[PauluS87's Solarbeam Yellow Aygo][Update 2-7-2022 - Pag. 11]

Over al je verbouwingen, aanpassingen, enz...

Moderator: Moderator

Gebruikersavatar
Perre
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 843
Lid geworden op: zo nov 09, 2014 15:43
Type Corolla: E11
Type Corolla: E11Station
Locatie: Herenthout België

Re: [PauluS87's Red Pearl Corolla E11][Nieuwe rubbers achterlichten + Sideskirts G6r - Pag. 7]

Bericht door Perre »

Zo, da's een mooie update. Die zie je nimmer veel.
Gebruikersavatar
jaapio
President member
President member
Berichten: 1247
Lid geworden op: vr apr 13, 2007 07:18
Type Corolla: E10
Type Corolla: XP9TS-MR2
Locatie: Limburg/Bocholtz

Re: [PauluS87's Red Pearl Corolla E11][Nieuwe rubbers achterlichten + Sideskirts G6r - Pag. 7]

Bericht door jaapio »

Netjes weer zo met je achterlichten.... :D :D

En sideskirts..... mooi hoor.
Gebruikersavatar
Redge
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 694
Lid geworden op: ma mar 28, 2011 19:21
CCNL lidnummer: 822
Type Corolla: Auris
Type Corolla: Luna TM
Locatie: Zevenaar

Re: [PauluS87's Red Pearl Corolla E11][Nieuwe rubbers achterlichten + Sideskirts G6r - Pag. 7]

Bericht door Redge »

Ben benieuwd als de sideskirts er op zitten. Mooi project met de juiste onderdelen. Ik heb nog precies dezelfde velgen gehad onder mijn groene Corolla.
Toyota Auris Luna Business "Motorsport" 2007

SOLD:Corolla Liftback 1.6 '99
viewtopic.php?f=50&t=38191
SOLD: Corolla G6 4A-GE 20V Blacktop '99
viewtopic.php?f=50&t=48403
PauluS87
Senior member
Senior member
Berichten: 203
Lid geworden op: vr jan 20, 2012 20:34
Type Corolla: E11
Type Corolla: Toyota

Re: [PauluS87's Red Pearl Corolla E11][Nieuwe rubbers achterlichten + Sideskirts G6r - Pag. 7]

Bericht door PauluS87 »

Dit weekend gaan we de sideskirts spuiten en volgende week monteren. Ook gaan we mijn complete voorbumper + bumperlip opnieuw spuiten want er zit veel steenslag op en ivm vandalisme hebben ze er lakschade op gemaakt! Foto's gaan volgen uiteraard wanneer alles weer gemonteerd is inclusief de G6r sideskirts! :D
PauluS87
Senior member
Senior member
Berichten: 203
Lid geworden op: vr jan 20, 2012 20:34
Type Corolla: E11
Type Corolla: Toyota

Re: [PauluS87's Red Pearl Corolla E11][Voorbumper gespoten + Sideskirts gemonteerd - Pag. 8]

Bericht door PauluS87 »

De Sideskirts + Voorbumper en Lip hebben we afgelopen weekend gespoten! :D

Eerst de Voorbumper + Lip en Sideskirts spuiten:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Voorbumper terug gemonteerd:

Afbeelding

En vandaag bezig geweest met de Sideskirts monteren :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De Sideskirts vind ik er prima en bescheiden onder zitten :D Helaas was wel de rechter Sideskirts een beetje verbogen door een eerder ongeval verdenk ik, maar hij zit stevig voor de rest. Ik heb ook de gaten aan de onderkant geboord en vast gezet met het originele bevestiging materiaal.

Volgende update worden nieuwe automatten!

Tot de volgende update jongens!
Gebruikersavatar
corollapowerrr
Ambassador member
Ambassador member
Berichten: 3052
Lid geworden op: do okt 30, 2003 22:24
CCNL lidnummer: 468
Type Corolla: AE82
Type Corolla: Geen
Locatie: Genapium
Contacteer:

Re: [PauluS87's Red Pearl Corolla E11][Voorbumper gespoten + Sideskirts gemonteerd - Pag. 8]

Bericht door corollapowerrr »

Mooie update ;)
Lexus is250c RAV4 hybrid 4wd
Gebruikersavatar
jaapio
President member
President member
Berichten: 1247
Lid geworden op: vr apr 13, 2007 07:18
Type Corolla: E10
Type Corolla: XP9TS-MR2
Locatie: Limburg/Bocholtz

