minder dan 50meter van de boulevard vanaf, dus dan kan je al raden wat dat savonds was als ik op het balkon van de hotelkamer zat...
elke 5minuten reed er wel iets voorbij dat meer lawaai maakte dan vooruit ging
ook lijkt het daar precies dat 80% van de mensen daar op zn minst alu velgen op zn auto heeft, en ook liefst zo een brul uitlaat
viel me echt op daar haha
maargoed, stond ik rustig geparkeerd in een parkeer garage, ver weg van alle andere wagens om demijne beetje veilig te zetten,
kom je terug zijn er mensen die dus net hetzelfde als mij denken veronderstel ik
een poging tot getunede polo?
vond het zo een leuk momentje om er even foto van te nemen :p niet dat ik die polo speciaal vond, maar het feit dat heel dat stuk van de parkeer garage leeg was,
en dat die wagen net naast demijne geparkeerd stond..

en zo een weekend lang vlakbij het strand rijden/geparkeerd staan met je wagen kan je ook goed merken achteraf zeg pfff...
lag gewoon een dikke laag stof over de wagen,
en binnen in (vooral de pasagier voor zijde.....
dus ook terug gepoetst en het was nu een paar weken geleden dat ik de wagen gesymoniseerd had,
maar het verschil bij het poetsen is wel zeer goed te merken, gelukkig maar :p heeft het lange werk tot wat gediend !

dan zit ik nog met iets wat ik er liever uit wil,
met name mn rechter koplamp is zeer dof geworden, dit waren ze al, en op zich had ik er niet zoveel last van,
maar met de schade herstelling links voor hebben ze dus ook een nieuwe koplamp geplaatst,
met dus als gevolg dat de linkse mooi helder is en mn rechtse vrij dof...
als ik eraan voel lijkt het echt of het een soort krassen zijn (zit echt aan de buitenzijde)
is er een manier dit nog goed te krijgen ? of ga ik beter gewoon naar de dealer voor een nieuwe koplamp rechts ?


@ Noedel: Was ook de reden waarom ik voor de TTE ben gegaan, vind hem zo aggresief eruit zien ! nu is enkel de achterzijde ietsje te lief naar mn zin, dus ben nu stiekem aan het uitkijken naar een TTE achterbumper, moest ik die ooit 2de hands vinden komt die ook, maar de huidige combi is goed genoeg voorlopig
iets wat dan wel wat meer op de prioriteiten lijst staat zijn 18" velgen.. tis enkel zo een drama om mooie 4x100 te vinden -.-'
- Tim












