ik weet dat hier iemand is bezig geweest om LED lampen te gebruiken in koplampen. Volgens mij was dit Leon. Nu was het zo dat de lichtsterkte toch niet voldoende was om door te kunnen gaan als volwaardige koplampverlichting.
Laatst heb ik wat LED lampjes besteld op een website en hun zouden een set moeten hebben die wel ter vervanging van Halogeen of Xenon zou zijn.
http://www.autoledplaza.nl/c-166831/120 ... head-light
Ik wil het zelf niet proberen maar ik wil allen deze link tippen zeg maar. Misschien dat iemand wel trek heeft om het te proberen en het ziet zitten.
Zou dit m dan zijn? (Led verlichtingskit voor koplampen)
ModeratorCOLON Moderator
-
pampie
- President member

- BerichtenCOLON 2293
- GeregistreerdCOLON Do Jul 27, 2006 17:08
Zou dit m dan zijn? (Led verlichtingskit voor koplampen)
Toyota Corolla E12 Facelift 1.8 TS 2005 ----> 110.000 km
Toyota RAV4 XA2 Facelift 2.0 2004 ----> 220:000 km
Toyota RAV4 XA2 Facelift 2.0 2004 ----> 220:000 km
-
clk-p
- Special member

- BerichtenCOLON 920
- GeregistreerdCOLON Di Jan 17, 2012 11:47
Re: Zou dit m dan zijn? (Led verlichtingskit voor koplampen)
voor dat geld koop ik dan liever een xenon setje 
Corolla E11 1.6 R.I.P
Welcome Corolla G6-R (SOLD)
Grey Corolla TTE
Welcome Corolla G6-R (SOLD)
Grey Corolla TTE
-
Leon
- Forum Admin

- BerichtenCOLON 11908
- GeregistreerdCOLON Ma Sep 16, 2002 22:20
Dit is de kit die ik inderdaad in het grootlicht van de Avensis heb. De opbrengst is te vergelijken met standaard halogeen (weliswaar geven de LED's witter licht), maar kan zeker nog niet tippen aan Xenon.
Avensis Wagon T27 2009 Olive Green
Yaris XP13 2015 Island Blue Metallic
Yaris XP13 2015 Island Blue Metallic
-
gosé
- Newbie

- BerichtenCOLON 1
- GeregistreerdCOLON Do Mrt 27, 2014 09:35
Ik heb deze ook aangeschaft, maar dan de 1800LM uitvoering, had eerst de 1200LM LED koplamp maar dat was niet zo'n succes, ik kon ze ruilen bij auto led plaza. En dat is mij zeker bevallen. de 1800 lumen uitvoering heeft een hele andere licht verstrooiing en veel feller dan de 1200LM
ik moet jullie vermelden dat het verschil tussen de HID en LED de opstart snelheid bij led zo goed als nul is.
en bij xenon moet je beide lampen vervangen als er eentje kapot is, anders heb je kleurverschil, terwijl LED 50.000 branduren heeft.
ik ben zeer tevreden over mijn LED setje
trouwens ook goede service hoor bij die auto led plaza...petje af
ik moet jullie vermelden dat het verschil tussen de HID en LED de opstart snelheid bij led zo goed als nul is.
en bij xenon moet je beide lampen vervangen als er eentje kapot is, anders heb je kleurverschil, terwijl LED 50.000 branduren heeft.
ik ben zeer tevreden over mijn LED setje
only Toyota in my frontyard