Beste forummers; ik heb al een tijdje als ik heel lichtjes rem dat het rempedaal trilt, zelfde gevoel dat het ABS inkomt.
Dat was nooit een probleem want drukte je harder door op rempedaal verdween dit weer.
Nu echter brand het abs lampje kontinu wat zou dit kunnen zijn?
Abs werkt niet meet
ModeratorCOLON Moderator
-
Skort1961
- Newbie

- BerichtenCOLON 1
- GeregistreerdCOLON Ma Apr 03, 2023 21:56
-
KDL
- Starting member

- BerichtenCOLON 51
- GeregistreerdCOLON Ma Okt 07, 2019 12:24
Re: Abs werkt niet meet
Als er een lampje brandt, dan kun je het uitlezen.
Zonder uitlezen kun je ook enkele zaken checken.
Als je Remvloeistof niet te oud is en het reservoir zit vol genoeg, dan kun je proberen om de sensoren schoon te maken.
Helpt het niet dan kabels checken en/of sensoren vervangen.
Zonder uitlezen kun je ook enkele zaken checken.
Als je Remvloeistof niet te oud is en het reservoir zit vol genoeg, dan kun je proberen om de sensoren schoon te maken.
Helpt het niet dan kabels checken en/of sensoren vervangen.