G6R

Over al je verbouwingen, aanpassingen, enz...

Moderator: Moderator

Plaats reactie
Peet
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 4435
Lid geworden op: vr sep 17, 2010 23:08
CCNL lidnummer: 803
Type Corolla: E11
Type Corolla: corollag6r

Re: G6R

Bericht door Peet »

Hoi jaap ,hoeveel meter ga je verder dan
Peet
Gebruikersavatar
jaapio
President member
President member
Berichten: 1247
Lid geworden op: vr apr 13, 2007 07:18
Type Corolla: E10
Type Corolla: XP9TS-MR2
Locatie: Limburg/Bocholtz

Re: G6R

Bericht door jaapio »

Brunssum naar Delft is 211km

Afbeelding

Van Delft naar Bocoltz is 228km

Afbeelding

Dus 17km verder weg hahahahaha....

Afbeelding

Afbeelding

Als ik daar een scheet laat ruiken ze die in Aken :lol: :lol:
Gebruikersavatar
Martijn
Forum Admin
Forum Admin
Berichten: 6610
Lid geworden op: ma sep 16, 2002 17:06
CCNL lidnummer: 1
Type Corolla: KE70
Type Corolla: Toyota CHR
Locatie: Wassenaar
Contacteer:

Re: G6R

Bericht door Martijn »

Ga jij toch gewoon lekker wonen waar Nederland aan het ophouden is.. :lol: :lol: Wie wil daar nou wonen?? :D :lol:
Met al dat werk is die 17KM meer naar Delft een peuleschil.. dan is je motor net warm. :lol: :lol:

Heb je al een datum Peet?? Dan kunnen we ff treintjes een aanhaakpunten organiseren.. :D
Afbeelding

If they don´t even have a microfiber towell in heaven.. IM NOT GOING!

˙˙˙ɐʇoʎoʇ uɐʌ uǝʌoqǝʇsɹǝpuO
Gebruikersavatar
jaapio
President member
President member
Berichten: 1247
Lid geworden op: vr apr 13, 2007 07:18
Type Corolla: E10
Type Corolla: XP9TS-MR2
Locatie: Limburg/Bocholtz

Re: G6R

Bericht door jaapio »

Hahaha ja ha wie wilt daar nu wonen...... wij dus.... mooi huis, garage van 10 meter, oprit waar drie auto's op kunnen dus geen gedoe meer met parkeren zoals hier.... lekker aan de rand van het dorp..... als je een scheet laat zit je in de Eifel of in Vaals drie landenpunt..... vlakbij de toeristische plaatjes zoals Epen, Vijlen....erg mooi toeren daar..... 8-) 8-) 8-)

Nog twee weken en dan is de passeerdatum, oftewel, dan krijgen we de sleutel van ons nieuw onderkomen..... :D :D :D
Gebruikersavatar
corollapowerrr
Ambassador member
Ambassador member
Berichten: 3052
Lid geworden op: do okt 30, 2003 22:24
CCNL lidnummer: 468
Type Corolla: AE82
Type Corolla: Geen
Locatie: Genapium
Contacteer:

Re: G6R

Bericht door corollapowerrr »

Bij delluf houdt nl ook haast op.
Lexus is250c RAV4 hybrid 4wd
Gebruikersavatar
jaapio
President member
President member
Berichten: 1247
Lid geworden op: vr apr 13, 2007 07:18
Type Corolla: E10
Type Corolla: XP9TS-MR2
Locatie: Limburg/Bocholtz

Re: G6R

Bericht door jaapio »

:lol: :lol:

En over een paar jaar ligt delluf onder water....als ze niet vsn het gas af gaan.... dan is het Brunssum aan zee hahaha... en dan zit je in Bocholtz precies goed😜🤪😂😂
Peet
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 4435
Lid geworden op: vr sep 17, 2010 23:08
CCNL lidnummer: 803
Type Corolla: E11
Type Corolla: corollag6r

Re: G6R

Bericht door Peet »

