E12 van ORBB (HOW foto's)

Over al je verbouwingen, aanpassingen, enz...

ModeratorCOLON Moderator

BUTTON_POST_REPLY
Noedel
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 3747
GeregistreerdCOLON Zo Dec 21, 2008 15:40

Re: Corolla van ORBB : TTE of T-sport front ?

Bericht door Noedel »

Da's idd waar Peter.
Trouwens, TTE maakt ze niet meer heb ik op het Toyotaownersclub forum gelezen, dus als je een echte wil (geen replica) dan zal je toch idd heel goed moeten zoeken.
Ik zal m'n ogen openhouden op dat forum ;)

Grtz
ORBB
Senior member
Senior member
BerichtenCOLON 337
GeregistreerdCOLON Ma Dec 01, 2008 16:24

Re: Corolla van ORBB : TTE of T-sport front ?

Bericht door ORBB »

Alles zal gewoon via de dealer gaan.

heb al prijzen enzo gekregen van de dealer, dus zou me verwonderen dat hij er dan ook niet meer aan kan geraken mhmm
____ Toyota Corolla E12 ____
-- OZ Racing -- TTE -- KW --
____ mijn project topic ____
CoupÉter
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 9879
GeregistreerdCOLON Wo Dec 20, 2006 13:25

Re: Corolla van ORBB : TTE of T-sport front ?

Bericht door CoupÉter »

dealer kan hem idd nog nieuw origineel bestellen ja. Maarja.. daar is de prijs ook naar :lol:
Past: Silver Toyota Corolla E11 Clean look (sold)
Current: Toyota Yaris (daily)
Current: Toyota Corolla E12 TS
Noedel
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 3747
GeregistreerdCOLON Zo Dec 21, 2008 15:40

Re: Corolla van ORBB : TTE of T-sport front ?

Bericht door Noedel »

Dat zou idd misschien wel nog lukken.
Toen ik nog mijn toyota-embleem ging bestellen bij de dealer hadden ze wel nog het chassisnummer nodig van een echte t-sport.
Dus ik hoop nu maar dat jij ook geen chassis nummer nodig hebt van een echte TTE compressor :P

Grtz!
ORBB
Senior member
Senior member
BerichtenCOLON 337
GeregistreerdCOLON Ma Dec 01, 2008 16:24

Re: Corolla van ORBB : TTE of T-sport front ?

Bericht door ORBB »

Voorbumper moet vernieuwd worden door het ongevalletje dat ik had, dus alles gaat via verzekering :)

de TTE ombouw kost me dan ongeveer 280€ extra tegenover de standaard bumper,
dan vind ik het allemaal nog wel meevallen van prijs ;)
____ Toyota Corolla E12 ____
-- OZ Racing -- TTE -- KW --
____ mijn project topic ____
CoupÉter
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 9879
GeregistreerdCOLON Wo Dec 20, 2006 13:25

Re: Corolla van ORBB : TTE of T-sport front ?

Bericht door CoupÉter »

chasis nummer heb je niet nodig van de compressor, omdat het ook een optie was op de compressor. hierdoor staat hij gewoon in de accessoire kiezer.
Past: Silver Toyota Corolla E11 Clean look (sold)
Current: Toyota Yaris (daily)
Current: Toyota Corolla E12 TS
ORBB
Senior member
Senior member
BerichtenCOLON 337
GeregistreerdCOLON Ma Dec 01, 2008 16:24

Re: Corolla van ORBB : TTE of T-sport front ?

Bericht door ORBB »

Hallo mensen.


ondertussen is de uitlijning gebeurd door aanpassing van de blokken waar de wielen opzitten.
nu staat hij binnen de toleranties !

21December nog maar is een ritje naar Dendermonde doen voor de zoveelste keer.
hopenlijk nu erdoor dat ik terug alles kan inbouwen want het begint beetje saai te worden zo :p


over de bumper.
ik ga toch voor een compressor bumper gaan.
om het feit dat ik hem gewoon bruut vind, en ook een kleine reden dat ik geen 100% kopie van Jonas wil hebben ;)

met dat ik voor deze bumper ga gaan twijfel ik ook om mn 17" OZ's weg te doen (in het geval die nog iets opbrengen)
mensen die veel op 2de hands sites zitten kunnen mss effe helpen met te vertellen of die nog iets waard zijn.

