E12 van ORBB (HOW foto's)

Over al je verbouwingen, aanpassingen, enz...

ModeratorCOLON Moderator

BUTTON_POST_REPLY
ORBB
Senior member
Senior member
BerichtenCOLON 337
GeregistreerdCOLON Ma Dec 01, 2008 16:24

Re: ORBB's Corolla (rode remklauwen)

Bericht door ORBB »

Zo,, dit weekend een lang weekend met de vriendin in Zeeland (Vlissingen) doorgebracht...

minder dan 50meter van de boulevard vanaf, dus dan kan je al raden wat dat savonds was als ik op het balkon van de hotelkamer zat...
elke 5minuten reed er wel iets voorbij dat meer lawaai maakte dan vooruit ging :D
ook lijkt het daar precies dat 80% van de mensen daar op zn minst alu velgen op zn auto heeft, en ook liefst zo een brul uitlaat
viel me echt op daar haha :D zeker in vergelijking met het boerenhol waar mn vriendin woont, daar zie ik zelden is iets niet standaard..

maargoed, stond ik rustig geparkeerd in een parkeer garage, ver weg van alle andere wagens om demijne beetje veilig te zetten,
kom je terug zijn er mensen die dus net hetzelfde als mij denken veronderstel ik :D
een poging tot getunede polo?

vond het zo een leuk momentje om er even foto van te nemen :p niet dat ik die polo speciaal vond, maar het feit dat heel dat stuk van de parkeer garage leeg was,
en dat die wagen net naast demijne geparkeerd stond..

Afbeelding

en zo een weekend lang vlakbij het strand rijden/geparkeerd staan met je wagen kan je ook goed merken achteraf zeg pfff...
lag gewoon een dikke laag stof over de wagen,

en binnen in (vooral de pasagier voor zijde..... :roll: ) een zandbak

dus ook terug gepoetst en het was nu een paar weken geleden dat ik de wagen gesymoniseerd had,
maar het verschil bij het poetsen is wel zeer goed te merken, gelukkig maar :p heeft het lange werk tot wat gediend !


Afbeelding


dan zit ik nog met iets wat ik er liever uit wil,
met name mn rechter koplamp is zeer dof geworden, dit waren ze al, en op zich had ik er niet zoveel last van,
maar met de schade herstelling links voor hebben ze dus ook een nieuwe koplamp geplaatst,
met dus als gevolg dat de linkse mooi helder is en mn rechtse vrij dof...

als ik eraan voel lijkt het echt of het een soort krassen zijn (zit echt aan de buitenzijde)
is er een manier dit nog goed te krijgen ? of ga ik beter gewoon naar de dealer voor een nieuwe koplamp rechts ?


Afbeelding
Afbeelding






@ Noedel: Was ook de reden waarom ik voor de TTE ben gegaan, vind hem zo aggresief eruit zien ! nu is enkel de achterzijde ietsje te lief naar mn zin, dus ben nu stiekem aan het uitkijken naar een TTE achterbumper, moest ik die ooit 2de hands vinden komt die ook, maar de huidige combi is goed genoeg voorlopig ;)

iets wat dan wel wat meer op de prioriteiten lijst staat zijn 18" velgen.. tis enkel zo een drama om mooie 4x100 te vinden -.-'



- Tim
____ Toyota Corolla E12 ____
-- OZ Racing -- TTE -- KW --
____ mijn project topic ____
Gebruikers-avatar
J-Corolla
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 4385
GeregistreerdCOLON Zo Aug 22, 2010 18:32

Re: ORBB's Corolla (doffe koplamp)

Bericht door J-Corolla »

Is een bekend probleem met de koplampen, de beschermingslaag laat los en daardoor gaan de koplampen er dof uit zien.
Mijn koplamp is tijdens de CCNL poetsmeeting geschuurd en gepolijst en deze ziet er weer als nieuw uit.
― ― ― ― ― ― ― ― ― ⁂ COROLLAE12.COM ⁂ ― ― ― ― ― ― ― ― ―


― ― BEST OF PAINT 2013MOOISTE COROLLA VAN NL 2014! ― ―
Project Topic: viewtopic.php?f=50&t=34892
nicknameless
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 514
GeregistreerdCOLON Wo Jan 04, 2012 09:15

Re: ORBB's Corolla (doffe koplamp)

Bericht door nicknameless »

Als je je koplampen hebt gepolijst, is het wel raadzaam deze te beschermen met een daarvoor geschikt product. Je hebt nu als het ware de UV werende laag weggepolijst, dus zal de koplamp op den duur weer dof worden.
De Plastik Surface Sealant beschermt transparant kunststof tegen UV straling, vervuiling en vocht.

