Als dat niet zo is, wat zijn dan de beste aftermarket koplampen?
Xenon in E10
ModeratorCOLON Moderator
-
joostk
- Special member

- BerichtenCOLON 644
- GeregistreerdCOLON Zo Dec 19, 2010 20:53
Xenon in E10
Weet iemand hier hoe het lichtbeeld is (met xenon) in een E10 met standaard koplampen?
Als dat niet zo is, wat zijn dan de beste aftermarket koplampen?
Als dat niet zo is, wat zijn dan de beste aftermarket koplampen?
People who say you live only once are wrong.
You live everyday and die once.
"Illuminati, made from light. Illuminates the lesser. Enlightens the Higher."
You live everyday and die once.
"Illuminati, made from light. Illuminates the lesser. Enlightens the Higher."
-
Sgt_Lyna
- Forum Admin

- BerichtenCOLON 2453
- GeregistreerdCOLON Di Sep 07, 2010 15:22
Re: Xenon in E10
In de standaard koplampen is het lichtbeeld in principe prima... je kan eventueel wat strooilicht hebben... volgende maand moet de E10 van mn vriendin voor de APK en daar zit nu xenon in sinds dit jaar... dan weet ik het pas zeker 
Ride: Toyota Corolla E10 1.6 GLTSJDMi+ > project
-
Lone wolf
- President member

- BerichtenCOLON 1073
- GeregistreerdCOLON Zo Apr 29, 2007 21:31
Re: Xenon in E10
heb er nooit problemen mee gehad, ook nooit lichtsignalen van tegenliggers en apk goedkeur dus ik verwacht geen probleem bij je originele lampen.
http://www.celicas.eu - Oprichter en erelid
2013 Yaris Hybrid
2016 C-HR Bi-tone plus
1986 Celica 2.0 GT-Turbo
2013 Yaris Hybrid
2016 C-HR Bi-tone plus
1986 Celica 2.0 GT-Turbo
-
Furr
- Die-Hard

- BerichtenCOLON 6278
- GeregistreerdCOLON Ma Mei 09, 2005 21:49
Re: Xenon in E10
Prima licht.
http://kopen.marktplaats.nl/search.php?ui=409017" onclick="window.open(this.href);return false; NU GECONTROLEERDE GEBRUIKER
http://www.stateoftuning.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mostwantedtuningteam.com" onclick="window.open(this.href);return false; NEW SITE
http://www.stateoftuning.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mostwantedtuningteam.com" onclick="window.open(this.href);return false; NEW SITE
-
perz
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 1382
- GeregistreerdCOLON Do Dec 28, 2006 10:32
Re: Xenon in E10
standaard lamp is mooi maar met de heldere koplampen staat het nog mooier
Patrick
Patrick
E11 (WRC) - Avensis T22.5 - Suzuki Coupe - Starlet P8
-
ErwinGtsi
- Special member

- BerichtenCOLON 763
- GeregistreerdCOLON Vr Sep 15, 2006 10:47
Re: Xenon in E10
Toen ik nog een E10 had ( 2 weken geleden ) haha is hij 2 keer zonder problemen door apk heen gegaan met Xenon 6000k. originele koplampen,
nooit een tegenligger die seinde of wat dan ook, en het lichtbeeld was prima !
nooit een tegenligger die seinde of wat dan ook, en het lichtbeeld was prima !
"Anyone driving slower than you is an idiot. Anyone driving faster than you is a MANIAC!"
LEXUS IS200
LEXUS IS200
-
joostk
- Special member

- BerichtenCOLON 644
- GeregistreerdCOLON Zo Dec 19, 2010 20:53
Re: Xenon in E10
Dat is mooi, dan ga ik volgende maand maar is een Xenon setje bestellen!
Bedankt iedereen
Bedankt iedereen
People who say you live only once are wrong.
You live everyday and die once.
"Illuminati, made from light. Illuminates the lesser. Enlightens the Higher."
You live everyday and die once.
"Illuminati, made from light. Illuminates the lesser. Enlightens the Higher."
-
Highway
- President member