Re: [PauluS87's Red Pearl Corolla E11][Voorbumper gespoten + Sideskirts gemonteerd - Pag. 8]

Bericht door jaapio »

Inderdaad heel mooi en subtiel..... 8-) 8-)
Gebruikersavatar
Perre
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 843
Lid geworden op: zo nov 09, 2014 15:43
Type Corolla: E11
Type Corolla: E11Station
Locatie: Herenthout België

Re: [PauluS87's Red Pearl Corolla E11][Voorbumper gespoten + Sideskirts gemonteerd - Pag. 8]

Bericht door Perre »

Altijd fan geweest van deze skirts. Ze zorgen voor een sportiever uiterlijk zonder te overdrijven.
Kleine tip, nu gaat je lip mooi over in de skirts, maar aan de achterkant houdt dat plots op. Een manier om dit toch way te verfraaien, oem spatlapjes in de kleur van de auto spuiten en monteren. Ziet er gelijk meer 'de bedoeling' uit dan.
Gebruikersavatar
corollapowerrr
Ambassador member
Ambassador member
Berichten: 3052
Lid geworden op: do okt 30, 2003 22:24
CCNL lidnummer: 468
Type Corolla: AE82
Type Corolla: Geen
Locatie: Genapium
Contacteer:

Re: [PauluS87's Red Pearl Corolla E11][Voorbumper gespoten + Sideskirts gemonteerd - Pag. 8]

Bericht door corollapowerrr »

Ik heb eventueel nog een setje spatschermverbreders van een e11 gtsi liggen om eea te complementeren. Deze moesten eigenlijk op mijn g6r komen, maar die heb ik verkocht voordat ik ze kon monteren. Persoonlijk vind ik dat nog een hele mooie upgrade.
Lexus is250c RAV4 hybrid 4wd
PauluS87
Senior member
Senior member
Berichten: 203
Lid geworden op: vr jan 20, 2012 20:34
Type Corolla: E11
Type Corolla: Toyota

Re: [PauluS87's Red Pearl Corolla E11][Voorbumper gespoten + Sideskirts gemonteerd - Pag. 8]

Bericht door PauluS87 »

Jongens bedankt voor jullie reacties :D !

Perre: Dat klopt, ik heb ze nog liggen en ga eens kijken hoe het staat met spatlapjes. ;)

Corollapowerrr: Kun je mij een PM sturen qua kosten. Eens kijken of we het eens kunnen worden.
PauluS87
Senior member
Senior member
Berichten: 203
Lid geworden op: vr jan 20, 2012 20:34
Type Corolla: E11
Type Corolla: Toyota

Re: [PauluS87's Red Pearl Corolla E11][Nieuwe automatten - Pag. 8]

Bericht door PauluS87 »

Even een kleine update erachteraan. Heb mijn nieuwe automatten binnen met als randje exact in kleur van mijn bekleding:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En even wat fototjes geklikt omdat gisteren mooi het zonnetje scheen in Friesland :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dat waren de updates wel even voorlopig. Nu uitkijken naar het voorjaar en zomer 8-)

Als volgende update zat ik wel te denken aan een TTE spoiler. Iemand suggesties en waar ik die eventueel kan kopen?

Tot de volgende jongens! Groetjes Paul
Gebruikersavatar
jaapio
President member
President member
Berichten: 1247
Lid geworden op: vr apr 13, 2007 07:18
Type Corolla: E10
Type Corolla: XP9TS-MR2
Locatie: Limburg/Bocholtz

Re: [PauluS87's Red Pearl Corolla E11][Nieuwe automatten - Pag. 8]

Bericht door jaapio »

Mooi, lekker strak en fris.... mooie matten. Het zijn die kleine dingen die het doen....top :turn-l:
Gebruikersavatar
Redge
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 694
Lid geworden op: ma mar 28, 2011 19:21
CCNL lidnummer: 822
Type Corolla: Auris
Type Corolla: Luna TM
Locatie: Zevenaar

Re: [PauluS87's Red Pearl Corolla E11][Nieuwe automatten - Pag. 8]

Bericht door Redge »

Mooi! Stijlvolle updates. Zie je nog weinig zo dat iemand zoveel aandacht geeft👍🏻.
Toyota Auris Luna Business "Motorsport" 2007

SOLD:Corolla Liftback 1.6 '99
viewtopic.php?f=50&t=38191
SOLD: Corolla G6 4A-GE 20V Blacktop '99
viewtopic.php?f=50&t=48403
Namssam
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 642
Lid geworden op: do okt 31, 2013 20:36
CCNL lidnummer: 855
Type Corolla: E11
Type Corolla: 4AFE Auto.
Locatie: Bladel, ZO Brabant

Re: [PauluS87's Red Pearl Corolla E11][Nieuwe automatten - Pag. 8]

Bericht door Namssam »

Topwerk Paulus.