In de plaats zou ik willen overgaan naar 18" velgen.

maar als de OZ's te weinig terugbrengen blijven die er gewoon opzitten. :)
____ Toyota Corolla E12 ____
-- OZ Racing -- TTE -- KW --
____ mijn project topic ____
Noedel
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 3747
GeregistreerdCOLON Zo Dec 21, 2008 15:40

Re: Corolla van ORBB : TTE of T-sport front ?

Bericht door Noedel »

Hehe, wel bruut dat je voor de TTE bumper kiest ;)
De OZ's zijn zeker wat waard, als er al dan geen schade aan de velgen is.

Waarom zou ge eigenlijk graag op 18" overstappen?
Zodat je nog steeds mooi plat kan gaan op de velgen, maar net iets hoger komt te hangen dan? :P
(Dat was voor mij de reden, wie weet nog steeds, maar ik vind nergens 100% mijn goesting in 18", met steek 4x100 :( )
Moest je een leuke JDM / import velg tegenkomen, let me know :P

Btw, heb ik als bewoner van Dendermonde ff pech dat ik de 21e moet gaan werken! :P

Grtz
ORBB
Senior member
Senior member
BerichtenCOLON 337
GeregistreerdCOLON Ma Dec 01, 2008 16:24

Re: Corolla van ORBB : TTE of T-sport front ?

Bericht door ORBB »

Dat is inderdaad de reden.

aangezien mn vriendin in NL woont en ze daar iets kennen van verkeersdrempels... man man :p
ik moet daar het dorpje door sluipen met de corolla, meer in 1ste versnelling dan wat anders haha.


en ook gewoon omdat ik een grotere velg altijd schoner vind ! :)

iets van idee weetk nog niet, veelspaak blijft mn voorkeur !
alhoewel een mooie japanese look ook niet slech tzou zijn !


en jah idd :p als er de nieuwe bumper opzit, en het is weer zomer (aka, zomer velgen en plat tegen de grond)
moeten we maar is fotoshootje houwe ;)
____ Toyota Corolla E12 ____
-- OZ Racing -- TTE -- KW --
____ mijn project topic ____
ORBB
Senior member
Senior member
BerichtenCOLON 337
GeregistreerdCOLON Ma Dec 01, 2008 16:24

Re: Corolla van ORBB : TTE of T-sport front ?

Bericht door ORBB »

OZ's zijn btw volledig schade vrij !

sinds ik de OZ's

enkel is 1 velg beetje bij de gaten aan de binnekant gekrast, door de mensen bij de garage... :(
____ Toyota Corolla E12 ____
-- OZ Racing -- TTE -- KW --
____ mijn project topic ____
Noedel
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 3747
GeregistreerdCOLON Zo Dec 21, 2008 15:40

Re: Corolla van ORBB : TTE of T-sport front ?

Bericht door Noedel »

Als de banden nog in goede staat zijn zou ge er toch nog minstens een 700-tal euro voor moeten krijgen denk ik :)

Ivm het "iets hoger komen liggen", nu doet ge mij weer zin krijgen om verder te zoeken naar 18", sm**rlap :D

Grtz
ORBB
Senior member
Senior member
BerichtenCOLON 337
GeregistreerdCOLON Ma Dec 01, 2008 16:24

Re: Corolla van ORBB : TTE of T-sport front ?

Bericht door ORBB »

Ohja btw Jonas,


met de nieuwe bumper ga ik wrs ook mn mistlichten een kleurtje geven ;)
maar bestaan er ook gewoon GELE lampen? zoals in de oudere auto's / vrachtwagens die hierin passen?

of anders zou ik ze gewoon ook een blauwe schijn geven,
heb nog niet gekeken op internet ofzo maar wat voor lampen zitten er in de mistlichten?
____ Toyota Corolla E12 ____
-- OZ Racing -- TTE -- KW --
____ mijn project topic ____
Noedel
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 3747
GeregistreerdCOLON Zo Dec 21, 2008 15:40

Re: Corolla van ORBB : TTE of T-sport front ?

