Beste forumleden,
Ben vandaag bezig geweest om allerlei lampen in de auto te vervangen. Heb de mistachterlichtschakelaar, koplampversteller, lampjes middenconsole, en tellerbakverlichting gewijzigd naar blauwe leds. Daarnaast heb ik het middenconsole frontje, de radio, de ventilatieroosters en de kap naar de tellerbak, inclusief transparante kap en de kap die voor de wijzerplaten zat eruit gelaten voor een paintjob. Net even boodschappen gedaan en merkte dat de snelheidsmeter in het begin niet meer werkte en daarna heel traag en volgens mij later in ieder geval wel de juiste snelheid aangaf, maar volgens mij trager reageert op snelheidsvermindering. Tevens schijnt de knipperlichtschakelaar niet meer te werken.
Wat kan het probleem zijn en hoe los ik het op?
Knipperlichtschakelaar en snelheidsmeter werken niet goed
ModeratorCOLON Moderator
-
Cooperator
- Newbie

- BerichtenCOLON 26
- GeregistreerdCOLON Za Mei 03, 2014 16:38
-
Cooperator
- Newbie

- BerichtenCOLON 26
Re: Knipperlichtschakelaar en snelheidsmeter werken niet goe
Snelheidsmeter lijkt weer gewoon te werken. Knipperlichtschakelaar werkt nog steeds niet. Heb gekeken naar de zekering linksonder het stuur en de 7,5A zekering is nog gewoon goed. Heb deze zelfs even verwisseld met die van de starter en de starter werkte nog gewoon met de zekering. Moet dus ergens anders aan liggen, maar ik weet niet waar ik moet kijken! 
-
Highway
- President member

- BerichtenCOLON 1819
- GeregistreerdCOLON Ma Feb 09, 2004 16:15
Doen je gevarenlichten (oranje lampen knipperen aan beide kanten)? Volgens mij zat de scakelaar bij jou op de midden console.
Indien niet - controlleer daar eens de stekkers van.
Ik vermoed dat er ergens een los contact zit.
Indien niet - controlleer daar eens de stekkers van.
Ik vermoed dat er ergens een los contact zit.
Skoda Superb 1.8tsi
Verkocht - E11 facelift Linea SOL 2000 sedan -
Verkocht - E11 facelift Linea SOL 2000 sedan -
-
Cooperator
- Newbie

- BerichtenCOLON 26
Bedankt voor je reactie. Mijn vader kwam ook al met de vraag of mijn alarmlichten het nog deden. Aangezien ik de ventilatieroosters eruit had gehaald, had ik ook de stekker losgehaald van de alarmlichtschakelaar. En dat is nu juist waarom de knipperlichtschakelaar ook niet meer werkte.
Probleem opgelost dus. Topic kan op slot.