De luchtmassameter is opgelost, en dan nu hetvolgende probleem.
Een dopje lekt vloeistof volgens het dopje iets van de rem ?
Kan dit kwaad ?
Zie de foto's voor meer duidelijkheid
ModeratorCOLON Moderator












Ik houd het schoon. En vandaag is me wagentje bij me kennis die monteur ook ivm de Winterklaarmaak onderhoudsbeurt. O.a. als het goed is nieuwe acculuca schreefCOLONdan zit er een beetje teveel in,zodra je druk opbouwt loopt het eruit.ik zou het wel schoon houden,want die bende vreet je auto op!