Het voorkomt het troebel worden van koplampen en behoudt de helderheid van de koplamp. De sealant beschermt het plastic 2 tot 3 maanden tegen invloeden van buitenaf. Wanneer het oppervlak niet meer waterafstotend is, is het tijd om het product opnieuw aan te brengen.

Tenzij de auto nieuw is, zijn de Step 1 Cleaner en de Step 2 Glaze aan te raden om voor het gebruik van de Sealant toe te passen! Nieuwe auto's kunnen direct in de Sealant gezet worden om verkleuring door UV invloeden te voorkomen!
Afbeelding
Patrick's Toyota Corolla E12 1.6 16V VVT-i Linea Sol 3E5 Chili Red
Mijn projecten topic
Noedel
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 3747
GeregistreerdCOLON Zo Dec 21, 2008 15:40

Re: ORBB's Corolla (doffe koplamp)

Bericht door Noedel »

Ivm de TTE achterbumper.
Ik denk dat je de compressor achterlip bedoelt?
Zoals het woord zegt is het dus enkel een lip.
De achterbumper wordt doorgezaagd, en die lip wordt er dan aangekit.
Denk dat je dan best ergens ook een 2e bumper zoekt :P

Idee is wel nice! 8-)
Dan ook een dubbele uitlaat?

Grtz
ORBB
Senior member
Senior member
BerichtenCOLON 337
GeregistreerdCOLON Ma Dec 01, 2008 16:24

Re: ORBB's Corolla (doffe koplamp)

Bericht door ORBB »

@noedel

jup, de reden waaromer nu nog geen kachelbuis onder hangt :D
als er ooit een tte / compressor achterkant op zit
moet er wel een degelijke uitlaat met 2 potten onder komen ;)


maar dus met schuren en polijsten krijg ik dat er zga uit ?
nudat er linksvoor een nieuwe inzit...
is er een manier om dat te voorkomen dat ze dof uitslaan ?
niet met bep. producten wassen of iets dergelijks ?
dat spul die nicknameless aangeeft zal ik er maar alvast opsmeren
____ Toyota Corolla E12 ____
-- OZ Racing -- TTE -- KW --
____ mijn project topic ____
CoupÉter
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 9879
GeregistreerdCOLON Wo Dec 20, 2006 13:25

Re: ORBB's Corolla (doffe koplamp)

Bericht door CoupÉter »

de andere ook gewoon in een waxje zetten ;)
en ja met schuren en polijsten wordt dat weer mooi hoor ;)
Past: Silver Toyota Corolla E11 Clean look (sold)
Current: Toyota Yaris (daily)
Current: Toyota Corolla E12 TS
ORBB
Senior member
Senior member
BerichtenCOLON 337
GeregistreerdCOLON Ma Dec 01, 2008 16:24

Re: ORBB's Corolla (doffe koplamp)

Bericht door ORBB »

Vandaag gele H7 lampjes gaan ophalen bij Noedel ;)

gezellig wat kunnen praten over het zelfde soort voertuig ! :D

nu ook gelijk is goed kunnen de 2 bumpers vergelijken, T-sport vs TTE

en omdat ik toch sneaky een foto van de 18" velgen wou maken (om mn vriendin verder te kunnen overtuigen :p)
ook maar snel 2 foto's genomen van de 2 wagens naast mekaar ;)


beide in een vrij vuile modus, maarja, dat heb je nu eenmaal met dit *** weer.

Afbeelding

Afbeelding
____ Toyota Corolla E12 ____
-- OZ Racing -- TTE -- KW --
____ mijn project topic ____
Noedel
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 3747
GeregistreerdCOLON Zo Dec 21, 2008 15:40

Re: ORBB's Corolla (fotootje samen met E12 van Noedel)

Bericht door Noedel »

Leuke foto's :P
Was gezellig!
Ben blij dat mijn bumper niet zo laag komt.

