3 auto's:
1: seat leon 1.6 business (Wel met 240000 op de teller)
2: vw Golf 5 1.9tdi. (gekregen van ouders)
3:corolla ae111 g6 (you know)
ModeratorCOLON Moderator

Ruudje schreefCOLONIs dit de 3de versnelling ?
Bart-E11 schreefCOLON Nee z'n 5

bvo-nl90 schreefCOLONMaat van me rijd in een Volvo V40 T4 rond (200 pk)
En Aygo Tuner reed voor de Aygo een Clio 16V met iets meer dan 140 pk (was iets gekieteld maar weten niet hoeveel hij heeft gehad)

martijnE11 schreefCOLONof men kop wil het gewoon toen hebben dat de corolla van bart gister sneller was! haha!

Het is een veelgehoorde opmerking bij grotere velgen. Niet zo raar natuurlijk, méér onafgeveerde massa die in beweging moet worden gebracht. Daarom heb ik voor zo laag mogelijk gewicht gekozen (6,9kg p/st 17"). De Team Dynamics van Martijn behoren trouwens ook tot de lichtere met 7,9kg.martijnE11 schreefCOLONIk denk dat het verbeelding is, de maat is namelijk het zelfde (buiten diameter dan he!)
Corolla,construction schreefCOLONo ik lees iets over sneller op trekken ,,
dat kan best waar zijn ,collega van me beweerde dat ook( ex e10 rijder ) volgens hem is dat iets japanskan wezen ,,
ik heb zelf ook het id dat met 17 inc minder vlot ben ,.. dus mischien is het echt zo

ja k*t die van mij heeft nog nooit de 200 aangetiktmartijnE11 schreefCOLONVandaag even een praktijk opdrachtje gedaan! En het is bewezen Met de g6 wielen is hij vlotter om de 200 dan met de team dynamics!

Martin B schreefCOLONHet wordt nog wel een keer een echte G6-R Martijn....![]()
Goed bezig en in het voorjaar dan toch echt de sideskirts en WRC spoiler monteren..![]()
Wel eerst mooi rood spuiten he...