YesRaymonde12 schreefCOLONma heb je de versterker op de originele radio aan gesloten?nee toch?
Mijn Toyota Corolla E12 Sports Aniversery Update
ModeratorCOLON Moderator
-
Ikke Niet
- Full member

- BerichtenCOLON 400
- GeregistreerdCOLON Ma Okt 02, 2006 20:22
Re: Mijn Toyota Corolla E12 Sports Aniversery Update: 17/11/2009
Bekijk mijn vorderingen op: viewtopic.php?f=50&t=30911 en geniet van mijn "gestuntel".
-
Noedel
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 3747
- GeregistreerdCOLON Zo Dec 21, 2008 15:40
Re: Mijn Toyota Corolla E12 Sports Aniversery Update
versterker moet toch altijd op batterij aangesloten zitten? 
-
Co'tje
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 10301
- GeregistreerdCOLON Za Nov 20, 2004 20:24
ja leuk, versterker moet op de batterij aangesloten worden..
maar wat moet hij versterken dan, hij zal toch ergens een signaal vandaan moeten krijgen he
ARco
maar wat moet hij versterken dan, hij zal toch ergens een signaal vandaan moeten krijgen he
ARco
Don't take life too serious, You'll never get out alive
Savage Corolla SOLD!! ---> New.. Curtevenne 830AK
Arco® The exclusive choice
Proud member of the NCS crew, Gebouw het uzelf!
-
Ikke Niet
- Full member

- BerichtenCOLON 400
Kijk eens goed naar de foto's. Het geluid loopt via de Parrot LS3200 carkit naar de AudioControl LC6 die het geluid omvormt van High naar Low zodat deze geschikt is voor een versterker.Co'tje schreefCOLONja leuk, versterker moet op de batterij aangesloten worden..
ARco
Versterker krijgt voeding via de 50MM2 kabel die er ligt.
Bekijk mijn vorderingen op: viewtopic.php?f=50&t=30911 en geniet van mijn "gestuntel".
-
Co'tje
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 10301
- GeregistreerdCOLON Za Nov 20, 2004 20:24
Ikke Niet schreefCOLONKijk eens goed naar de foto's. Het geluid loopt via de Parrot LS3200 carkit naar de AudioControl LC6 die het geluid omvormt van High naar Low zodat deze geschikt is voor een versterker.Co'tje schreefCOLONja leuk, versterker moet op de batterij aangesloten worden..
ARco
dat snap ik, mijn post was ook niet op jou gericht maar op diegene die vroeg of de versterker niet op de batterij aangesloten moest worden..
ARco
Don't take life too serious, You'll never get out alive
-
Noedel
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 3747
- GeregistreerdCOLON Zo Dec 21, 2008 15:40
OWja, sorry, mn excuses, had het helemaal verkeerd opgevat...
Dacht dat de vraag van Raymonde12 sloeg op de stroom, niet het signaal.
Ja ok, ben weer helemaal mee
Dacht dat de vraag van Raymonde12 sloeg op de stroom, niet het signaal.
Ja ok, ben weer helemaal mee
-
Raymonde12
- Special member

- BerichtenCOLON 691
- GeregistreerdCOLON Zo Dec 06, 2009 19:51
aaaaah zooo oke:P
-
Josdebosduif
- Newbie

- BerichtenCOLON 35
- GeregistreerdCOLON Vr Jul 24, 2009 00:01
Zo blauw is toch wel de mooiste kleur voor een E12.
Welke veerpootbrug is dat eigenlijk?
Welke veerpootbrug is dat eigenlijk?
-
Ikke Niet
- Full member

- BerichtenCOLON 400
Het is (zover ik weet) een merkloze (gewoon van marktplaats). Dit omdat ik het belangrijk vond dat aan beide kanten een bout zat om hem in het midden strak te zetten en sommige veerpootbruggen maar aan een kant een bout hebben.Josdebosduif schreefCOLONWelke veerpootbrug is dat eigenlijk?
-
Linea Sol
- Die-Hard

- BerichtenCOLON 6081
- GeregistreerdCOLON Ma Sep 16, 2002 16:43
Ikke Niet schreefCOLONHet is (zover ik weet) een merkloze (gewoon van marktplaats). Dit omdat ik het belangrijk vond dat aan beide kanten een bout zat om hem in het midden strak te zetten en sommige veerpootbruggen maar aan een kant een bout hebben.Josdebosduif schreefCOLONWelke veerpootbrug is dat eigenlijk?
Het beste is bv een TTE veerpootbrug die bestaan namenlijk uit 1 geheel zonder ergens te moeten schroeven, had er des tijds ook 1 van TTE op mijn E12 zitten.
Gegroet JO
CHR (2) 1.8 First Edition bjr 2024
-
Ikke Niet
- Full member

