Na wat foto's te hebben gezien van een bepaalde bodykit heb ik besloten dat ik deze wil HEBBEN!!
Nou mocht het zo zijn dat de beste man in Ierland zit, dus om het zo goedkoop mogelijk te houden voor iedereen hier kunnen we uiteraard ook samen bestellen.
Na wat mail contact zijn er de volgende prijzen tot stand gekomen; Frontlip: €88
Skirts: €140 Rearlip: €95
Totaal: €323+32 verzendkosten
Wellicht dat als we in 1 keer een aantal kits afnemen dat hij dan wat wil doen met de prijs... En anders scheelt het iig met de verzendkosten.
Hier wat foto's van de betreffende bodykit;
Corolla skirts.jpg
Corolla front lip2.jpg
Corolla front lip1.jpg
corolla front lip.jpg
Corolla rear lip.jpg
Dus laat maar weten als je interesse hebt!
U heeft niet de benodigde permissies om de bestanden die aan dit bericht zijn toegevoegd te bekijken.
Op zich helemaal geen slechte prijs. Even voor het beeld van de andere mensen. Heb je ook gevraagd naar de pasvormen van de delen? Welk materiaal is het van gemaakt? Wat is de levertijd etc.?
En zo te zien is de front lip voor de facelift voorbumper. niet het model dus met de ronde koplampen. Moet je ook rekening mee houden. Achterkant is wel hetzelfde als de pre facelift.
Past: Silver Toyota Corolla E11 Clean look (sold)
Current: Toyota Yaris (daily)
Current: Toyota Corolla E12 TS
CoupÉter schreefCOLONOp zich helemaal geen slechte prijs. Even voor het beeld van de andere mensen. Heb je ook gevraagd naar de pasvormen van de delen? Welk materiaal is het van gemaakt? Wat is de levertijd etc.?
En zo te zien is de front lip voor de facelift voorbumper. niet het model dus met de ronde koplampen. Moet je ook rekening mee houden. Achterkant is wel hetzelfde als de pre facelift.
Klopt! Zeker geen slechte prijs, en al helemaal niet voor zo'n mooie bodykit.. (Daarom wil ik hem zo heeel heeel heeeel graag hebben #insert samson&gert voice)
De pasvorm schijnt zeer goed te zijn en behoeft geen verdere modificatie volgens mijn contact persoon. Het materiaal heb ik niet naar gevraagd maar de kit is iig te spuiten maar kan ook gewrapt worden zoals hierboven goed te zien is. De levertijd hangt af van de hoeveelheid maar minimaal 1 tot 2 weken met verzenden tot aan de deur. Ik zal ze namelijk op mijn adres binnen laten komen zodat er gespaard kan worden op de bezorgkosten. Verzending in nederland naar de diverse adressen zal dan via mij gebeuren en ik kan eventueel ook afleveren zolang het tussen Utrecht en Rotterdam ligt.
Ik hoor het graag als er nog meer geinterreseerden zijn voor deze bodykit want als mijn salaris binnen is gaat de bestelling eruit!
Vind de prijs heel netjes! Als ik het goed begrijp gaat het bij de achterbumper dus om een lip die je over je achterbumper plaatst. Dat zou voor mij heel gunstig zijn gezien ik graag van het trekhaakgat in mijn achterbumper af wil. Die side skirts zijn ook heel mooi alleen blijf je idd met de voorkant zitten (heb ook een pre-facelift!)
autofreak schreefCOLONVind de prijs heel netjes! Als ik het goed begrijp gaat het bij de achterbumper dus om een lip die je over je achterbumper plaatst. Dat zou voor mij heel gunstig zijn gezien ik graag van het trekhaakgat in mijn achterbumper af wil. Die side skirts zijn ook heel mooi alleen blijf je idd met de voorkant zitten (heb ook een pre-facelift!)
voor de pre-facelift is wellicht de WRC bumper een oplossing. Of je kijkt wat rond op martplaats of daar wat te vinden is.. Ik hoor wel of er nog liefhebbers zijn voor bepaalde delen want ik heb nog steeds niet besteld
Vind vooral die achterlip heel intressant, alleen hoop ik dat ie mooi past over de standaard bumper? Ik zit namelijk wel met dat elendige trekhaak gat! Heb deze kit nooit in het echt gezien, maar als ik het zo zie dan is het een mooie suptiele kit.
autofreak schreefCOLONVind vooral die achterlip heel intressant, alleen hoop ik dat ie mooi past over de standaard bumper? Ik zit namelijk wel met dat elendige trekhaak gat! Heb deze kit nooit in het echt gezien, maar als ik het zo zie dan is het een mooie suptiele kit.
grt Remco
Zeg het maar hoor jonge, ik moet ze NOGSTEEDS bestellen... heb elke keer weer een financeel probleempje als ik net de kit weer bij elkaar heb gespaard.