Jaap .Ik heb vroeger in Geleen gewoond ,wat ik ben er geboren ,het was een t*r*ng eind om naar fam in Delft te rijden ,familie in Brabant ging dan nog wel .maar jij woont straks waar mijn Duitse vrienden wonen zo wat ,kolere .als je te hard uit je garage rijd achter uit ,sta je met je kont in Duitsland .
Het gas komt uit Groningen ,het gas veld loopt tot en met België toe ,1 rechte lijn ,slaat deluuf over .
Dus ik denk dat jullie langzaam mee getrokken worden , ;) ,en mij maak het niet uit van het gas af ,heb een kernreactor in me tuin staan manne .lekt wel een beetje radioactief materiaal ,maar mag geen naam hebben ,
Ik heb geen datum heren ,me leven staat op zijn kop de laatste tijd ,heb waar schijnlijk weer een tiha Maria gehad ,en heb daar veel naweeën van ,verleden week nog goed ,1 dag later weer helemaal naar de klote ,van daag in dijkzicht ziekenhuis geweest een heel verhaal weer ,
Wil hier zeker niet zielig over komen hoor ,wand zelfs invalide mensen willen niet zielig gevonden worden ,maar een meting wil ik zeker wel een keer doen ,maar wanneer , :shock:
Ik heb trouwens weer wat spul besteld bij Steve ,poets spullen wel te verstaan ,heb af en tie zin om te poetsen ,weet niet wat er gebeurd in me kop :lol: :lol: :lol:

Gr peet
Gebruikersavatar
Martijn
Forum Admin
Forum Admin
Berichten: 6610
Lid geworden op: ma sep 16, 2002 17:06
CCNL lidnummer: 1
Type Corolla: KE70
Type Corolla: Toyota CHR
Locatie: Wassenaar
Contacteer:

Re: G6R

Bericht door Martijn »

Van harte gefeliciteerd Peet!! :D

Klote dat het weer ff minder gaat. :(
Hopelijk krijgen ze je weer lekker op de rit. Heel veel beterschap!! ;)
Afbeelding

If they don´t even have a microfiber towell in heaven.. IM NOT GOING!

˙˙˙ɐʇoʎoʇ uɐʌ uǝʌoqǝʇsɹǝpuO
Gebruikersavatar
jaapio
President member
President member
Berichten: 1247
Lid geworden op: vr apr 13, 2007 07:18
Type Corolla: E10
Type Corolla: XP9TS-MR2
Locatie: Limburg/Bocholtz

Re: G6R

Bericht door jaapio »

Vaaaaaaan harte gefeliciteerd jonghu..... op weg naar een ouwe knar :lol:

oeps..... je mot wel oetkieku wha....weer een tia is niet best :shock: beterschap man.....denk een bieteke aan je zelf ;)
Peet
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 4435
Lid geworden op: vr sep 17, 2010 23:08
CCNL lidnummer: 803
Type Corolla: E11
Type Corolla: corollag6r

Re: G6R

Bericht door Peet »

Dank je oudere mannen ;)
We gaan gewoon weer verder ,alleen weer ff geen auto rijden ,ja. Klein stukje ,maar geen Maasvlakte of zo meer ,
Ik heb een eigen taxi vrouw ,brengt me over al naar toe gelukkig

Peet
Peet
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 4435
Lid geworden op: vr sep 17, 2010 23:08
CCNL lidnummer: 803
Type Corolla: E11
Type Corolla: corollag6r

Re: G6R

Bericht door Peet »

Zo ben er weer
Gister nieuwe sapjes in 2auto,s gedaan
Mijn wage had meer dan 2600 km gedraaid ,dus het was niet nodig ,maar het blok krijg nog steeds vlink op zijn klote ,dus olie filtertje ,en olie ,,bougies hoeve niet ,wand er zitte uranium bogies in ,en ope lucht filter
Straks in de vakantie gaat die in zijn blote reet onder zocht worden ,alles er af .en schoon make en
Poetsen ook onder

E10 van me wijfie ook nieuwe sapje ,en bougies
Zie wel dat er nog maar 6 mm op de remblokken zit voor ,dus maar is gaan kijke voor nieuwe schijven en blokjes ,weet nog niet wat ,ook dese wage gaat in de vakantie in zijn blote reet
Ff helemaal na lopen .

