Stuur e12
ModeratorCOLON Moderator
-
Raymon
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 1753
- GeregistreerdCOLON Ma Mrt 10, 2003 21:30
Stuur e12
Hallo,
Weet iemand of een Corolla E12 linea terra uit 2002 is voorbereid, voor een stuur met bediening? Want ik heb hier dus geen bediening op zitten, en ik kwam zojuist een leuk lederen stuurwiel met bediening tegen. Deze zou ik er wel graag over willen zetten, maar het zou dan wel leuk zijn als de bediening voor de radio dan ook gaat werken.
Weet iemand of een Corolla E12 linea terra uit 2002 is voorbereid, voor een stuur met bediening? Want ik heb hier dus geen bediening op zitten, en ik kwam zojuist een leuk lederen stuurwiel met bediening tegen. Deze zou ik er wel graag over willen zetten, maar het zou dan wel leuk zijn als de bediening voor de radio dan ook gaat werken.
-
Raymon
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 1753
- GeregistreerdCOLON Ma Mrt 10, 2003 21:30
Re: Stuur e12
Niemand? Dan maar eens even een torx regelen en het stuur los halen. Hopen dat er dan nog ergens een stekkertje los hangt.
-
Robbie F
- Moderator

- BerichtenCOLON 4544
- GeregistreerdCOLON Di Feb 10, 2004 21:40
Re: Stuur e12
Raymon schreefCOLONNiemand? Dan maar eens even een torx regelen en het stuur los halen. Hopen dat er dan nog ergens een stekkertje los hangt.
je kunt beter je radio er even uit halen, dan kun je zien of hij er op voorbereid is. via de airbag ring zal het wel moeten kunnen geloof ik.
mvg robbie f
Lexus IS-F 2011
Porsche Boxster S 3.2 2003
1 van de 20 beste toyota monteurs van nederland
Autotechniek Emmeloord voor onderhoud en reparatie
Porsche Boxster S 3.2 2003
1 van de 20 beste toyota monteurs van nederland
Autotechniek Emmeloord voor onderhoud en reparatie
-
Raymon
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 1753
- GeregistreerdCOLON Ma Mrt 10, 2003 21:30
Re: Stuur e12
Ohw, maar de radio eruit slopen is best veel werk... of ik moet de gok gewoon nemen. Ik heb anders wel een leuk lederen stuurtje voor weinig.Robbie F schreefCOLONRaymon schreefCOLONNiemand? Dan maar eens even een torx regelen en het stuur los halen. Hopen dat er dan nog ergens een stekkertje los hangt.
je kunt beter je radio er even uit halen, dan kun je zien of hij er op voorbereid is. via de airbag ring zal het wel moeten kunnen geloof ik.
mvg robbie f
-
Raymon
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 1753
- GeregistreerdCOLON Ma Mrt 10, 2003 21:30
Re: Stuur e12
Al moet de airbag ook overgeplaatst worden, maar dat is denk ik geen probleem.
-
Robbie F
- Moderator

- BerichtenCOLON 4544
- GeregistreerdCOLON Di Feb 10, 2004 21:40
Re: Stuur e12
Raymon schreefCOLONAl moet de airbag ook overgeplaatst worden, maar dat is denk ik geen probleem.
das geen probleem. mocht je het niet lukken kun je altijd ff langs komen
Lexus IS-F 2011
Porsche Boxster S 3.2 2003
1 van de 20 beste toyota monteurs van nederland
Autotechniek Emmeloord voor onderhoud en reparatie
Porsche Boxster S 3.2 2003
1 van de 20 beste toyota monteurs van nederland
Autotechniek Emmeloord voor onderhoud en reparatie
-
Raymon
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 1753
- GeregistreerdCOLON Ma Mrt 10, 2003 21:30
Re: Stuur e12
Laat, maar... ik hoor net dat je bij de E12 de airbag alleen niet kunt uitwisselen. Ik heb dus niks aan dat stuurtje. Ik moet anders ook de airbag erbij kopen voor 250 euro...Dat was niet wat ik in gedachten had.
-
Robbie F
- Moderator

- BerichtenCOLON 4544
- GeregistreerdCOLON Di Feb 10, 2004 21:40
Re: Stuur e12
Raymon schreefCOLONLaat, maar... ik hoor net dat je bij de E12 de airbag alleen niet kunt uitwisselen. Ik heb dus niks aan dat stuurtje. Ik moet anders ook de airbag erbij kopen voor 250 euro...Dat was niet wat ik in gedachten had.
als je het zelfde stuur hebt van voor de facelift dan kan dat gewoon hoor. je kunt dan je eigen airbag er in zetten. als je een facelift stuur koopt dan heb je idd de airbag ook nodig. dus als hij het zelfde is enkel met de bediening aan de zij kant van het stuur kan het. als die bediening op het stuur zit zowel links als recht heb je idd de airbag nodig
mvg robbie f
Lexus IS-F 2011
Porsche Boxster S 3.2 2003
1 van de 20 beste toyota monteurs van nederland
Autotechniek Emmeloord voor onderhoud en reparatie
Porsche Boxster S 3.2 2003
1 van de 20 beste toyota monteurs van nederland
Autotechniek Emmeloord voor onderhoud en reparatie
-
Raymon
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 1753
- GeregistreerdCOLON Ma Mrt 10, 2003 21:30
Re: Stuur e12
Ah, ja... het ging inderdaad om een stuur van de facelift, dan gaat dat niet passen met de airbag.Robbie F schreefCOLONRaymon schreefCOLONLaat, maar... ik hoor net dat je bij de E12 de airbag alleen niet kunt uitwisselen. Ik heb dus niks aan dat stuurtje. Ik moet anders ook de airbag erbij kopen voor 250 euro...Dat was niet wat ik in gedachten had.
als je het zelfde stuur hebt van voor de facelift dan kan dat gewoon hoor. je kunt dan je eigen airbag er in zetten. als je een facelift stuur koopt dan heb je idd de airbag ook nodig. dus als hij het zelfde is enkel met de bediening aan de zij kant van het stuur kan het. als die bediening op het stuur zit zowel links als recht heb je idd de airbag nodig
mvg robbie f