- BerichtenCOLON 400
En wat kost zo'n wel niet???
-
Linea Sol
- Die-Hard

- BerichtenCOLON 6081
- GeregistreerdCOLON Ma Sep 16, 2002 16:43
Ik heb hem toen overgenomen voor € 125 geheel van gepolijst aluminium 
Gegroet JO
-
MyRolla1991
- Junior member

- BerichtenCOLON 122
- GeregistreerdCOLON Do Nov 29, 2012 17:49
Ik ben hier niet echt in thuis, maar wil ook heel graag een woofer plaatsen.Ikke Niet schreefCOLONKijk eens goed naar de foto's. Het geluid loopt via de Parrot LS3200 carkit naar de AudioControl LC6 die het geluid omvormt van High naar Low zodat deze geschikt is voor een versterker.Co'tje schreefCOLONja leuk, versterker moet op de batterij aangesloten worden..
ARco
Dus heb ik een aantal vragen:
Kan je de signaaldraden(audio en remote) voor je versterker niet rechtstreeks van je radio afhalen?
En hoe weet je welke draden aan de radio wat zijn?
mvg newbie
I changed my car horn to gun shot sounds... People move out of the way much faster now.
*Life's too short to drive boring cars*
-
Ikke Niet
- Full member

- BerichtenCOLON 400
Hoi Newbie 
Je kan de kabels zeker van de originele radio halen (heb ik ook gedaan), alleen heb je een high/low converter nodig. Op de draden staat wat het is. Je hebt goedkope (een paar tientjes) tot honderden euro's. Ikzelf heb de Audio Controle LC6, een van de betere welke gelijk er een extra subwooferuitgang bijmaakt. Je moet anders maar even naar het begin van dit topis gaan en de foto's bekijken. Binnenkort komen er waarschijnlijk andere foto's omdat ik aan een DIN2 radio zit te denken en dan gaat de Audio Controle LC6 er ook uit en in de verkoop.
Je kan de kabels zeker van de originele radio halen (heb ik ook gedaan), alleen heb je een high/low converter nodig. Op de draden staat wat het is. Je hebt goedkope (een paar tientjes) tot honderden euro's. Ikzelf heb de Audio Controle LC6, een van de betere welke gelijk er een extra subwooferuitgang bijmaakt. Je moet anders maar even naar het begin van dit topis gaan en de foto's bekijken. Binnenkort komen er waarschijnlijk andere foto's omdat ik aan een DIN2 radio zit te denken en dan gaat de Audio Controle LC6 er ook uit en in de verkoop.
-
MyRolla1991
- Junior member

- BerichtenCOLON 122
Hoe weet je eigelijk welke kabels je moet nemen? Als je het te koop zet, laat me iets wetenIkke Niet schreefCOLONHoi Newbie
ik heb eens iets van een vriendin gekregen, lag ik haar auto toen ze die kocht.
Geen idee wat het was maar er begint een belletje te rinkelen. Is het ongeveer zoiets?
I changed my car horn to gun shot sounds... People move out of the way much faster now.
-
Ikke Niet
- Full member

- BerichtenCOLON 400
Nee, helaas, zo te zien niet. Een crossover is alleen om het geluid aan te passen. Niet om het geluid om te vormen van high naar low.MyRolla1991 schreefCOLONHoe weet je eigelijk welke kabels je moet nemen? Als je het te koop zet, laat me iets wetenIkke Niet schreefCOLONHoi Newbie
Je kan de kabels zeker van de originele radio halen (heb ik ook gedaan), alleen heb je een high/low converter nodig. Op de draden staat wat het is. Je hebt goedkope (een paar tientjes) tot honderden euro's. Ikzelf heb de Audio Controle LC6, een van de betere welke gelijk er een extra subwooferuitgang bijmaakt. Je moet anders maar even naar het begin van dit topis gaan en de foto's bekijken. Binnenkort komen er waarschijnlijk andere foto's omdat ik aan een DIN2 radio zit te denken en dan gaat de Audio Controle LC6 er ook uit en in de verkoop.![]()
ik heb eens iets van een vriendin gekregen, lag ik haar auto toen ze die kocht.![]()
Geen idee wat het was maar er begint een belletje te rinkelen. Is het ongeveer zoiets?
-
MyRolla1991
- Junior member

- BerichtenCOLON 122
nah worth the shot :p
-
Ikke Niet
- Full member

- BerichtenCOLON 400
Daar heb je gelijk in. Maar let wel op als je een goed high/low convertor wilt kopen. Nieuwprijs circa 250 a 300 euro. 2e hands circa 100 euro.MyRolla1991 schreefCOLONnah worth the shot :p
-
davidkennis
- Newbie

- BerichtenCOLON 9
- GeregistreerdCOLON Wo Mei 06, 2015 12:21
ik wil ook een parrot aansluiten op de orginele radio.
kun je me vertellen welke draad ik moet gebuiken op de radio voor de mute aansluiting?
kun je me vertellen welke draad ik moet gebuiken op de radio voor de mute aansluiting?