Dan nog mijn zoon zijn auto ,verziend van olie enzenz
Ook ff bin bui draaien
Nog twee weken dan eindelijk vrij

Gr peet
Gebruikersavatar
jaapio
President member
President member
Berichten: 1247
Lid geworden op: vr apr 13, 2007 07:18
Type Corolla: E10
Type Corolla: XP9TS-MR2
Locatie: Limburg/Bocholtz

Re: G6R

Bericht door jaapio »

Goe bezig....... 8-)

Hier even geen auto zaken...... :shock: nog twee weken en dan krijgen we de sleutel van ons nieuw onderkomen :lol: :lol:
Huiskamer staat vol met zooi......verheug me op het verhuizen :shock:
Peet
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 4435
Lid geworden op: vr sep 17, 2010 23:08
CCNL lidnummer: 803
Type Corolla: E11
Type Corolla: corollag6r

Re: G6R

Bericht door Peet »

Sterkte met je verhuizing jaap ,je auto,s komen er na wel weer

Gr peet
Peet
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 4435
Lid geworden op: vr sep 17, 2010 23:08
CCNL lidnummer: 803
Type Corolla: E11
Type Corolla: corollag6r

Re: G6R

Bericht door Peet »

Van de week ff bij Martijn geweest ,
Hij had nog rem schijfen en blokke leggen ,voor de e10
De rest had jaap op gehaald verlede jaar :(

Binne kort in de vakantie ff wisselen die hap ,alle tweede wagens na lopen en die van me zoon ook een beurt
Maar mot eerst een lijst thuis af werken ,beetje schilderen ,enzenz pff

U zij gegroet
Peet
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 4435
Lid geworden op: vr sep 17, 2010 23:08
CCNL lidnummer: 803
Type Corolla: E11
Type Corolla: corollag6r

Re: G6R

Bericht door Peet »

Alles zit er onder ,moes wel met een dikke bande lichter alles ope wrikke ,anders wou het niet passe ,en vlink er tege aan getrapt ,anders ging het echt niet ,dat k*t veertje sprong ook met mach 12 weg steeds ,
Remmen worden goed heet met rijden zeg ,ook al rem je niet
Morge krik ik hem op en kijk of het wielen niet te zwaar aan lope. anders mot ik een revisie zetje er tegen aan gaan gooien ,heb al via patrieck gevraagd hoe je dat het beste kan doen. ,ben hier niet zo held in eerlijk gezecht ,we gaan het mee make

Gr peet
Peet
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 4435
Lid geworden op: vr sep 17, 2010 23:08
CCNL lidnummer: 803
Type Corolla: E11
Type Corolla: corollag6r

Re: G6R

Bericht door Peet »

Van daag revisie zetjes besteld bij de dealer 90 euries zonder btw ,hem maar een imitatie besteld,pleurde achter over zo wat ,schandalig voor wat rubbertjes :shock:
Van daag de g6r nieuwe veertjes er op gezet ,re al 2 jaar zonder ,dus alles schoon gemaakt in gevet en rood gespoten , gelijk me velgen met zwarte verf gespote van de action ,dus het vergroomde is ook zwart ,scheeld weer met poetsen ,achter ook alles na gelopen ,onder kant ,hier en daar nog een likje tektiel ,van de week polijsten die wage ,had nog een verf stift gekocht voor alle wagens ,

