Photoshop velgen

Over de rest...

ModeratorCOLON Moderator

BUTTON_POST_REPLY
hardgaander
Senior member
Senior member
BerichtenCOLON 303
GeregistreerdCOLON Ma Aug 23, 2010 17:18

Photoshop velgen

Bericht door hardgaander »

Kan iemand hier goed met photoshop overweg en wil ff velgen shoppen voor mij?
there is no substitute for rpm!
nizzzle
Senior member
Senior member
BerichtenCOLON 313
GeregistreerdCOLON Do Nov 12, 2009 23:07

Re: Photoshop velgen

Bericht door nizzzle »

dat kan ik wel voor je doen geen probleem moet je wel ff zorgen dat je een foto van je auto geeft met dezelfde hoek als de velgen anders wordt t een bende t lieft zij aanzicht is t mooiste stuur maar een PB met foto's of post t hier

Groeten Niels
Noedel
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 3747
GeregistreerdCOLON Zo Dec 21, 2008 15:40

Re: Photoshop velgen

Bericht door Noedel »

Beetje een ouder topic, dus sorry als deze post nutteloos is, maar post je foto's hier maar neer dan :)
Idd zoals nizzzle zegt, wel zien dat ze uit een goede hoek genomen zijn.
Of je geeft gewoon de naam van de nieuwe velgen en ik google er wat naar, en zoek zelf een passende donor foto :P

Grtz
Jilly
Full member
Full member
BerichtenCOLON 393
GeregistreerdCOLON Do Sep 23, 2010 21:49

Re: Photoshop velgen

Bericht door Jilly »

Oow... mag ik hier ook een verzoekje van doen? :oops: Ik kan niet overweg met fotoshop en zou graag willen weten hoe de MAK Volare 17inch op een zilvere E12 staat.
Heeft geen haast, maar alvast echt super bedankt! :!:
Corolla E12 facelift 2.0D-4D 116pk Anniversary

Mijn projectje: viewtopic.php?t=39812
alikz
Newbie
Newbie
BerichtenCOLON 32
GeregistreerdCOLON Di Apr 06, 2010 20:41

Re: Photoshop velgen

Bericht door alikz »

alstu :D
als dit de goede velgen zijn natuurlijk..
U heeft niet de benodigde permissies om de bestanden die aan dit bericht zijn toegevoegd te bekijken.
Jilly
Full member
Full member
BerichtenCOLON 393
GeregistreerdCOLON Do Sep 23, 2010 21:49

Re: Photoshop velgen

Bericht door Jilly »

Hey alikz, supra bedankt!!! 8-) Hopelijk mag ik nog een shopje aanvragen :oops:

Maar dit zijn idd de juiste velgen!! Ik vind het wel netjes staan, ondanks een kleine twijfel.
Zal kijken als vrouwtje het ook wat vind :lol:
Corolla E12 facelift 2.0D-4D 116pk Anniversary

Mijn projectje: viewtopic.php?t=39812
Leon
Forum Admin
Forum Admin
BerichtenCOLON 11908
GeregistreerdCOLON Ma Sep 16, 2002 22:20

Re: Photoshop velgen

Bericht door Leon »

Mooie velgen, ik heb deze ook als zomervelgen. ;)
Avensis Wagon T27 2009 Olive Green
Yaris XP13 2015 Island Blue Metallic
alikz
Newbie
Newbie
BerichtenCOLON 32
GeregistreerdCOLON Di Apr 06, 2010 20:41

Re: Photoshop velgen

Bericht door alikz »

Jilly schreefCOLONHey alikz, supra bedankt!!! 8-) Hopelijk mag ik nog een shopje aanvragen :oops:

Maar dit zijn idd de juiste velgen!! Ik vind het wel netjes staan, ondanks een kleine twijfel.
Zal kijken als vrouwtje het ook wat vind :lol:
oh mooi, nou ik kon er ook eigenlijk niet omheen als je ze googled..
maar ik wil best nog wel meer fotosoepen hoor, als het lukt tenminste
Jilly
Full member
Full member
BerichtenCOLON 393
GeregistreerdCOLON Do Sep 23, 2010 21:49

Re: Photoshop velgen

Bericht door Jilly »

@Leon: Ik had je projectje bekeken, ik vind ze netjes staan onder de Auris, zeker icm 18 inchers :shock:
Ik wil iig wel bij de "spaakvelgen" blijven, al zijn het dikkere spaken.

@alikz: Ik zat te googlen en kwam niks tegen icm zilvere E12 :oops: , op verkeerde woorden gezocht misschien.
Maar gelukkig dat je snel 1 tegenkwam :D .
Ik kwam nog enkele typen velgen tegen (gegoogled en zonder E12,haha), zal ze in een keer hier plaatsen.

Ik heb enkele virtuele montage's geprobeerd, maar vind ze toch niet helemaal als echt lijken :)
Corolla E12 facelift 2.0D-4D 116pk Anniversary

Mijn projectje: viewtopic.php?t=39812
BUTTON_POST_REPLY