Zeer mooie wagen .echt gaaaaaaaaaaf Pim
Alleen ga ik het niet meer redde tegen hem op Zandvoort met me wagen die op kerosine rijd ,zal nu over moete gaan op waterstof en vloeibare zuurstof
gr Peet
ModeratorCOLON Moderator

Hahaha dit is een Chargespeed kit, komt rechtstreeks uit Japan.jellebaarda schreefCOLONhele leuke auto maar mag ik je dan toch 1 tip geven ????
haal asjeblieft die kit er af en knal er een net impreza p1 kitje op i.p.v. die europeesche punt lip .

Peet schreefCOLONVertel hier is ff je ervaring van dat ding maat![]()
Hoe loopt die ? Hij gaat als een dolle eend! Vooral in 2 beetje gasgeven dat de turbo flink opspoelt, dan schakelen naar 3 en dan gas geven..je weet níet wat er gebeurd!!!80-140 is echt kinderspel
Hoe zuipt die ? Ik weet niet, de benzinemeter is stuk volgens mij. Het metertje valt steeds naar beneden![]()
Rij je me er uit ? Jij rijdt natuurlijk als een bezetene en ik voorlopig nog als een oud wijf. Kan leuk potje worden volgende week op Zandvoort![]()
Wat is zijn top? Volgens de tuner moet ie makkelijk 250 lopen nu. Keertje naar Duitsland dus![]()
Schakelt die nu lekker? Schakelt als een zonnetje.
Hebbie al kit achter je aan gehad ? Nee, maar het valt me wel op dat heel veel mensen me uit gaan dagen nu. Had zaterdag al een opgeschoten gast met
een dikke Audi in mn achterbumper hangen. Beetje stoer doen voor zn meissie, maar ik liet me niet kennen. Ga niet lopen stunten voorlopig![]()
Wanneer ga je naar Zandvoort ? Volgende week zondag!!
trek die wijfe aan ? Nee hoor alleen maar gozers..>SOOW brute bak gek.
Ligge er nog straat stene in je straat ? Hehe ja, altijd warm rijden he..geen gekke dingen doen in de straat
Ben je nog blij met me ? Met jou altijd Peet, dat weet je. Thanx nog voor het heen en weer rijden![]()
Hoeveel pk zit er nu pressies in? oke oke, 310 pk / 400 NM
Wat gaat het binne kort worden als die op nieuw afgesteld word? FMIC en volledig open uitlaat, dan gaat ie naar 380 denk ik. Maar voorlopig gaat dit hard zat![]()
Ben je er blij mee ? Jahaaa ben zo blij als een kind iedere keer als ik achter het stuur kruip
Mis je je corolla nog ? Nee gek genoeg niet, heb er een mooie tijd mee gehad, maar het was gewoon tijd voor wat anders.
bla bla bla bla bla
gr je maat

Ruudje schreefCOLONIs dit de 3de versnelling ?
Bart-E11 schreefCOLON Nee z'n 5

burial schreefCOLONHoeveel pk zit er nu pressies in? oke oke, 310 pk / 400 NM
Ik neem de uitdaging aan.
3 Maart openingsmeeting. Mooi evenementje plaatsenplayboy schreefCOLONhahahah mafkezen
Internals zijn nog standaard. Dit wordt pas nodig bij echt grote vermogens stijgingen.Denim schreefCOLONHahaha leuke reacties!![]()
Mooie aanwinst pim, hoop dat je er veel plezier van mag beleven!![]()
Hoe zit het eigenlijk met de internals, zijn die nog helemaal origineel?
Sta er nog steeds van te kijken hoe die van jouw loopt Peet. Zou best eens willen zien of een blacktop iets in te brengen heeft. Denk dat dat schrikbarend weinig verschil maakt.. Enne, zolang het droog is, warmen die banden echt wel op hoor! Je bent continu bochten aan het rijden he..dat gaat echt warm worden!Peet schreefCOLONWil graag tegen je sporte op Zandvoort Pim ,heb geen op gevoerd blok nodig![]()
Je weet hoe die doortrek op de grote weg ,hahaha hoop alleen dat ik niet gevlits ben (jij reed toch )haha:?
Maar eerst die wage verkennen en een vertrouwt gevoel krijgen Pim ,ff geen gekkigheid
Maar zondag naar Zandvoort ,Je krijg die bande echt niet op temperatuur muts![]()
Onder de 7 graden werke me banden niet
Mot er ff over nadenken ,het is nog veel ste koud .
Mot er ook niet aan denken dat we alle bij op de vangrail zitten .pfffffff
Peet

burial schreefCOLONHoeveel pk zit er nu pressies in? oke oke, 310 pk / 400 NM
project 2 is200 1jzvvtijunkiesietze schreefCOLONpwn je broer en koop een echte g6-r

Niet daar in de buurt. Let wel op de meetingregels.3 Maart openingsmeeting. Mooi evenementje plaatsen![]()

idd.. daar mag hetBart-E11 schreefCOLONA2 is op steenworp afstand xD

Haha ja, daar moet ik ook even wat actiever aan mn topic gaan werken. Sowieso hoop ik eens een keer fatsoenlijke foto's te gaan schieten!Silvertoppie schreefCOLONMooie GTT, kheb je topic ook al op SCN gelezen
![]()
Alleen 310pk's met stock internals moet je wel een btje mee uitkijken, met name hoger in de toeren anders gaan je drijfstangen een eigen leven lijdenDit is bij de MY99/00 aardig verbeterd tov de MY97/98 modellen maar toch...
Vergeet niet dat ik 4WD heb heRuudje schreefCOLONburial schreefCOLONHoeveel pk zit er nu pressies in? oke oke, 310 pk / 400 NM
lexus is denk ik de eerste meters slomer maar dan is die 1JZ toch de snelste verwacht ik
Natuurlijk niet Peter, was ook maar een geintjeCoupÉter schreefCOLONNiet daar in de buurt. Let wel op de meetingregels.3 Maart openingsmeeting. Mooi evenementje plaatsen![]()