Van daag toch maar begonne met de rem klouwe van de e10,de revisizetje komt morge pas,
Dus wage op gekrikt op pote gezet ,en is gekeken of het wiel zwaar draaid ,echt wel ,ik dag nu pleur ik alles er af ,wat blijkt dat er een gelijnde pen vast zat ,de 1 trok ik zo er uit de ander moest ik een paar t*r*ng klappe geven ,alles schoon gemaakt en in gevet en terug gedouwd ,nu die grote zuiger ,dus gepompt tot die er bijna uit pleurde ,rubbertje er af gehaald ,zag er schoon uit die cilinder ,had eigelijk geen zin om het zuigertje er uit te halen ,heb met een tang nog een rondje gedraaid ,gaat als een speet ,dus met een lijm klein cilindertje terug gedrukt ,wat in gevet ,toen het rubbertje ,was geen punt ,maar toen die ronde veertje ,welke halve Japanse zool heb dat verzonne ,het mot dus in het rubbertje gedruk worden ,heel de straat hem mee genote van mijn alfabet ,wat een kolere klus ,,maar goed nu kon ik gemakkelijk de rem klouw over de rem schoene Douwe ,eerste Keer moes ik trappe verlede week ,remme ontlucht met me wijfie ,zij trappe ik ope dicht pff ,andere kant ook gedaan ,wieledraaie nu zonder wrijving rond ,heb al een stuk gereden ,nu stinkt het niet meer ,morge hal ik wel dat zetje op ,voor de zekerheid ,je weet masr nooit ,nou van de week poetsen in speciaal spul ,dat blijf 1 jaar zitte ,al schiet je een machazijn leeg op me lak ,gebeurd verder niks

Pf u zij gegroet heren
Gebruikersavatar
Blof-fan
E-team
E-team
Berichten: 7526
Lid geworden op: vr apr 02, 2004 16:15
CCNL lidnummer: 525
Type Corolla: AE92
Type Corolla: AE92 GT-S
Locatie: Oostkapelle, Zeeland
Contacteer:

Re: G6R

Bericht door Blof-fan »

Peet schreef: ma aug 05, 2019 20:05 Wel leuk dat je voor een prikke alles kan kope ,ik haal bij de dealer spulle ,je pleurt achter over van de prijzen ,had van daag een revisie zetje voor me rem klouwe dik 90 euries zonder btw ,heb maar imitatie genome ,of ze van de poort gepleurd zijn

Gr peet
Pssstttt...Peet... :roll:

https://bogijn.nl/onderdelen/111/toyota ... kit/254055

https://bogijn.nl/onderdelen/111/toyota ... kit/810011



:onfire:
Driving: '04 Toyota Avensis 2.0 Wagon
Driving: '89 Toyota Corolla AE92 XL Hatchback B&M Special
Restomodding: '88 Toyota Corolla AE92 GT-S Coupé
Have a good life in Africa: '92 Toyota Corolla AE92 GTSi Hatchback

Mijn uitgebreide persoonlijke project site
Peet
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 4435
Lid geworden op: vr sep 17, 2010 23:08
CCNL lidnummer: 803
Type Corolla: E11
Type Corolla: corollag6r

Re: G6R

Bericht door Peet »

Nou word ik gek geloof ik ,dit is niet leuk meer ,zal die site is door spitte en in me favoriet zetten ,
Ik ben genaaid dus
Lone wolf
President member
President member
Berichten: 1055
Lid geworden op: zo apr 29, 2007 21:31
CCNL lidnummer: 0
Type Corolla: AE111
Type Corolla: E12 Sol
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: G6R

Bericht door Lone wolf »

Goedkoop wil niet altijd zeggen dat iets goed is. Als je met een revisiesetje van nog geen 10 euro ieder jaar opnieuw moet reviseren dan is het achteraf alsnog een duur setje.

Wiellagers heb je ook van 10 tot 200 euro, ik zeg niet dat alles wat goedkoop is slecht is, maar wel dat er een kwaliteitsverschil zit tussen al deze spullen en dan moet je zelf maar kiezen wat je eigen grens is en hoe je keus zal worden.

