
Restomodding: '88 Toyota Corolla AE92 GT-S Coupé
Have a good life in Africa: '92 Toyota Corolla AE92 GTSi Hatchback
En zo als ik aangaf op alv ben ik het eens met Peter Setje andere wielen en de R voor de winter.
Staat nog een mooi setje te koop hier op het forum Rota's
Driving: '04 Toyota Avensis 2.0 Wagon
Driving: '89 Toyota Corolla AE92 XL Hatchback B&M Special
Restomodding: '88 Toyota Corolla AE92 GT-S Coupé
Have a good life in Africa: '92 Toyota Corolla AE92 GTSi Hatchback