tellerbak los krijgen, help?

Over sturen, bekleding, carkits, enz...

ModeratorCOLON Moderator

BUTTON_POST_REPLY
Qlecocq
Junior member
Junior member
BerichtenCOLON 136
GeregistreerdCOLON Vr Jul 19, 2013 18:10

tellerbak los krijgen, help?

Bericht door Qlecocq »

Dag iedereen,

ik zou graag mijn tellerbak-verlichting veranderen en heb al gezien op het forum welke passen op mijn e11 pre-facelift. MAAR het probleem is dat ik na het uitvijzen, de kabels vanachter niet loskrijg. Ik wil niets kapot-trekken, dus vraag ik op deze manier om hulp :)
IMAG0191.jpg
mvg
Quentin
U heeft niet de benodigde permissies om de bestanden die aan dit bericht zijn toegevoegd te bekijken.
"I'd rather lose by a mile cause I built my own car, than win by an inch because someone built it for me.
Your car is your own story so don't let someone else write the book." - moog
Smarty
President member
President member
BerichtenCOLON 2493
GeregistreerdCOLON Do Mei 17, 2007 02:41

Re: tellerbak los krijgen, help?

Bericht door Smarty »

Stuur naar beneden en de tellerbak beetje kantelen naar voren stekkers los maken en richting de radio trekken. (met een beetje gewiebel)

Wil dit niet vanwege een kabel!!!!


Op de versnellingsbak zit de kabel die naar de tellerbak gaat!!! (ff zoeken is niet te missen)
Daar zit een veertje in die je los moet trekken, dan is de kabel los en kun je de tellerbak eruit halen!!!
PAS OP met trekken aan de tellerbak anders trek je de kabel van de tellerbak stuk!!!!
Het is allemaal fragile spul de weekmaker is uit het plastic, dus het knapt zo van je tellerbak af!!!!

Dan als je de tellerbak er uit hebt kun je ook de kabel losmaken van je tellerbak 2 drukklipjes maar voorzichtigheid is geboden!!!!
Christophe Lebon
Special member
Special member
BerichtenCOLON 591
GeregistreerdCOLON Do Jul 01, 2004 17:26

Re: tellerbak los krijgen, help?

Bericht door Christophe Lebon »

Linkje

tis wel voor een E10 maar zal vergelijkbaar zijn ;)

http://www.cardomain.com/ride/631798/19 ... a/page-17/" onclick="window.open(this.href);return false;

Los halen moet je inderdaad doen zoals hier boven al is beschreven
MIJN PROJECT TOPIC the end

Nieuw: Auris 1.8 Full Hybrid Executive Business :D
Gebruikers-avatar
Bart-E11
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 9543
GeregistreerdCOLON Di Mrt 30, 2010 09:12

Re: tellerbak los krijgen, help?

Bericht door Bart-E11 »

Zit 1 schroef biven die heb je al los zie ik en 2 onder net buiten de foto
Dan zou hij los moeten zijn
Project: **Corolla SE111 Luna - > G6R Turbo**
Daily: Corolla AE111 Terra - > Luna -> wanabe G6 285K Km and counting

Tellerswipe 80 - 160
Ruudje schreefCOLONIs dit de 3de versnelling ?
Bart-E11 schreefCOLON Nee z'n 5
Qlecocq
Junior member
Junior member
BerichtenCOLON 136
GeregistreerdCOLON Vr Jul 19, 2013 18:10

Re: tellerbak los krijgen, help?

Bericht door Qlecocq »

danku mensen! ik heb em eindelijk eruit gekregen :D

grtz
quentin
"I'd rather lose by a mile cause I built my own car, than win by an inch because someone built it for me.
Your car is your own story so don't let someone else write the book." - moog
BUTTON_POST_REPLY