Succes :-)
http://www.celicas.eu - Oprichter en erelid
2012 Yaris 1.0 Active
2013 Auris TS hybrid
1986 Celica 2.0 GT-Turbo
Gebruikersavatar
Blof-fan
E-team
E-team
Berichten: 7526
Lid geworden op: vr apr 02, 2004 16:15
CCNL lidnummer: 525
Type Corolla: AE92
Type Corolla: AE92 GT-S
Locatie: Oostkapelle, Zeeland
Contacteer:

Re: G6R

Bericht door Blof-fan »

Tuurlijk is er een verschil tussen goedkope meuk en dure gerenommeerde merken.
Ik zal ook de laatste zijn om te zeggen dat je altijd voor het goedkoopste spul moet gaan.
Als ik geen Toyota onderdelen koop probeer ik toch altijd wel van andere gerenommeerde merken of OEM toeleveranciers te gebruiken.

Maar soms moet je ook even kijken naar wat het precies is. Lagers en dergelijke zit toch een behoorlijk stukje ontwikkelingswerk en precisie en dergelijke achter. En dat geld voor meer dingen. Remblokken en dat soort spul, schokdempers etc.

Maar hier gaat het uiteindelijk om een stel rubber ringetjes en dan zou ik het op zich best aandurven hoor 😉
Driving: '04 Toyota Avensis 2.0 Wagon
Driving: '89 Toyota Corolla AE92 XL Hatchback B&M Special
Restomodding: '88 Toyota Corolla AE92 GT-S Coupé
Have a good life in Africa: '92 Toyota Corolla AE92 GTSi Hatchback

Mijn uitgebreide persoonlijke project site
Peet
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 4435
Lid geworden op: vr sep 17, 2010 23:08
CCNL lidnummer: 803
Type Corolla: E11
Type Corolla: corollag6r

Re: G6R

Bericht door Peet »

Voor een paar rubbertjes zonder gelijde staafjes ,gewoon dik 90 euro zonder btw
Manne dit is vlink genaaid worden ,dit gaat nergens meer over .
Ik heb een namak zetje gekocht ,of wat er op lijkt ,verschil zie je niet ,rubber is even hard
Koste rond de 40 ,om dat ik het al besteld had bij hun
Maar volgende keer met iets ,zoek ik het op de site van patrieck

Ik werk niet bij de Rabobank ,die tijd is over dat ik niet op 1000 euries keek ,
Ik werk ook niet meer over en werk ook niet meer in het buitenland om veel geld te verdiene ,
Kan niet meer vliege van wege me kop ,met de boot gaat ook al niet meer ,kan niet meer tege het schommelen ,kan dat niet verwerken keer in me kop ,dus mot ik ook een beetje op me centjes letten


MAAR GOED REMMEN DOEN HET WEer goed ,niks stink meer ,,heb ook de wagens nog gepoets ,glimd weer als een gek , binne kort weer ff doen met die machine
Nou me zoon zijn wage nog een beurt ,maar dan mot die hem late staan voor een dag ,anders verbrand ik me pote aan die olie

Gr peet
Gebruikersavatar
jaapio
President member
President member
Berichten: 1247
Lid geworden op: vr apr 13, 2007 07:18
Type Corolla: E10
Type Corolla: XP9TS-MR2
Locatie: Limburg/Bocholtz

Re: G6R

Bericht door jaapio »

ook weer lekker in de weer geweest he haha..... :lol: :lol:
Peet
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 4435
Lid geworden op: vr sep 17, 2010 23:08
CCNL lidnummer: 803
Type Corolla: E11
Type Corolla: corollag6r

Re:

Bericht door Peet »

Hou op Schie uit jaap ,jij ook met je nieuwe huis,mannebedankt voor jullie tips ,wat een prijs verschil ,ik heb toen ook een godsvermogen moete betalen voor die bogie die in me uitlaat zit ,ik pleurde toen achter over ,om dat die wage steeds zo wat af sloeg,toere teller leek wel een ruite wissers ,maar die zijn ook goed koper dan die achterlijke Toyota spul ,
Voor taan zelf doen ,is met met remmen uit elkaar hale ook gelukt ,ben Alleen bang dat ik wat af breek met me klouwe ,
Maar goed ,auto,s zijn rond om in de bitak gezet ,winter bande er onder ,dus klaar voor de herfs ,kan het beter nu doen dan in de kou en pokke regen