Bericht door Noedel »

Zitten H11 lichten in de mistlichten.
Er bestaan idd ook gele bulbs ja.
Dan ziet het er overdag normaal uit, maar als je ze dus aanzet schijnt alles geel ;)
Ik heb trouwens een setje 3000k xenon besteld voor in mijn mistlichten, kzal u weten te zeggen wat ik ervan vind :P

Grtz
ORBB
Senior member
Senior member
BerichtenCOLON 337
GeregistreerdCOLON Ma Dec 01, 2008 16:24

Re: Corolla van ORBB : TTE of T-sport front ?

Bericht door ORBB »

Mhm,
bij mij zitten er nu gewoon van die Blue vission dingen in.
want met xenon inbouw zit ge toch ook weer met rommel met de keuring ?
en heb eig geen flauw idee of da veel werk is om da inte bouwen.

maar ben benieuwd allensinds !
____ Toyota Corolla E12 ____
-- OZ Racing -- TTE -- KW --
____ mijn project topic ____
Noedel
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 3747
GeregistreerdCOLON Zo Dec 21, 2008 15:40

Re: Corolla van ORBB : TTE of T-sport front ?

Bericht door Noedel »

Bwa, is niet moeilijk om in te bouwen, gewoon ballastje ertussen.
Voor de keuring originele lampjes erin, ballast losmaken en klaar :P

Grtz
CoupÉter
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 9879
GeregistreerdCOLON Wo Dec 20, 2006 13:25

Re: Corolla van ORBB : TTE of T-sport front ?

Bericht door CoupÉter »

zou persoonlijk zelf niet voor 18 gaan. Ten eerste moeilijk te vinden in de juiste maat. Ten tweede.. gevonden.. weinig keus :lol:

Dus zou zelf voor andere 17 gaan als je toch wilt veranderen.
Past: Silver Toyota Corolla E11 Clean look (sold)
Current: Toyota Yaris (daily)
Current: Toyota Corolla E12 TS
Gebruikers-avatar
Bart-E11
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 9543
GeregistreerdCOLON Di Mrt 30, 2010 09:12

Re: Corolla van ORBB : TTE of T-sport front ?

Bericht door Bart-E11 »

ORBB schreefCOLONOhja btw Jonas,


met de nieuwe bumper ga ik wrs ook mn mistlichten een kleurtje geven ;)
maar bestaan er ook gewoon GELE lampen? zoals in de oudere auto's / vrachtwagens die hierin passen?

of anders zou ik ze gewoon ook een blauwe schijn geven,
heb nog niet gekeken op internet ofzo maar wat voor lampen zitten er in de mistlichten?
ik vind het echt niet strak om op een E11 mistlampenkap geel te maken
dus dan maar de lampen geel Klikkerdeklik
Project: **Corolla SE111 Luna - > G6R Turbo**
Daily: Corolla AE111 Terra - > Luna -> wanabe G6 285K Km and counting

Tellerswipe 80 - 160
Ruudje schreefCOLONIs dit de 3de versnelling ?
Bart-E11 schreefCOLON Nee z'n 5
ORBB
Senior member
Senior member
BerichtenCOLON 337
GeregistreerdCOLON Ma Dec 01, 2008 16:24

Re: Corolla van ORBB : TTE of T-sport front ?

Bericht door ORBB »

CoupÉter schreefCOLONzou persoonlijk zelf niet voor 18 gaan. Ten eerste moeilijk te vinden in de juiste maat. Ten tweede.. gevonden.. weinig keus :lol:

Dus zou zelf voor andere 17 gaan als je toch wilt veranderen.

gaat hem niet om wat anders te hebben.
want ik ben zeker tevreden van mn OZ's.

maar zou graag de wagen wat hoger op de wielen hebben, en ook vind ik een grotere velg altijd mooier !
____ Toyota Corolla E12 ____
-- OZ Racing -- TTE -- KW --
____ mijn project topic ____
ORBB
Senior member
Senior member
BerichtenCOLON 337
GeregistreerdCOLON Ma Dec 01, 2008 16:24

Re: Corolla van ORBB : TTE of T-sport front ?

