Hey, ik ben net nieuw hier en ik had een vraag. Ik wil me dashboard verlichting weer maken nadat deze stuk is gegaan, hoe kom ik daar het makkelijkst bij en wat voor lampen gaan erin. En ik heb nieuwe ruitenwissers gehaald, en hoe zijn deze te plaatsen.
Ik rijd een corolla linea terra uit 97, het e type weet ik niet maar hij lijkt veel op een e11.
Mvg,
Frank
Dashboard verlichting en ruitenwissers
ModeratorCOLON Moderator
-
Vissie89
- Newbie

- BerichtenCOLON 5
- GeregistreerdCOLON Wo Feb 15, 2012 19:40
- Bart-E11
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 9543
- GeregistreerdCOLON Di Mrt 30, 2010 09:12
Re: Dashboard verlichting en ruitenwissers
klopt je hebt een E11
maar wat is er precies kapot van het dashbord ?
de middenconsole of je klokken
in ieder geval wijs ik je door naar dit topic voor het loshalen:
http://corollaforum.nl/viewtopic.php?f=71&t=28750" onclick="window.open(this.href);return false;
je ruitenwisserarm heeft op het einde een U vorm
hoe het precies zit met het pinnetje dat je op moet duwen geen idee meer maar als je die gevonden hebt trek je hem zo los

maar wat is er precies kapot van het dashbord ?
de middenconsole of je klokken
in ieder geval wijs ik je door naar dit topic voor het loshalen:
http://corollaforum.nl/viewtopic.php?f=71&t=28750" onclick="window.open(this.href);return false;
je ruitenwisserarm heeft op het einde een U vorm
hoe het precies zit met het pinnetje dat je op moet duwen geen idee meer maar als je die gevonden hebt trek je hem zo los

Project: **Corolla SE111 Luna - > G6R Turbo**
Daily: Corolla AE111 Terra - > Luna -> wanabe G6 285K Km and counting
Tellerswipe 80 - 160
Daily: Corolla AE111 Terra - > Luna -> wanabe G6 285K Km and counting
Tellerswipe 80 - 160
Ruudje schreefCOLONIs dit de 3de versnelling ?
Bart-E11 schreefCOLON Nee z'n 5
-
Vissie89
- Newbie

- BerichtenCOLON 5
- GeregistreerdCOLON Wo Feb 15, 2012 19:40
Re: Dashboard verlichting en ruitenwissers
Het gaat om me snelheidsmeter enz. Het klokgedeelte zoals jullie dat noemen. Daar werkt het niet, maar de ruitenwisser is alleen die pin drukken en dan valt ie los of?? (à technisch met auto"s
)
- Bart-E11
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 9543
- GeregistreerdCOLON Di Mrt 30, 2010 09:12
Re: Dashboard verlichting en ruitenwissers
niet vallen, de wisser zit dan nog een beetje geklemd 
de lampjes in het klokken gedeelte zijn 4x T10 (ook wel w5w genoemd) en 1 T5 lampje
de lampjes in het klokken gedeelte zijn 4x T10 (ook wel w5w genoemd) en 1 T5 lampje
Project: **Corolla SE111 Luna - > G6R Turbo**
Daily: Corolla AE111 Terra - > Luna -> wanabe G6 285K Km and counting
Tellerswipe 80 - 160
Daily: Corolla AE111 Terra - > Luna -> wanabe G6 285K Km and counting
Tellerswipe 80 - 160
Ruudje schreefCOLONIs dit de 3de versnelling ?
Bart-E11 schreefCOLON Nee z'n 5
-
Vissie89
- Newbie

- BerichtenCOLON 5
- GeregistreerdCOLON Wo Feb 15, 2012 19:40
Re: Dashboard verlichting en ruitenwissers
Oke, merci voor de hulp en zal dit nog wel vaker gebruiken:) wil
Nog wel wat dingetjes aanpassen eraan.
Nog wel wat dingetjes aanpassen eraan.
-
Sgt_Lyna
- Forum Admin

- BerichtenCOLON 2453
- GeregistreerdCOLON Di Sep 07, 2010 15:22
Re: Dashboard verlichting en ruitenwissers
Daar zijn we voor! 
Ride: Toyota Corolla E10 1.6 GLTSJDMi+ > project