Die wagen wordt mooier en mooier.
Maar ik vind het dashboard en de rest van het binnenwerk aan panelen enz een beetje een ratjetoe.
Persoonlijk zou ik zoveel mogelijk in dezelfde keur willen hebben (of two tone)
Grijs, beige en antraciet door elkaar.
Mijn project : viewtopic.php?f=50&t=48746#p792805
E9- 4FE '89 (van 2000 - 2014) Exported
E11-4AFE '98 (van 2014 - 2015) Chrashed
E11-4AFE '99 (van 2015 - 2024) In de verkoop.. :-(
CT200h '18 (van 2024 - ) Just start driving
PauluS87
Senior member
Senior member
Berichten: 203
Lid geworden op: vr jan 20, 2012 20:34
Type Corolla: E11
Type Corolla: Toyota

Re: [PauluS87's Red Pearl Corolla E11][Nieuwe automatten - Pag. 8]

Bericht door PauluS87 »

Klopt heb je gelijk in qua interieur.. Ben al vele malen opzoek geweest naar iemand die g6 interieur delen verkoop, maar het blijft er iedere keer maar bij. Een maand geleden had ik iemand gevonden die alle donkere interieur delen had van een g6 corolla, maar dat ging op een rare manier niet meer door...

Dus ik heb geduld en vind het tot zo ver wel weer even prima :)

TIPS zijn altijd welkom en dank jullie wel voor jullie reacties!

Gr,
Paul
Gebruikersavatar
jaapio
President member
President member
Berichten: 1247
Lid geworden op: vr apr 13, 2007 07:18
Type Corolla: E10
Type Corolla: XP9TS-MR2
Locatie: Limburg/Bocholtz

Re: [PauluS87's Red Pearl Corolla E11][Nieuwe automatten - Pag. 8]

Bericht door jaapio »

Paul.....

Vincent van Hof Car and Parts heeft een E11 G6 staan. Zover ik weet is de Corolla bedoeld voor de verkoop. Moet wel nog aan gewerkt worden.
Nu denk ik niet dat je een complete E11 aan het zoeken bent maar misschien kan je wat met hem regelen ivm het interieur. :shock:

Neem gewoon eens contact met hem op, je weet maar nooit hè ;)
PauluS87
Senior member
Senior member
Berichten: 203
Lid geworden op: vr jan 20, 2012 20:34
Type Corolla: E11
Type Corolla: Toyota

Re: [PauluS87's Red Pearl Corolla E11][Corolla word verkocht - Pag. 8]

Bericht door PauluS87 »

Beste liefhebbers! :D

Ik moet helaas via deze weg vertellen dat ik de knoop heb door gehakt om de auto te gaan verkopen. Mijn vrouw en ik moeten komende jaren veel meer km's rijden en hebben daarbij een zuinigere auto nodig. Het gaat dan vermoedelijk een Toyota Aygo worden.

Ik ben een enorme auto liefhebber, en heb in deze auto heel wat tijd en geld zitten, en vooral toch wel liefde, en vind het daarom erg jammer om hem weg te moeten doen. Helaas zit het er voor ons niet in om twee auto's op de weg te houden.. :)

Ik zal de Corolla over twee weken op Marktplaats zetten en in de "te koop" sectie van dit forum.

Mvg,
Paul
JeroenS
Full member
Full member
Berichten: 467
Lid geworden op: do apr 29, 2004 21:55
CCNL lidnummer: 0
Type Corolla: KE70
Type Corolla: E21
Locatie: Ter Apel

Re: [PauluS87's Red Pearl Corolla E11][Corolla word verkocht - Pag. 8]

Bericht door JeroenS »

Jammer dat je je auto gaat verkopen, maar begrijpelijk als je veel km's moet rijden.