Bericht door ORBB »

Afbeelding



En we hebben een groene kaart !

eindelijk door de keuring geraakt, en we zijn weer gekeurd tot 19/11/2012.


morgen maar meteen terug lampjes inbouwe, subwoofer er terug in, en meteen eens uitkijken naar de volgende updates ;)


ondertussen heb ik al gekozen welke bumper het wordt, het wordt dus een TTE bumper !

nu ga ik even kijken of dit kan met de verzekering om de herstelling even uit te stellen tot na de winter.


en nog even een vraagje,

heb mn vriendin al kunnen overtuigen, dat ze volgend jaar met C'day zeker niets mag plannen, hopenlijk heb ik dan ook geen wedstrijd die dag.
maar moet je voor Cday lid zijn van corollaclub nl ?


mvg, Tim
____ Toyota Corolla E12 ____
-- OZ Racing -- TTE -- KW --
____ mijn project topic ____
E12-Chris
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 807
GeregistreerdCOLON Vr Aug 19, 2011 23:37

Re: Corolla van ORBB : GEKEURD !!

Bericht door E12-Chris »

Gefeliciteerd :D

Ik kijk ook niet uit naar mijn keuring. :P
Toyota GT86 2.0 Boxer.

Vroeger
Toyota Corolla E12 Facelift D4D.

Project Topic: Corolla/GT86
Noedel
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 3747
GeregistreerdCOLON Zo Dec 21, 2008 15:40

Re: Corolla van ORBB : GEKEURD !!

Bericht door Noedel »

GEFELICITEERD!!! :toost:
Je kan perfect naar C-day komen als gewone forumgebruiker, enkel kan er dan niet door de bezoekers op jouw wagen gestemd worden voor de eventuele categorieën ivm prijzen dacht ik.
Gewoon komen, en naast mij parkeren! 8-)

Grtz
ORBB
Senior member
Senior member
BerichtenCOLON 337
GeregistreerdCOLON Ma Dec 01, 2008 16:24

Re: Corolla van ORBB : GEKEURD !!

Bericht door ORBB »

Als er niks anders op die dag valt ben ik er zeker bij !


ik moet toch elk weekend in Tiel voorbijrijden om naar mn vriendin te gaan dusjah :D


dan maar is voor 1 dagje EXTRA laag & opgeblonken ;)
____ Toyota Corolla E12 ____
-- OZ Racing -- TTE -- KW --
____ mijn project topic ____
Noedel
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 3747
GeregistreerdCOLON Zo Dec 21, 2008 15:40

Re: Corolla van ORBB : GEKEURD !!

Bericht door Noedel »

Hoezo extra laag? :P
Zie maar dat je TTE bumper dan nog heel blijft he :P

Grtz
CoupÉter
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 9879
GeregistreerdCOLON Wo Dec 20, 2006 13:25

Re: Corolla van ORBB : GEKEURD !!

Bericht door CoupÉter »

Dat is geen probleem om als niet-lid naar C'day te komen hoor ;)

Maar lid worden is natuurlijk ook erg leuk en kost niet veel! En heb je voordelen van ook nog.

Btw tiel voorbij komen? bedoel je in NL? of bedoel je Tielt in belgie? Want C'day is ieder jaar weer ergens anders namelijk ;)
Past: Silver Toyota Corolla E11 Clean look (sold)
Current: Toyota Yaris (daily)
Current: Toyota Corolla E12 TS
ORBB
Senior member
Senior member
BerichtenCOLON 337
GeregistreerdCOLON Ma Dec 01, 2008 16:24

Re: Corolla van ORBB : GEKEURD !!

