1 wat voor spul moet ik gebruiken om mijn bekleding van me stoel weer wat vris te krijgen .
Alles reiniger of zo iets ?
2 ik merk dat me bekleding in me deuren boven in los komt ,elke keer druk ik het er weer in
Maar die pokke zooi gaat gewoon weer los
Kan ik dat gewoon vol spuiten met 2 seconde lijm of zo iets ?
gr Peet






