Omdat ik bijna toe ben aan het Xenon inbouwen wil ik toch nog even een paar dingetjes weten erover.
-Is het nu nodig om een andere zekering te plaatsen voor de verlichting?
-Uit de ballast komt een rode en een zwarte draad. Ik neem aan dat dit + en - is en dat ik die in de H7 stekker moet steken.
Nu is het zo dat ik de set eerst wil testen zonder de bumper eraf maar in de H7 stekker zit een witte draad en een witte met een rode streep erover. Welke hiervan is de + en welke de - ?
En in de nieuwe koplamp heeft de H7 stekker een zwarte en een gele draad. Welke is hier de + en de - van?
Kan het kwaad mocht je de aansluitngen verwisselen? Gaat er dan iets kapot?
Is het verstandig om de accu los te koppelen of kan ie blijven zitten als je de xenon stekkertjes in de H7 stekker plugt?
Ik stel deze vragen omdat ik geen multimeter heb en jullie misschien weten wat de kleurtjes betekenen.
Alsvast bedankt.




