Revisiesetje remklauwen e10

Over de aandacht...

ModeratorCOLON Moderator

BUTTON_POST_REPLY
cradle
Full member
Full member
BerichtenCOLON 497
GeregistreerdCOLON Di Jun 06, 2006 15:55

Revisiesetje remklauwen e10

Bericht door cradle »

Beste forumleden,

ik heb weer het bekende e10 probleem, een vastzittende remklauw. Nu overweeg ik om zo'n revisiesetje aan te schaffen. Nu vind ik hem best prijzig (70 pleuri bij de stealer). Stomme is ik heb hem ooit gehad, 1 kant gereviseerd en de andere kant verkocht. Stom van me, want nu heb ik dus de andere kant nodig.

Dus 2 vragen; heeft er wellicht niet iemand 1 kant liggen?

Of wil iemand wellicht het setje met me delen.

mvg
Bas
'93er e10 Gtsi.
martijnE11
CCNL Crew
CCNL Crew
BerichtenCOLON 3837
GeregistreerdCOLON Vr Dec 26, 2008 21:14

Re: Revisiesetje remklauwen e10

Bericht door martijnE11 »

cradle schreefCOLONBeste forumleden,

ik heb weer het bekende e10 probleem, een vastzittende remklauw. Nu overweeg ik om zo'n revisiesetje aan te schaffen. Nu vind ik hem best prijzig (70 pleuri bij de stealer). Stomme is ik heb hem ooit gehad, 1 kant gereviseerd en de andere kant verkocht. Stom van me, want nu heb ik dus de andere kant nodig.

Dus 2 vragen; heeft er wellicht niet iemand 1 kant liggen?

Of wil iemand wellicht het setje met me delen.

mvg
Bas

Ben bang van niet Bas,
De meeste mensen pakken beide kanten dan in een keer aan. En niet kant voor kant zo krijg je sneller onbalans in de auto! Dus erg jammer dat je dat toen die tijd zo hebt aangepakt!
Groet,
Martijn

E11 1.6 G6 RED SOLD! http://corollaforum.nl/viewtopic.php?t=30515"
Toyota Aygo Dynamic Orange (auto van de vrouw)
Peugeot 308 blue lease executive (lease hok)
cradle
Full member
Full member
BerichtenCOLON 497
GeregistreerdCOLON Di Jun 06, 2006 15:55

Re: Revisiesetje remklauwen e10

Bericht door cradle »

Ja was ook wel een beetje dom (zoals Maxima zou zeggen), maar ja heb er ook een vriend destijds mee geholpen.
'93er e10 Gtsi.
Ninja
Special member
Special member
BerichtenCOLON 870
GeregistreerdCOLON Di Aug 21, 2007 01:16

Re: Revisiesetje remklauwen e10

Bericht door Ninja »

cradle schreefCOLONJa was ook wel een beetje dom (zoals Maxima zou zeggen), maar ja heb er ook een vriend destijds mee geholpen.
is dat setje met de zuiger?
als je alleen de rubbers zoekt http://www.ebay.de/itm/Reparatursatz-1- ... 53ea46efb9" onclick="window.open(this.href);return false;
Corolla E11 S Satin Black
Corolla E11 S Cool Water Blue

ZX6R Ninja
cradle
Full member
Full member
BerichtenCOLON 497
GeregistreerdCOLON Di Jun 06, 2006 15:55

Re: Revisiesetje remklauwen e10

Bericht door cradle »

Op zich geen slechte tip, thanks! Ik kijk er ff goed naar straks!
'93er e10 Gtsi.
Gebruikers-avatar
Kees
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 3506
GeregistreerdCOLON Di Okt 01, 2002 21:12

Re: Revisiesetje remklauwen e10

Bericht door Kees »

Ik heb nog een complete nieuwe revisieset liggen. 50,-
- AE101 - 2.0 3S-GE BEAMS Redtop powered! + S54 LSD
- EP82 16v GT Turbo
- AE111 Levin BZ-G 6-speed 4AGE 20v *JDM*
- ZZW30 1.8 16v
- JCE10 2JZ-GE sportcross kinderwagen..

http://www.groundspeed.nl
Highway
President member
President member
BerichtenCOLON 1819
GeregistreerdCOLON Ma Feb 09, 2004 16:15

Re: Revisiesetje remklauwen e10

Bericht door Highway »

Kijk anders een op http://www.nb-parts.de/" onclick="window.open(this.href);return false; en dan ebay-shop. Mogelijk dat je daar ook een setje voor 1 kant kan halen.
Skoda Superb 1.8tsi
Verkocht - E11 facelift Linea SOL 2000 sedan -
BUTTON_POST_REPLY