Verder ,nog voor gekomen van wege te hard rijden ,was 63 km boven de 70 km ,
1000 spijkers was ik kwijt ,ben ik nog gematst zij die ,is rond de 1400 euries.
Dit land is helemaal naar de t*r*ng en naar de klote ,gaat nergens meer over ,,ik ben fout Oke ,maar er zit ook nog kans in dat ik een cursus moet doen van 1300 spijker ,ze sterven maar lekker allemaal bij de kit en die instantie ,ik stop ook nooit meer en rij met andere kenteken platen ,die wage is om hard te rijden ,als ik een week 3000 toere draaid ,begind die te hikke en te stotteren als een dronke vent ,nee het blok schreeuwd om door de begrensor te gaan ,wat denk je van de bochten met die kleef bande ,r1r ,heerlijk ,maar goed heb me vrouw beloof dat ik rustig mot rijden ,alleen isme geheuge na die hersen invarkt niet zo best meer ,,

Manne u zij gegroet ,fijne zondag nog
Peet
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 4435
Lid geworden op: vr sep 17, 2010 23:08
CCNL lidnummer: 803
Type Corolla: E11
Type Corolla: corollag6r

Re: G6R

Bericht door Peet »

Zo van daag me zoon zijn e11 ff een beurd gegeven ,olie ,boogies .olie filter ,lucht filter ff een klAp op zijn kop ,en hij is weer schoon ,je kan dat wel .,bandjes ook ff op gepompt ,wagentje rijd heerlijk ,130 pas op de teller ,als je ziet hoe schoon het blok nog is ,aluminium is Nog zo schoon van het blok ,niet normaal meer .ben er gewoon jaloers op ;)

Maar mij auto liep weer slecht met stationair ,viel al een paar keer uit
Terwijl 2jaar geleden lucht klep is schoon gemaakt en een nieuwe bogie (weet ff niet hoe dat pokke ding heet) ,dus slang er af ,ff in gespoten met remolie ,en ontvetter ,ook in dat gaat waar dat veertje zit ,,met een doekje er in en er kwam best wel troep uit ,kan die slang van de kop er niet af naar me lucht in laat ,welke idioot dat verzonne heb spoort ook niet ,maar wagen ook van stroom gehaald een lange tijd ,(kan gelijk weer me zenders zoeke op de radio ) ,weer een puist ontvetter er in gespoten ,en toen starte die handel ,kolere ging niet van harte ,moes vlink gas geven ,gelijk maar een rijksweg gepakt en gas op de plank ,ff om zijn ouders late gille ,zo nu loopt die weer heerlijk. ,vrijdag de 13 gaat die gekeurd worden ,hou me hard vast :shock:
:lol: Gr peet
Gebruikersavatar
jaapio
President member
President member
Berichten: 1247
Lid geworden op: vr apr 13, 2007 07:18
Type Corolla: E10
Type Corolla: XP9TS-MR2
Locatie: Limburg/Bocholtz

Re: G6R

Bericht door jaapio »

Nou....ook weer lekker bezig geweest he :lol:

Ach...vrijdag de 13de....bijgelovig ben jij toch niet :lol:
Peet
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 4435
Lid geworden op: vr sep 17, 2010 23:08
CCNL lidnummer: 803
Type Corolla: E11
Type Corolla: corollag6r

Re: G6R

Bericht door Peet »

Ja kan het niet late jaap,,binne kort nog een keer poetsen. Voor dat de herfst in slaat ,er zit al van dat spul op wat 6 maande blijf zitte , maar wil ze ff glimmend hebbe en schoon ,

Gr peet
Gebruikersavatar
jaapio
President member
President member
Berichten: 1247
Lid geworden op: vr apr 13, 2007 07:18
Type Corolla: E10
Type Corolla: XP9TS-MR2
Locatie: Limburg/Bocholtz

Re: G6R

Bericht door jaapio »

Herken het Peet..... haha.... :lol: :lol:
Peet
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 4435
Lid geworden op: vr sep 17, 2010 23:08
CCNL lidnummer: 803
Type Corolla: E11
Type Corolla: corollag6r

