Ik vraag het maar ff hier zo .
Ik heb een cd radio of zo iets,maar nu probeer ik dat ding er uit te krijgen.
Ik heb van die lipjes er in gedouwd ,maar krijg dat ding er niet uit.
Heb al met schroevedraaiers zitte pielen ,maar het enigste wat er gebeurd ,dat die dieper naar binne gaat .
Kan ik die radio met een ruk naar buiten trekken ?
Of trek ik dan alles kapot ?
gr Peet
radio er uit?
ModeratorCOLON Moderator
-
Joseppe
- Freak

- BerichtenCOLON 8636
- GeregistreerdCOLON Ma Mei 02, 2005 23:12
Re: radio er uit?
delen rondom van het dashboard loshalen dan kan je hem evt. van de zijkant of zelfs als het lukt achterkant loshalen.
of even langs een autoradiospecialist, elk merk heeft zijn eigen beugeltjes om ze los te halen (zelf heb ik er ook een aantal verschillende al liggen) even vragen of je die even mag lenen en daarmee de radio loshalen. vaak moet je dan wel even de inbouwlijst rondom even losklikken
of even langs een autoradiospecialist, elk merk heeft zijn eigen beugeltjes om ze los te halen (zelf heb ik er ook een aantal verschillende al liggen) even vragen of je die even mag lenen en daarmee de radio loshalen. vaak moet je dan wel even de inbouwlijst rondom even losklikken
http://www.stipggz-arnhem.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.stuwoverbetuwe.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ribwavv.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.stuwoverbetuwe.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ribwavv.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Peet
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 4435
- GeregistreerdCOLON Vr Sep 17, 2010 23:08
Re: radio er uit?
Kreeg hem er niet uit vandaag
Radio is wel gelijk kapot
Ga wel naar een specialist er voor ,mot ook gelijk maar een nieuwe kopen ,die bouwe ze maar in ,
wand ik begin er niet meer aan.
gr Peet
Radio is wel gelijk kapot
Ga wel naar een specialist er voor ,mot ook gelijk maar een nieuwe kopen ,die bouwe ze maar in ,
wand ik begin er niet meer aan.
gr Peet
-
Leon
- Forum Admin

- BerichtenCOLON 11908
- GeregistreerdCOLON Ma Sep 16, 2002 22:20
Re: radio er uit?
Dit topic is verplaatst naar Car-Hifi.
Avensis Wagon T27 2009 Olive Green
Yaris XP13 2015 Island Blue Metallic
Yaris XP13 2015 Island Blue Metallic