Gtsi sticker Corolla e10
ModeratorCOLON Moderator
-
Rolla1
- Starting member

- BerichtenCOLON 57
- GeregistreerdCOLON Di Dec 20, 2016 21:50
Gtsi sticker Corolla e10
Ik zou graag een gtsi sticker hangen op de zijkant van mijn e10. Die stickers vind ik nergens dus ik wil zelf een sticker maken. Ik heb wel een voorbeeld nodig. Bij deze: wil er iemand een fotootje nemen van zon sticker met de afmetingen.
Alvast bedankt
Alvast bedankt
- jaapio
- President member

- BerichtenCOLON 1247
- GeregistreerdCOLON Vr Apr 13, 2007 07:18
Re: Gtsi sticker Corolla e10
Je bedoeld deze?

Je wilt exact de zelfde? Zal lastig worden heb ik begrepen.
Deze heeft een vriend van me gemaakt. Heeft deze ook in zijn bestand staan als ik me niet vergis.

Je zou hem eens kunnen vragen.
https://www.stickers-enzo.nl/

Je wilt exact de zelfde? Zal lastig worden heb ik begrepen.
Deze heeft een vriend van me gemaakt. Heeft deze ook in zijn bestand staan als ik me niet vergis.

Je zou hem eens kunnen vragen.
https://www.stickers-enzo.nl/
-
Rolla1
- Starting member

- BerichtenCOLON 57
- GeregistreerdCOLON Di Dec 20, 2016 21:50
Re: Gtsi sticker Corolla e10
Ja deze bedoel ik! Het zou wel mogelijk zijn met de nieuwste technologie. Ik heb juist een foto nodig zonder weerkaatsing en loodrecht voor de auto. Dan leest de computer het in en maakt ie een kopie. Nu al bedankt vr de moeite
- jaapio
- President member

- BerichtenCOLON 1247
- GeregistreerdCOLON Vr Apr 13, 2007 07:18
Re: Gtsi sticker Corolla e10
Kan je hier wat mee??






-
Rolla1
- Starting member

- BerichtenCOLON 57
- GeregistreerdCOLON Di Dec 20, 2016 21:50
Re: Gtsi sticker Corolla e10
Dankjewel!
- jaapio
- President member

- BerichtenCOLON 1247
- GeregistreerdCOLON Vr Apr 13, 2007 07:18
Re: Gtsi sticker Corolla e10
Succes er mee...... 
-
Rolla1
- Starting member

- BerichtenCOLON 57
- GeregistreerdCOLON Di Dec 20, 2016 21:50
Re: Gtsi sticker Corolla e10
Ik zal iets laten weten als het zou lukken
-
Rolla1
- Starting member

- BerichtenCOLON 57
- GeregistreerdCOLON Di Dec 20, 2016 21:50
Re: Gtsi sticker Corolla e10
Ik ben terug. De sticker maken met die blinkende strepen kan. Echter heb ik een foto nodig waarbij er geen weerkaatsing is en de foto moet mooi horizontaal genomen worden. We hebben al een proefdruk gedaan maar de letters staan wat scheef
Dus als iemand een foto wil posten...
(Laat maar weten wie een paar exemplaren nodig heeft)
Dus als iemand een foto wil posten...
(Laat maar weten wie een paar exemplaren nodig heeft)
-
Rolla1
- Starting member

- BerichtenCOLON 57
- GeregistreerdCOLON Di Dec 20, 2016 21:50
Re: Gtsi sticker Corolla e10
Wie stickers wil laat het maar weten!
-
Kremer1989
- Newbie

- BerichtenCOLON 25
- GeregistreerdCOLON Zo Feb 26, 2012 13:08
-
Nigel14
- Newbie

- BerichtenCOLON 10
- GeregistreerdCOLON Zo Dec 19, 2021 18:03
Re: Gtsi sticker Corolla e10
Tegen beter weten in: hier nog een geinteresseerde
-
Kremer1989
- Newbie

- BerichtenCOLON 25
- GeregistreerdCOLON Zo Feb 26, 2012 13:08
Re: Gtsi sticker Corolla e10
Ik denk dat het forum wat dood is. De Corolla sterft langzaam uit..
Corolla e10
-
Nigel14
- Newbie

- BerichtenCOLON 10
- GeregistreerdCOLON Zo Dec 19, 2021 18:03
Re: Gtsi sticker Corolla e10
Het gaat niet hard inderdaad. Maargoed.. niet opgeven
. Ook maar eens op facebook kijken.