Misschien tot op C-day :D

Grtz
E12-Chris
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 807
GeregistreerdCOLON Vr Aug 19, 2011 23:37

Re: ORBB's Corolla (fotootje samen met E12 van Noedel)

Bericht door E12-Chris »

Ja wadde.. Zo laag die voorbumper.. Dat je de kleine spoilertjes er nog niet afgereden hebt..

Wel schone vergelijking :)

Grtn
Toyota GT86 2.0 Boxer.

Vroeger
Toyota Corolla E12 Facelift D4D.

Project Topic: Corolla/GT86
CoupÉter
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 9879
GeregistreerdCOLON Wo Dec 20, 2006 13:25

Re: ORBB's Corolla (fotootje samen met E12 van Noedel)

Bericht door CoupÉter »

leuke foto zo! :)

Verschil is groot zeg. Toch ook leuk die aparte kleuren naast elkaar :D
Past: Silver Toyota Corolla E11 Clean look (sold)
Current: Toyota Yaris (daily)
Current: Toyota Corolla E12 TS
Sgt_Lyna
Forum Admin
Forum Admin
BerichtenCOLON 2453
GeregistreerdCOLON Di Sep 07, 2010 15:22

Re: ORBB's Corolla (fotootje samen met E12 van Noedel)

Bericht door Sgt_Lyna »

Zien er puik uit heren!
Ride: Toyota Corolla E10 1.6 GLTSJDMi+ > project
Gebruikers-avatar
Bart-E11
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 9543
GeregistreerdCOLON Di Mrt 30, 2010 09:12

Re: ORBB's Corolla (fotootje samen met E12 van Noedel)

Bericht door Bart-E11 »

super vette combo 8-)
valt me nu ook op dat de kleur anders is ?
Project: **Corolla SE111 Luna - > G6R Turbo**
Daily: Corolla AE111 Terra - > Luna -> wanabe G6 285K Km and counting

Tellerswipe 80 - 160
Ruudje schreefCOLONIs dit de 3de versnelling ?
Bart-E11 schreefCOLON Nee z'n 5
Gebruikers-avatar
J-Corolla
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 4385
GeregistreerdCOLON Zo Aug 22, 2010 18:32

Re: ORBB's Corolla (fotootje samen met E12 van Noedel)

Bericht door J-Corolla »

Mooie wagens zo naast elkaar. :)
― ― ― ― ― ― ― ― ― ⁂ COROLLAE12.COM ⁂ ― ― ― ― ― ― ― ― ―


― ― BEST OF PAINT 2013MOOISTE COROLLA VAN NL 2014! ― ―
Project Topic: viewtopic.php?f=50&t=34892
ORBB
Senior member
Senior member
BerichtenCOLON 337
GeregistreerdCOLON Ma Dec 01, 2008 16:24

Re: ORBB's Corolla (fotootje samen met E12 van Noedel)

Bericht door ORBB »

E12-Chris schreefCOLONJa wadde.. Zo laag die voorbumper.. Dat je de kleine spoilertjes er nog niet afgereden hebt..
bumper is uit 1 fix deel he, dus kan ze er niet afrijden, ze hebben wel al wat krassen van het schuren (lang leve ondergrondse parkings en de 100-en verkeersdrempels in Mijdrecht...)

Bart-E11 schreefCOLONvalt me nu ook op dat de kleur anders is ?

jup, die van Noedel is meer naar de blauwe tent, mijne meer naar de groene tint,

is wrs ook de reden waarom het zo moeilijk was om de juiste kleur voor demijne te achterhalen.
____ Toyota Corolla E12 ____
-- OZ Racing -- TTE -- KW --
____ mijn project topic ____
Gebruikers-avatar
Bart-E11
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 9543
GeregistreerdCOLON Di Mrt 30, 2010 09:12

Re: ORBB's Corolla (fotootje samen met E12 van Noedel)

Bericht door Bart-E11 »

staat toch gewoon op je chassis plaatje ? (bij mij wel)
Project: **Corolla SE111 Luna - > G6R Turbo**
Daily: Corolla AE111 Terra - > Luna -> wanabe G6 285K Km and counting