Dus voorlopig staat de bestelling even op een wat langer termijn.
Gewoon erg netjes , niet te en toch erg dik!
Is natuurlijk wel iets anders in de blauwe kleur, maar hoop wel dat het dan alsnog zo opvalt!
Keep on tuning!
Your Car, Your style!
ONE LIFE, LIVE IT !!!
Custom ''Playboy'' Rolla Allways in my heart !!!
Custom ''Monster'' G40 Allways in my heart !!!
Custom ''white Pearl'' Skyline R33 Allways in my heart !!!
(never made 2k15 ;( )
autofreak schreefCOLONVind vooral die achterlip heel intressant, alleen hoop ik dat ie mooi past over de standaard bumper? Ik zit namelijk wel met dat elendige trekhaak gat! Heb deze kit nooit in het echt gezien, maar als ik het zo zie dan is het een mooie suptiele kit.
grt Remco
Zeg het maar hoor jonge, ik moet ze NOGSTEEDS bestellen... heb elke keer weer een financeel probleempje als ik net de kit weer bij elkaar heb gespaard.
Dus voorlopig staat de bestelling even op een wat langer termijn.
Groetjes
Zal nog eens kijken wat voor mij de mogelijkheden zijn, wordt ook niet op heel korte termijn hoor, dus dat is geen probleem.
Zie dit topic nu pas staan, maar ben ook wel geïnteresseerd in die achterlip en die skirts (omdat ik ook pre-facelift heb , dus geen voorlip).
Wil ook wel eens kijken of ik wat geld bij elkaar krijg voor die kit, als er nog steeds anderen zijn die deze willen?
Op zich ben ik ook nog wel geïnteresseerd maar ik ben bang dat wanneer ik die achterlip monteer ik nog steeds met mijn trekhaak gat zit. dan moet ik alsnog eerst een andere bumper kopen
Alleen als het onderste randje over het trekhaakgat valt, als dat niet het geval is dan komt er een gat tussen bumper en lip te zitten. Dan zal ik eerst een bumper zonder die uitsparing aan moeten schaffen.
Bestaat de bumper uit twee delen? nooit geweten?!
Ik heb een e11 pre face linea luna, dus bumpers zijn in kleur.
Dan wil ik wel eens een kijkje nemen op die sloop, als je een adres voor me hebt.
Nou we gaan weer een poging waagen.. De financiën zijn weer een beetje op peil en omdat de achterkant toch een nieuwe bumper nodig heeft dacht ik gelijk weer even aan dit setje. De voorspoiler komt er sowieso maar nu ik de foto's zie van die Booster kit zit ik weer te twijfelen. Wat kost dat booster onderbumpertje eigenlijk?
Ik heb de booster kit al thuis liggen. Ik moet alleen de voorbumper nog. Heb m 2e hands gekocht nieuw kost de achterbumper 250 euro ongeveer. het is wel topspul! kan het je wel aanraden!
Phoe dan is dit wel iets goedkoper! Maar mag ik dan ook vragen wat je 2de hands kwijt bent? Want als deze dan nogsteeds goedkoper is maakt het de keuze wat makkelijker:-)
Booster onderdelen zijn zeker niet goedkoop, echter duur wil ik het ook niet noemen omdat je wel superkwaliteit krijgt. Er hoeft niets aangepast te worden, het zit er zo op en zit netjes.
Ik heb een hele set gekocht zonder voorbumper helaas.
uitlaat+achterbumper(boven+onderstuk)+wrc spoiler+skirts voor 700 euro. Booster uitlaat is geen noodzaak natuurlijk maar wel leuk om het compleet te maken.
Nieuw kost de booster set (achterlip+voorlip+skirts 750 euro bij autostyling (johan crt op het forum) 2e hands de helft ongeveer.
Hmmz, dan hou ik het bij deze set.. En dit vind ik eigenlijk al te veel geld voor plastic. Maar maakt hem net even iets unieker en boven al wellicht 1-of-a-kind;-)