Dashboard verlichting en ruitenwissers

Over de aandacht...

ModeratorCOLON Moderator

BUTTON_POST_REPLY
Vissie89
Newbie
Newbie
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON Wo Feb 15, 2012 19:40

Dashboard verlichting en ruitenwissers

Bericht door Vissie89 »

Hey, ik ben net nieuw hier en ik had een vraag. Ik wil me dashboard verlichting weer maken nadat deze stuk is gegaan, hoe kom ik daar het makkelijkst bij en wat voor lampen gaan erin. En ik heb nieuwe ruitenwissers gehaald, en hoe zijn deze te plaatsen.

Ik rijd een corolla linea terra uit 97, het e type weet ik niet maar hij lijkt veel op een e11.

Mvg,

Frank
Gebruikers-avatar
Bart-E11
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 9543
GeregistreerdCOLON Di Mrt 30, 2010 09:12

Re: Dashboard verlichting en ruitenwissers

Bericht door Bart-E11 »

klopt je hebt een E11

maar wat is er precies kapot van het dashbord ?
de middenconsole of je klokken

in ieder geval wijs ik je door naar dit topic voor het loshalen:
http://corollaforum.nl/viewtopic.php?f=71&t=28750" onclick="window.open(this.href);return false;

je ruitenwisserarm heeft op het einde een U vorm
hoe het precies zit met het pinnetje dat je op moet duwen geen idee meer maar als je die gevonden hebt trek je hem zo los

Afbeelding
Project: **Corolla SE111 Luna - > G6R Turbo**
Daily: Corolla AE111 Terra - > Luna -> wanabe G6 285K Km and counting

Tellerswipe 80 - 160
Ruudje schreefCOLONIs dit de 3de versnelling ?
Bart-E11 schreefCOLON Nee z'n 5
Vissie89
Newbie
Newbie
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON Wo Feb 15, 2012 19:40

Re: Dashboard verlichting en ruitenwissers

Bericht door Vissie89 »

Het gaat om me snelheidsmeter enz. Het klokgedeelte zoals jullie dat noemen. Daar werkt het niet, maar de ruitenwisser is alleen die pin drukken en dan valt ie los of?? (à technisch met auto"s ;))
Gebruikers-avatar
Bart-E11
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 9543
GeregistreerdCOLON Di Mrt 30, 2010 09:12

Re: Dashboard verlichting en ruitenwissers

Bericht door Bart-E11 »

niet vallen, de wisser zit dan nog een beetje geklemd ;)

de lampjes in het klokken gedeelte zijn 4x T10 (ook wel w5w genoemd) en 1 T5 lampje
Project: **Corolla SE111 Luna - > G6R Turbo**
Daily: Corolla AE111 Terra - > Luna -> wanabe G6 285K Km and counting

Tellerswipe 80 - 160
Ruudje schreefCOLONIs dit de 3de versnelling ?
Bart-E11 schreefCOLON Nee z'n 5
Vissie89
Newbie
Newbie
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON Wo Feb 15, 2012 19:40

Re: Dashboard verlichting en ruitenwissers

Bericht door Vissie89 »

Oke, merci voor de hulp en zal dit nog wel vaker gebruiken:) wil
Nog wel wat dingetjes aanpassen eraan.
Sgt_Lyna
Forum Admin
Forum Admin
BerichtenCOLON 2453
GeregistreerdCOLON Di Sep 07, 2010 15:22

Re: Dashboard verlichting en ruitenwissers

Bericht door Sgt_Lyna »

Daar zijn we voor! ;)
Ride: Toyota Corolla E10 1.6 GLTSJDMi+ > project
BUTTON_POST_REPLY