Tellerswipe 80 - 160
Ruudje schreefCOLONIs dit de 3de versnelling ?
Bart-E11 schreefCOLON Nee z'n 5
Noedel
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 3747
GeregistreerdCOLON Zo Dec 21, 2008 15:40

Re: ORBB's Corolla (fotootje samen met E12 van Noedel)

Bericht door Noedel »

Kleurcode is dezelfde, maar er zijn zo'n 7 tinten van de kleur, vandaar ;)
jordysport
General member
General member
BerichtenCOLON 163
GeregistreerdCOLON Wo Mrt 28, 2012 09:10

Re: ORBB's Corolla (rode remklauwen)

Bericht door jordysport »

ORBB schreefCOLONZo,, dit weekend een lang weekend met de vriendin in Zeeland (Vlissingen) doorgebracht...

minder dan 50meter van de boulevard vanaf, dus dan kan je al raden wat dat savonds was als ik op het balkon van de hotelkamer zat...
elke 5minuten reed er wel iets voorbij dat meer lawaai maakte dan vooruit ging :D
ook lijkt het daar precies dat 80% van de mensen daar op zn minst alu velgen op zn auto heeft, en ook liefst zo een brul uitlaat
viel me echt op daar haha :D zeker in vergelijking met het boerenhol waar mn vriendin woont, daar zie ik zelden is iets niet standaard..
Toevallig nog door koudekerke heen gekomen?
Ben ik 16 jaar op vakantie geweest! :D
Toyota Corolla E10 1.6 16v .::. Speed is the key!
ORBB
Senior member
Senior member
BerichtenCOLON 337
GeregistreerdCOLON Ma Dec 01, 2008 16:24

Re: ORBB's Corolla (fotootje samen met E12 van Noedel)

Bericht door ORBB »

Zo... deze week eindelijk nog is wat tijd gehad na mn werk uren.


Dinsdag dus bij Noedel lampjes gaan ophalen,
Woensdag onderhoud aan mn corolla gedaan, en ook gelijk de mistlampjes ingebouwd.
En stiekem heb ik de wagen voorin 4toeren, en achterin 5toeren lager geschroefd :oops:

moeilijk om op foto te krijgen maar bij deze:

Afbeelding
____ Toyota Corolla E12 ____
-- OZ Racing -- TTE -- KW --
____ mijn project topic ____
Bas Carwash
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 1555
GeregistreerdCOLON Zo Jun 26, 2005 12:58

Re: ORBB's Corolla (gele mistlampjes ingebouwd)

Bericht door Bas Carwash »

Ik heb niks met gele lampjes, maar ik vind dat je auto er verder top uitziet! Echt heel erg mooi zo'n TTE voorbumper. Keurig.
251,3pk bij 7130rpm en 281,6Nm bij 5350 rpm

Vroem, Fluit, Vroapp!!!, Ptsiej... Kijk daar gaat een paarse Corolla... Tenzij je in Zeeland bent, dan is ie wit... "I'm not alone..."
Gebruikers-avatar
Blof-fan
E-team
E-team
BerichtenCOLON 7603
GeregistreerdCOLON Vr Apr 02, 2004 16:15

Re: ORBB's Corolla (rode remklauwen)

Bericht door Blof-fan »

jordysport schreefCOLON
ORBB schreefCOLONZo,, dit weekend een lang weekend met de vriendin in Zeeland (Vlissingen) doorgebracht...

minder dan 50meter van de boulevard vanaf, dus dan kan je al raden wat dat savonds was als ik op het balkon van de hotelkamer zat...
elke 5minuten reed er wel iets voorbij dat meer lawaai maakte dan vooruit ging :D
ook lijkt het daar precies dat 80% van de mensen daar op zn minst alu velgen op zn auto heeft, en ook liefst zo een brul uitlaat
viel me echt op daar haha :D zeker in vergelijking met het boerenhol waar mn vriendin woont, daar zie ik zelden is iets niet standaard..
Toevallig nog door koudekerke heen gekomen?
Ben ik 16 jaar op vakantie geweest! :D