Bericht door ORBB »

Tiel in NL ;)


ahzu, nja we zien wel waar het is, zal er wel bij zijn als alles uit komt ;)
____ Toyota Corolla E12 ____
-- OZ Racing -- TTE -- KW --
____ mijn project topic ____
CoupÉter
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 9879
GeregistreerdCOLON Wo Dec 20, 2006 13:25

Re: Corolla van ORBB : GEKEURD !!

Bericht door CoupÉter »

serieus? kom een keer langs dan ;) woon 10 min van tiel af. waar woont je vriendin dan?
Past: Silver Toyota Corolla E11 Clean look (sold)
Current: Toyota Yaris (daily)
Current: Toyota Corolla E12 TS
ORBB
Senior member
Senior member
BerichtenCOLON 337
GeregistreerdCOLON Ma Dec 01, 2008 16:24

Re: Corolla van ORBB : GEKEURD !!

Bericht door ORBB »

Woont er niet vlakbij,
maar elke keer ik naar haar rijdt rij ik op de snelweg voorbij afslag Tiel dusjah ;)

Mn vriendin is van omgeving Vinkeveen, nog ietsje verderaf van hier :p


Verder een zeer grappige 'update' haha

ik heb nu al 2jaar van die 'blue vision' dingen in me lichten zitten.
Alles ging prima tot deze zaterdag,

smorgends nog perfect, 'savonds rij ik weg op me werk staat mn coléga naar me te zwaaien,
1 lampje stuk, thuis gekomen geen zin om op oudejaarsavond nog eraan te kloten,
mn originele lampjes in de rolla gegooid voor het geval van en naar mn vriendin in NL gereden.
Hele weekend met een knipoog gereden,
Zondag avond willen ik & mn vriendin naar dr paard gaan ineens geen licht meer.

Dingen hebben het dus 2jaar volgehouden en nu plots in 1 weekend tijd alle2 stuk.
Gelukkig had ik mn standaard lampjes bij zodat ik met licht naar huis kon rijden om 12u snachts :p

eig is dat beetje 'minder goed' nieuws maar op die manier kon ik toch mn ouders overtuigen van Xenon is beter en blablabla.
En krijg ik minder gezeur ;-)

Dus maar eens een Pilot kitje bestellen ;-)
____ Toyota Corolla E12 ____
-- OZ Racing -- TTE -- KW --
____ mijn project topic ____
CoupÉter
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 9879
GeregistreerdCOLON Wo Dec 20, 2006 13:25

Re: Corolla van ORBB : GEKEURD !!

Bericht door CoupÉter »

Hoe rij jij dan als je naar Vinkeveen moet vanuit belgie? rij je gewoon de A2 uit toch? Dan kom je ook langs afslag Culemborg ;) Kun je keer tussenstop maken ;)

Maar mooi dat je ze nu hebt kunnen overtuigen ;)
Leuke update komt er weer aan dus.
Past: Silver Toyota Corolla E11 Clean look (sold)
Current: Toyota Yaris (daily)
Current: Toyota Corolla E12 TS
ORBB
Senior member
Senior member
BerichtenCOLON 337
GeregistreerdCOLON Ma Dec 01, 2008 16:24

Re: Corolla van ORBB : GEKEURD !!

Bericht door ORBB »

Overtuigen lukte me zoizo wel hoor,
enkel nu had ik een echte 'reden' dat het moest haha :D


Jup, E40, Ring Bxl, E19, A27, A2 tot in vinkeveen ;)
____ Toyota Corolla E12 ____
-- OZ Racing -- TTE -- KW --
____ mijn project topic ____
CoupÉter
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 9879
GeregistreerdCOLON Wo Dec 20, 2006 13:25

Re: Corolla van ORBB : GEKEURD !!

Bericht door CoupÉter »

Dan kom je altijd langs culemborg ;) keertje meeten? :)
Past: Silver Toyota Corolla E11 Clean look (sold)
Current: Toyota Yaris (daily)
Current: Toyota Corolla E12 TS
BUTTON_POST_REPLY