Ik heb destijds mijn E11 om die reden ook weg gedaan en een diesel gekocht. Echter na 2 diesels geconstateerd, als ik kijk naar wegenbelasting en brandstof, dat het niet uit kan. Om die reden rijdt ik nu in mijn 2de Prius. Als het binnen je budget past, dan zou ik zeker een Prius 3 in je overweging meenemen.
1994 Starlet P8 | 1999 Corolla E11 G6 | 2003 Corolla E12 2.0 D4D Linea Terra Comfort | 2007 Auris E15 2.0 D4DF Linea Sol Business | 2012 Prius 1.8 Dynamic Business | 2017 Prius 1.8 Executive | Nu: 2022 Corolla TS 2.0 Executive 8-)
onnaj
President member
President member
Berichten: 1073
Lid geworden op: zo okt 14, 2007 21:09

Re: [PauluS87's Red Pearl Corolla E11][Corolla word verkocht - Pag. 8]

Bericht door onnaj »

JeroenS schreef: za apr 27, 2019 19:20 Jammer dat je je auto gaat verkopen, maar begrijpelijk als je veel km's moet rijden.

Ik heb destijds mijn E11 om die reden ook weg gedaan en een diesel gekocht. Echter na 2 diesels geconstateerd, als ik kijk naar wegenbelasting en brandstof, dat het niet uit kan. Om die reden rijdt ik nu in mijn 2de Prius. Als het binnen je budget past, dan zou ik zeker een Prius 3 in je overweging meenemen.
Ik zou dan ook zeer zeker een Prius overwegen. Een Aygo is echt een prima auto maar voor veel kilometers is een Prius echt wel meer aan te raden. Zeker ook qua onderhoud!
Current: 2002 Yaris T-Sport for sale!

SOLD Toyota Celica T20 1.6 20V Blacktop powered SOLD

Check mijn 4age 20v blacktop revisie en swap pagina: http://celicas.messageboard.nl/forum/vi ... f=8&t=6107
Gebruikersavatar
jaapio
President member
President member
Berichten: 1247
Lid geworden op: vr apr 13, 2007 07:18
Type Corolla: E10
Type Corolla: XP9TS-MR2
Locatie: Limburg/Bocholtz

Re: [PauluS87's Red Pearl Corolla E11][Corolla word verkocht - Pag. 8]

Bericht door jaapio »

oef..... begrijpelijk maar toch jammer dat je um weg gaat doen. Tja, als je alles moet houden wat je ooit hebt gehad of nog krijgt..... :shock:
PauluS87
Senior member
Senior member
Berichten: 203
Lid geworden op: vr jan 20, 2012 20:34
Type Corolla: E11
Type Corolla: Toyota

Re: [PauluS87's Red Pearl Corolla E11][Corolla word verkocht - Pag. 8]

Bericht door PauluS87 »

Het is enorm jammer, maar de Corolla is verkocht! Mijn vrouw en ik gaan nu langzaam kijken naar een Aygo of een andere Toyota. Zodra ik de nieuwe auto heb laat ik het weten.

Bedankt altijd voor jullie reacties en dat ik een leuk deel heb mee mogen maken op dit forum met mijn Corolla. Hij is gelukkig naar een andere liefhebber gegaan die heeft belooft er zuinig mee om te gaan, dus we zien wel.

Mvg,
Paul
Gebruikersavatar
jaapio
President member
President member
Berichten: 1247
Lid geworden op: vr apr 13, 2007 07:18
Type Corolla: E10
Type Corolla: XP9TS-MR2
Locatie: Limburg/Bocholtz

Re: [PauluS87's Red Pearl Corolla E11][Corolla word verkocht - Pag. 8]

Bericht door jaapio »

Dan zou ik zeggen....succes met zoeken naar een nieuwe hobbiemachine :lol:
Gebruikersavatar
Martijn
Forum Admin
Forum Admin
Berichten: 6610
Lid geworden op: ma sep 16, 2002 17:06
CCNL lidnummer: 1
Type Corolla: KE70
Type Corolla: Toyota CHR
Locatie: Wassenaar
Contacteer:

Re: [PauluS87's Red Pearl Corolla E11][Corolla word verkocht - Pag. 8]

Bericht door Martijn »

Hopelijk zien we de nieuwe Corolla eigenaar hier weer!!
Afbeelding

If they don´t even have a microfiber towell in heaven.. IM NOT GOING!

˙˙˙ɐʇoʎoʇ uɐʌ uǝʌoqǝʇsɹǝpuO
PauluS87
Senior member
Senior member
Berichten: 203
Lid geworden op: vr jan 20, 2012 20:34
Type Corolla: E11
Type Corolla: Toyota

Re: [PauluS87's Red Pearl Corolla E11][Corolla word verkocht - Pag. 8]

Bericht door PauluS87 »

Beste mensen!