De boulevard in Vlissingen is hier dan ook de flanneerplek als je je speakers en bruluitlaat wilt showen :lol:
Als ik daar zou wonen zou ik er waarschijnlijk horendol van worden :roll:
Maar 't zicht op de bootjes is wel leuk :D
Driving: '04 Toyota Avensis 2.0 Wagon
Driving: '89 Toyota Corolla AE92 XL hatchback B&M Special
Restomodding: '88 Toyota Corolla AE92 GT-S Coupé
Restoring: '92 Toyota Corolla AR92 GT-Si hatchback
Have a good life in Africa: '92 Toyota Corolla AE92 GTSi hatchback
Harmen
Senior member
Senior member
BerichtenCOLON 319
GeregistreerdCOLON Wo Okt 26, 2011 20:09

Re: ORBB's Corolla (gele mistlampjes ingebouwd)

Bericht door Harmen »

Bas Carwash schreefCOLONIk heb niks met gele lampjes, maar ik vind dat je auto er verder top uitziet! Echt heel erg mooi zo'n TTE voorbumper. Keurig.
+1
E10 1.6 gxi kleur 3k4 red mica 06/04/1995 Bought for €100 and Sold for €500

Hobby mag geld kosten!
Gebruikers-avatar
Bart-E11
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 9543
GeregistreerdCOLON Di Mrt 30, 2010 09:12

Re: ORBB's Corolla (gele mistlampjes ingebouwd)

Bericht door Bart-E11 »

ik moet wel zeggen dat het er mooi uit ziet
en tja lagerrrr is beterrr 8-)
Project: **Corolla SE111 Luna - > G6R Turbo**
Daily: Corolla AE111 Terra - > Luna -> wanabe G6 285K Km and counting

Tellerswipe 80 - 160
Ruudje schreefCOLONIs dit de 3de versnelling ?
Bart-E11 schreefCOLON Nee z'n 5
ORBB
Senior member
Senior member
BerichtenCOLON 337
GeregistreerdCOLON Ma Dec 01, 2008 16:24

Re: ORBB's Corolla (gele mistlampjes ingebouwd)

Bericht door ORBB »

Nja, gele lampjes is om is te proberen natuurlijk.
in combinatie met het wit vind ik het geen succes,
dus of er komen in de gewone lampen ook gele in, of allebei xenon-look a likes.
geel is toch weer wat specialer / minder voorkomend op de openbare weg ;)

en lager is idd beter ;) zo denk ik er toch over...
de vriendin is het enkel niet altijd met mij eens ;)
____ Toyota Corolla E12 ____
-- OZ Racing -- TTE -- KW --
____ mijn project topic ____
ORBB
Senior member
Senior member
BerichtenCOLON 337
GeregistreerdCOLON Ma Dec 01, 2008 16:24

Re: ORBB's Corolla (gele mistlampjes ingebouwd)

Bericht door ORBB »

Alweer een tijd niet geupdate maar nu toch maar is wat gedaan,

vorige week maar is folie gekocht voor de ramen en eens geprobeerd of het wat was.
Hete lucht blazer erbij en maar is beginnen met achterraam.

tot verbazing is het allemaal vrij goed gelukt, hier en daar een paar kleine foutjes (haar van de kat etc ertussen)
maar voor 2x 18€ aan folie ben ik best tevreden over het resultaat :) foto's volgen later nog.


aangezien ik dan toch bij de shop was voor folie gelijk 3000K lampen gekocht en stadlichtjes geel.
deze er ook in gezet dus nu is de hele voorzijde geel gekleurd. like it or hate it, ook hier komen de foto's later van op het forum.


volgende updates die nog komen:

- geluid moet nu echt aangepast worden.

voor de subwoofer wil ik een snel uitbouw ding maken (soort van stekker in de bekleding maken) plug en play shit, moet nog bedenken met wat ik het ga doen.

