hallo
ik heb een corolla g6 uit '99
het lampje van de koplamp hoogte regelaar is kapot ( zit tussen de handrem en schakelpook ) en bij de auto dealer hadden ze die niet en konden me ook niet vertellen hoe die heet,
het is is echt een heel klein lampje, die je in tegenstelling van het dashboard verlichten achterste voren er in doet, het lampje als eerst dus.
iemand een idee hoe ik hier aan kom of hoe dit lampje heet zodat ik online kan gaan zoeken
gr robin
interieur verlichting
Moderator: Moderator
-
roszas
- Newbie

- Type Corolla: E11
- Type Corolla: 1.6 G6
-
Highway
- President member

- CCNL lidnummer: 0
- Type Corolla: ZZE112
Re: interieur verlichting
Contact opnemen met de Toyota dealer, dit is idd een klein, apart lampje. Wat je ook kan doen, lampje eruit halen en naar een electronica speciaalzaak gaan. Daar een soortgelijk lampje halen, die zal je dan wel zelf in het voetje moeten zetten.roszas schreef:hallo
ik heb een corolla g6 uit '99
het lampje van de koplamp hoogte regelaar is kapot ( zit tussen de handrem en schakelpook ) en bij de auto dealer hadden ze die niet en konden me ook niet vertellen hoe die heet,
het is is echt een heel klein lampje, die je in tegenstelling van het dashboard verlichten achterste voren er in doet, het lampje als eerst dus.
iemand een idee hoe ik hier aan kom of hoe dit lampje heet zodat ik online kan gaan zoeken
gr robin
Wat ook mogelijk is (en wat ik gedaan heb), maar is wat meer werk om goed passend te krijgen: vervang het lampje met een LED (+weerstand). Gaat die ook niet snel weer kapot.
Skoda Superb 1.8tsi
Verkocht - E11 facelift Linea SOL 2000 sedan -
Verkocht - E11 facelift Linea SOL 2000 sedan -