De Corolla is verleden week verkocht aan een leuk gezinnetje, die er helemaal happy mee waren, en ze waren heel dankbaar en blij ermee, dus ik vond dat ik slechtere kopers kon treffen :D. Deed toch wel een beetje pijn, maar mijn vrouw en ik weten de reden waarom we een andere auto moesten aanschaffen.

Alleen denk ik niet meer langer welkom op dit forum te zijn, want we hebben een Toyota Aygo gekocht. Natuurlijk gaat hier weer het een en ander aan gebeuren :D

Ik zal komende week nog even een foto sturen.

Mvg,
Paul
PauluS87
Senior member
Senior member
Berichten: 203
Lid geworden op: vr jan 20, 2012 20:34
Type Corolla: E11
Type Corolla: Toyota

Re: [PauluS87's Red Pearl Corolla E11][Corolla is verkocht - Pag. 8]

Bericht door PauluS87 »

Bovenste bericht is Dejavu :lol: :lol: Had al gepost dat hij verkocht is, hahaha!!

Dubbel bericht is nooit verkeerd ;)
Gebruikersavatar
jaapio
President member
President member
Berichten: 1247
Lid geworden op: vr apr 13, 2007 07:18
Type Corolla: E10
Type Corolla: XP9TS-MR2
Locatie: Limburg/Bocholtz

Re: [PauluS87's Red Pearl Corolla E11][Corolla is verkocht - Pag. 8]

Bericht door jaapio »

Niet welkom???? Omdat je een aygo gekocht hebt???

Wat mij betreft lekker blijven posten hier hoor......Corolla of geen Corolla.....Aygo is ook leuk 8-) :lol:
PauluS87
Senior member
Senior member
Berichten: 203
Lid geworden op: vr jan 20, 2012 20:34
Type Corolla: E11
Type Corolla: Toyota

Re: [PauluS87's Blue to Gray Aygo][Van Corolla naar Aygo - Pag. 8]

Bericht door PauluS87 »

Beste mensen! Hierbij dan even wat foto's van mijn Aygo. Hij is nu een week in mijn bezit.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Onder de aygo zaten standaard metalen velgen met winter banden, dus heb ik deze week een setje originele Aygo velgen opgehaald met Continental banden. De Aygo heeft 87000km gereden en de koppeling is net vervangen (dit moet rond de 90.000-100.000km bij een Aygo). Gemiddeld verbruik is 1:18, maar dit is met de eerste tank, dus zal komende tijd zuiniger gaan rijden denk ik ;)

Zoals met de Corolla zal er nog genoeg gebeuren met de Aygo, maar ga eerst komende maand even lekker rijden. :D

Mvg,
Paul
Gebruikersavatar
jaapio
President member
President member
Berichten: 1247
Lid geworden op: vr apr 13, 2007 07:18
Type Corolla: E10
Type Corolla: XP9TS-MR2
Locatie: Limburg/Bocholtz

Re: [PauluS87's Blue to Gray Aygo][Van Corolla naar Aygo - Pag. 8]

Bericht door jaapio »

Nou Paul...... mooie Aygo hoor.... :toost: mooi kleur ook.

1 op 18.... :shock: :D is wat anders als wat de E11 opslokte toch..... heb even gekeken. Starlet hebben we vanaf 9-10-2014. We hebben in die tijd 27531km ermee gereden. 2068 literkes verbruikt wat €2715.13 heeft gekost. In die tijd een gemiddeld verbruik van 1 op 13.31 op zich niet verkeerd eigenlijk.

Maar stel we hadden een aygo gehad die 1 op 18 zou verbruiken. We hadden dan 27532 km ermee gereden hebben. Dan hadden we 1529 liter verbruikt bij 1 op 18. Dat is een verschil van 538.96liter. Als ik de prijs van onze laatste tankbeurt neem van €1.539 zouden we op die 4.5 jaar €829.51 bespaard hebben. Per maand (4.5 jaar is 54 maanden) had dat een besparing van €15.36 opgeleverd.
Op zich valt die maandelijkse beparing dan wel mee eigenlijk.....maarrrrrrrrr.....