- speakers in de deuren en tweeters moeten vervangen worden door wat beters, maar ivm de ringen om de speakers.
zijn deze ergens te kopen ? of moet je dit zelf maken uit bv hout ?
en wat wordt er zoals aangeraden als ombouw ? (zit voorlopig nog met de standaard radio, en dit zal wrs ook nog ff zo blijven)

- 18" velgen, OF 19" velgen... mn vriendin kwam met het idee om 19" velgen te zoeken... maar vind niet echt meteen foto's van corolla's met 19" ?
____ Toyota Corolla E12 ____
-- OZ Racing -- TTE -- KW --
____ mijn project topic ____
ErikE12
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 312
GeregistreerdCOLON Di Sep 23, 2008 19:37

Re: ORBB's Corolla (gele mistlampjes ingebouwd)

Bericht door ErikE12 »

ORBB schreefCOLON - speakers in de deuren en tweeters moeten vervangen worden door wat beters, maar ivm de ringen om de speakers.
zijn deze ergens te kopen ? of moet je dit zelf maken uit bv hout ?
De meesten maken de speaker ringen zelf, ik heb ze daarentegen online gekocht:
http://www.mbcaraudio.nl/speakerringen/ ... rolla.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Noedel
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 3747
GeregistreerdCOLON Zo Dec 21, 2008 15:40

Re: ORBB's Corolla E12

Bericht door Noedel »

Deze ligt op 19":

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Sorry voor de grote foto :)
Ik vind het persoonlijk TE groot.
Op de laatste foto is het trouwens terug een jeep :lol:

Grtz
ORBB
Senior member
Senior member
BerichtenCOLON 337
GeregistreerdCOLON Ma Dec 01, 2008 16:24

Re: ORBB's Corolla E12

Bericht door ORBB »

mn vriendin vind het helemaal prachtig... niet de velg, maar dat hij terug bodemspeling krijgt (met oog op shoppen hahaha)
ik vind het opzich wel wat hebben 19", maar dan wel een ander type velg :)

(heb op mn facebook net een foto geupload van een corolla op 19" welke ik wel leuk vind)

-> TIm Vander Elst voor de mensen die het willen bekijken op facebook


maar heb gister avond wat met de vriendin rond gekeken, en echt veel keuze in zowel 18" als 19" is er niet,
dus het zal alweer een lange zoektoch worden.

allensinds bedankt voor de foto's Jonas, die hadk nog niet gevonden op het net ;)


greets, Tim
____ Toyota Corolla E12 ____
-- OZ Racing -- TTE -- KW --
____ mijn project topic ____
Noedel
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 3747
GeregistreerdCOLON Zo Dec 21, 2008 15:40

Re: ORBB's Corolla E12

Bericht door Noedel »

Zal hem hier even neezetten ;)

Afbeelding

Ja, die rode op witte 19" velgen wou ik ook nog posten, maar had wa weinig tijd en kon niet op zijn nickname komen :)
Het heeft inderdaad wel iets, maar zoals ge zelf zegt, er is weer veel bodemvrijheid (tenzij je een hele nieuwe lagere bodykit steekt).
En er is niet veel keus, zeker als je de perfecte ET wil hebben enzo.
Plus, hou er rekening mee dat een 19" bandje ook al wat zal kosten :lol:

Grtz
CoupÉter
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 9879
GeregistreerdCOLON Wo Dec 20, 2006 13:25

Re: ORBB's Corolla E12

Bericht door CoupÉter »

4 x 100 is HEEL lastig te krijgen in 18 inch. Laat staan 19 inch!

Succes met zoeken en ben benieuwd naar de foto's!
Past: Silver Toyota Corolla E11 Clean look (sold)
Current: Toyota Yaris (daily)
Current: Toyota Corolla E12 TS
ORBB
Senior member
Senior member
BerichtenCOLON 337
GeregistreerdCOLON Ma Dec 01, 2008 16:24

Re: ORBB's Corolla E12

Bericht door ORBB »

de tte bumper is opzich al vrij laag (is ook de reden wrm ik 18 of 19 erop wil... hiernet nog in utrecht bijna vastgehangen)

bodemspeling mag hij een beetje krijgen. zolang de wielkasten maar gevuld zijn.

wordt idd een lange zoektocht maar ik heb tijd.
komt dan ook nog bij dat ik de wielkasten mag laten aanpassen etc
maar ge moet iets over hebben voor een hobby he :-P
____ Toyota Corolla E12 ____
-- OZ Racing -- TTE -- KW --
____ mijn project topic ____
BUTTON_POST_REPLY