- BerichtenCOLON 1819
- GeregistreerdCOLON Ma Feb 09, 2004 16:15
Re: Xenon in E10
Dan niet voor de E10 en mijn xenon heb je al gezien
Ik heb toen gekozen voor 5000K. Hoe meer K, hoe minder de lichtopbrengst wordt. Vanaf fabriek is rond de 4300/5000 (ong 3 a 4 jaar geleden toen ik mijn xenon erin heb gezet).
Nog een reden dat ik voor 5000K heb gekozen - blauw licht valt meer op dan wit licht. Aantal jaar geleden was er vrij veel gez*k betreffende after market xenon. Om minder op te vallen, heb ik bewust geen blauw licht (8000K+) gekozen. Ook met aangepaste wetggeving (mag geen xenon in niet daarvoor bestemde unit gebruiken, regel ondertussen alweer geschrapt) nooit aangehouden of commentaar over gehad.
Het is natuurlijk wat je zelf wil qua kleur, met licht opbrengst ga je er ieder geval flink op vooruit.
Ik heb toen gekozen voor 5000K. Hoe meer K, hoe minder de lichtopbrengst wordt. Vanaf fabriek is rond de 4300/5000 (ong 3 a 4 jaar geleden toen ik mijn xenon erin heb gezet).
Nog een reden dat ik voor 5000K heb gekozen - blauw licht valt meer op dan wit licht. Aantal jaar geleden was er vrij veel gez*k betreffende after market xenon. Om minder op te vallen, heb ik bewust geen blauw licht (8000K+) gekozen. Ook met aangepaste wetggeving (mag geen xenon in niet daarvoor bestemde unit gebruiken, regel ondertussen alweer geschrapt) nooit aangehouden of commentaar over gehad.
Het is natuurlijk wat je zelf wil qua kleur, met licht opbrengst ga je er ieder geval flink op vooruit.
Skoda Superb 1.8tsi
Verkocht - E11 facelift Linea SOL 2000 sedan -
Verkocht - E11 facelift Linea SOL 2000 sedan -
-
Lone wolf
- President member

- BerichtenCOLON 1073
- GeregistreerdCOLON Zo Apr 29, 2007 21:31
Re: Xenon in E10
@Highway...ik heb zelf ook een facelift E11...hoe is het met strooilicht en dergelijke in deze units?
http://www.celicas.eu - Oprichter en erelid
2013 Yaris Hybrid
2016 C-HR Bi-tone plus
1986 Celica 2.0 GT-Turbo
2013 Yaris Hybrid
2016 C-HR Bi-tone plus
1986 Celica 2.0 GT-Turbo
-
Highway
- President member

- BerichtenCOLON 1819
- GeregistreerdCOLON Ma Feb 09, 2004 16:15
Re: Xenon in E10
Lang verhaal kort houden:Lone wolf schreefCOLON@Highway...ik heb zelf ook een facelift E11...hoe is het met strooilicht en dergelijke in deze units?
Originele Koito units die in de Japanse productie zitten: prima lichtbeeld, mooie cut-off. Weinig strooilicht.
Origineel Valeo units die in de Engelse productie zitten; onbekend
Niet originele units (Depo en heb nog een andere gehad maar weet het merk niet meer), zeer slecht, zeer veel strooilicht en eigelijk 1 grote vlek.
Heb na de niet originele units weer een originele (nieuw) gekocht: prima lichtbeeld.
Skoda Superb 1.8tsi
Verkocht - E11 facelift Linea SOL 2000 sedan -
Verkocht - E11 facelift Linea SOL 2000 sedan -
-
Lone wolf
- President member

- BerichtenCOLON 1073
- GeregistreerdCOLON Zo Apr 29, 2007 21:31
Re: Xenon in E10
mooi, blij dat ik een sedan heb met japanse productie dan 
http://www.celicas.eu - Oprichter en erelid
2013 Yaris Hybrid
2016 C-HR Bi-tone plus
1986 Celica 2.0 GT-Turbo
2013 Yaris Hybrid
2016 C-HR Bi-tone plus
1986 Celica 2.0 GT-Turbo
-
Highway
- President member

- BerichtenCOLON 1819
- GeregistreerdCOLON Ma Feb 09, 2004 16:15
Re: Xenon in E10
Ik ook, dus dat moet goed komenLone wolf schreefCOLONmooi, blij dat ik een sedan heb met japanse productie dan
Skoda Superb 1.8tsi
Verkocht - E11 facelift Linea SOL 2000 sedan -
Verkocht - E11 facelift Linea SOL 2000 sedan -
-
jorn
- Junior member

- BerichtenCOLON 110
- GeregistreerdCOLON Wo Dec 28, 2011 16:27
Re: Xenon in E10
joostk schreefCOLONDat is mooi, dan ga ik volgende maand maar is een Xenon setje bestellen!
Bedankt iedereen
Wat voor setje xenon heb je besteld en ben je er tevreden over?
ik zit er ook steeds meer over na te denken om ook een setje aan te schaffen.
driving
Car : E10 GTSI
Scooter : piaggio zip 4takt (43000km:D)
Car : E10 GTSI
Scooter : piaggio zip 4takt (43000km:D)
-
joostk
- Special member

- BerichtenCOLON 644
- GeregistreerdCOLON Zo Dec 19, 2010 20:53
Re: Xenon in E10
Heb er helaas nog geen besteld!
Maat van me heeft wel een setje besteld wat ik mischien wou hebben.
Is mooi setje met 18 maanden garantie.
Lichtopbrengst is gewoon perfect!
Dus ik denk dat het deze gaat worden!
Maat van me heeft wel een setje besteld wat ik mischien wou hebben.
Is mooi setje met 18 maanden garantie.
Lichtopbrengst is gewoon perfect!
Dus ik denk dat het deze gaat worden!
People who say you live only once are wrong.
You live everyday and die once.
"Illuminati, made from light. Illuminates the lesser. Enlightens the Higher."
You live everyday and die once.
"Illuminati, made from light. Illuminates the lesser. Enlightens the Higher."