In theorie is ons huis verkocht. (papieren zijn nog niet getekend) en zijn we al rond aan het kijken naar wat anders.
Nu gaat mijn vrouw vaker op de fiets naar haar werk, 11km trampelen. Gisteren zijn we naar een huis gaan kijken wat 22km van haar werk ligt. Dat is wat veel van het goede om te gaan fietsen. Dus zal ze met de auto gaan....... en dan....wat is de besparing dan, Starlet versus Aygo.
22km enkele rit is 44 per dag. Bij een verbruik van 1 op 18 zou 2.44 liter verbruikt worden met een aygo. Starlet zou 3.3 liter verbruikt hebben bij een verbruik van 1 op 13.31.
Aan de benzine prijs van de laatste tankbeurt zou het verschil zijn.
Aygo 2.44 liter X €1.539 = €3.76 per dag
starlet 3.3 liter X €1.539 = €5.08 per dag
Dat is al een verschil per dag van €1.32, bij 4 werkdagen is dat al €5.28 (mijn vrouw werkt 4 dagen in de week. Bijvoorbeeld de maand mei werkt ze 18 dagen..... dat zou een besparing opleveren van 18x €1.32 = €23.74 in de maand mei. Theoretisch gezien zou dat per jaar €284.90 opleveren. Dat is een leuk bedrag :)

Stel dat dit huizen gedoe doorgaat bij ons dan is het zeker te overwegen ook een Aygo aan te schaffen....wellicht. :)

Hahahaha....had even niks anders te doen vanmorgen.....

Wens je veel plezier met jullie nieuwe aanwinst en ben benieuwd wat je ervan gaat maken ;)
Gebruikersavatar
Martijn
Forum Admin
Forum Admin
Berichten: 6610
Lid geworden op: ma sep 16, 2002 17:06
CCNL lidnummer: 1
Type Corolla: KE70
Type Corolla: Toyota CHR
Locatie: Wassenaar
Contacteer:

Re: [PauluS87's Blue to Gray Aygo][Van Corolla naar Aygo - Pag. 8]

Bericht door Martijn »

Leuk kleurtje! :D
Afbeelding

If they don´t even have a microfiber towell in heaven.. IM NOT GOING!

˙˙˙ɐʇoʎoʇ uɐʌ uǝʌoqǝʇsɹǝpuO
PauluS87
Senior member
Senior member
Berichten: 203
Lid geworden op: vr jan 20, 2012 20:34
Type Corolla: E11
Type Corolla: Toyota

Re: [PauluS87's Blue to Gray Aygo][Van Corolla naar Aygo - Pag. 8]

Bericht door PauluS87 »

Jaap: Echt geweldig te zien hoe je de dingen goed berekent, bijzonder want vele doen daar geen moeite meer voor! Echt respect en ik heb er zelf ook weer wat aan!

De aygo rijd inderdaad enorm zuiniger dan de 1:11 van mijn Corolla. En ik vind de aygo echt lekker rijden hoor! Je hebt helemaal niet het idee dat je in een "koek blik" rond rijd! En met de nieuwe velgen en banden rijd hij alweer heeeel anders! Koppeling is ook net vervangen en voelt super fijn aan!

Kortom mocht je vrouw en jij ervoor kiezen voor een Aygo te gaan, dan zal dat een leuke keuze zijn. Redelijk onderhouds vrij en super makkelijk zelf dingen aan te doen, nou was dat mijn corolla ook het geval ;)

Nog een sterker verhaal: in de buurt wonen een paar vrienden van mij en 2 daarvan zijn al aan het kijken voor een aygo. Dus het steekt elkaar alweer lekker aan :lol: :lol:

Succes met jullie verkoop van je huis, dat valt niet mee in deze tijd, vandaar houd ik mijn duimen omhoog voor jullie!

Martijn: Dankjewel, de kleur is inderdaad geweldig en mijn vrouw en ik kiezen ervoor de kleur te houden.

Ik kan het weer niet laten maar er komen alweer updates aan:

- Ik ga een originele toerenteller inbouwen, want die zit er standaard niet in (is besteld)
- Er komt een origineel leren sport stuur in (is besteld)
- Een K&N filter heb ik besteld want het filter moet toch vervangen worden dus dan maar een "kleine upgrade" (is besteld)
- Nieuwe bougies erin, olie is net vervangen dus dat hoeft niet meer,
- En een nieuw interieur filter ga ik nog bestellen

Tot de volgende beste mensen, en net als mijn corolla gaan ik ook weer wat van deze aygo maken (geen half werk, maar gewoon netjes en sportief met 68 pk :lol: ).

Gr,
Paul
Plaats reactie