Re: G6R

Bericht door Peet »

vrijdag de 13 van daag ,nooit meer op zo dag apk laten doen

de co2 is veel ste hoog ,ze hebben hem warm gereden maar kregen hem niet goed
laatste tijd stonk die ook naar bezine als je er achter reed en ook wat rook er uit
heb toen alles weer schoon gemaakt bij de lucht in laat en gerecet

nou conclusie ,de 200 race cellen kat werkt niet goed meer ,snap er geen moer van ,je kan er zo door heen kijken er zit niks verstopt zag ik
dat ding is pas 5 jaar oud ,ook achterlijk dan

verleden jaar nog een nieuwe lamba sonde geplaatst ,
maar had me oude toyota cat nog bewaard ,ergens diep in een krat met alle lij spullen

alleen was er van alles van die ouwe kat af geslepen ,dat zit op die nieuwe kat

dus eerst een stale plaat op me werk bank gemaakt ,daar op een tegen flens en daar in de race kat met flensen aan bij de kanten gemonteerd alles uit gelijnd ,van flens naar flens ,grote zaag er door heen zo dat de race kat er tussen uit viel ,en de oude toyota kat er tussen gezet en af gelast
alleen het conische flensje was dun en slecht
dus rond op op gelast ,ging er 80 keer door heen ,jesus wat dun die pijpjes
Moes de binne kant wel schoon slijpen ,anders past het pijpje er niet in .,nou alles vast gelast en proef op de som en passe die hap ,als een pik in een weduwe vrouw , met pasta over al tussen gedouwd en alles in gespoten met zwarte verf .wage gerecet ,en der net wese gillen met dat lijk ,ff de eind demper er uit gehaald ,heb gejankt die wagen ,een partij stank kwam er onder van daan ,mooi pfff volgende week terug voor een nieuwe meting ,
als het weer niet klopt mnot ik een nieuwe kopen ,aleen geen idee meer waar ik die rac katten toen gekocht heb
of een echt kat ,maar die zijn ze duur van de klote jappen (of weet jullie een adresje)
word dus weer wat
gr peet
Peet
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 4435
Lid geworden op: vr sep 17, 2010 23:08
CCNL lidnummer: 803
Type Corolla: E11
Type Corolla: corollag6r

Re: G6R

Bericht door Peet »

zit hier compleet in me eige te lulle ,maar goed ik had die race kat kunne late zitte ,wand daar lag het niet aan
de waardes waren zo slecht ,dat er iets goed fout zat .ik had 3 en 4 waarde terwijl het 0,5 moet zijn
me ouwe maat nog mee gekeken ,,die zij lamba sonne vernieuwen
schiet mij maar lek 1,5 jaar geleden volgens mij ook al vervangen
dus alle waardes weer oke
nu nog een keer die andere kat er onder ,merk toch wel iets verschil bij de 340 ,een klein wegtrekkertje
oja ik koop die klote ding voortaan zelf wel ,betaal voor het hele geneuk ,met keuring en monteren 275 .gaat nergens meer over

gr peet
Gebruikersavatar
Martijn
Forum Admin
Forum Admin
Berichten: 6610
Lid geworden op: ma sep 16, 2002 17:06
CCNL lidnummer: 1
Type Corolla: KE70
Type Corolla: Toyota CHR
Locatie: Wassenaar
Contacteer:

Re: G6R

Bericht door Martijn »

Die lambda die niet goed werkt had de dealer zo op hun playstation kunnen zien.
Al eerder gezien met een E10 4AFE dat een imitatiesensor ook prut was.. slecht lopen, afsaan en te hoge co.. originele erin en nooit meer last gehad.
Prijs lijkt wel het artikelnummer zoveel cijfertjes zijn het maarja.. dat weet je soms bij Toyota.

Maar al met al mooi dat het opgelost is! :D
Afbeelding

If they don´t even have a microfiber towell in heaven.. IM NOT GOING!

˙˙˙ɐʇoʎoʇ uɐʌ uǝʌoqǝʇsɹǝpuO
Plaats reactie