Ik ben Dennis 24 jaar en kom uit Neede
En ik rij sinds een paar dagen mijn Corolla, het is mijn eerste Toyota dus hoop hier wat meer geluk mee te hebben dan mijn vorige auto.
Het is Een Toyota Corolla 1.6 Linea Luna (wat betekent linea luna?)
Ik vind hem zelf best luxe uitgevoerd, o.a. elektrische ramen/spiegels, koplamp hoogte verstelling, abs, airbag, centrale vergrendeling met afstandsbediening , mistlampen voor etc
Hij is altijd bij de dealer onderhouden geweest, boekjes zijn netjes bijgehouden, er is niet in gerookt en ziet er ook nog prima uit!
er staat nu 131600 op de klok, dus daar kan nog een heleboel bij
Heb vandaag al ff een lelijke sticker van de achterkant gehaald, en nieuwe verlichting aan de voorkant erin gezet, want ik zag echt helemaal niks! was overigens ff prutsen, heb uiteindelijk de hele koplampen er maar uitgehaald goed schoongemaakt en toen de lampen erin gezet! was ook niet zo gek dat ik weinig licht had want wat eruit kwam dat waren helemaal bruinverkleurde oude h4 lampen, ik vermoed zelfs de allereerste af fabriek! nu zit er bluevision van philips in!
Hierbij de foto's wie ik net heb genomen nadat ik hem zelf voor het eerst helemaal goed gewassen heb!

dingetjes die ik nog wil doen zijn: andere bijpassende zijknipperlichten, interieur goed poetsen, auto helemaal poetsen, nieuwe behuizing voor me handzender regelen, aerotwin wissers voor, en ook 1tje achter en dan meteen de wisser plat. Er zullen nog wel meer plannen volgen! eerst beetje genieten van me nieuwe aankoop!

audio system does shake things up