Pagina 39 van 39

Re: Wes zijn Rolla restyled: Building a bulletproof block

GeplaatstCOLON Do Jun 19, 2014 21:54
door Wes
Lijkt me wel dat er wat meer uit kan komen idd, al zijn de GZE's met de sc12 zeer lastig boven de 200pk te krijgen blijkt uit mijn research...

Maar ken jou spec list natuurlijk niet helemaal ;), waar heb je die verstelbare nokkenassen vandaan btw? Wil die ook voor de GZE 8-)

Re: Wes zijn Rolla restyled: Building a bulletproof block

GeplaatstCOLON Do Jun 19, 2014 22:01
door corollapowerrr
Fensport en mijn specs zijn verder bonestock

Re: Wes zijn Rolla restyled: Building a bulletproof block

GeplaatstCOLON Ma Jul 07, 2014 20:14
door Wes
Alright!!!

1200 km op de teller van het nieuwe blok! Let the fun begin 8-)

Afgelopen weekend even de Emanage kabelboom gemaakt zodat ik hem aan kan sluiten op mijn "originele" FTE kabelboom zonder erin te hoeven knippen en solderen:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En mijn uitpluis werk ivm de kabelboom en aansluitingen voor de sensoren ;):

Afbeelding

Afbeelding


Ook omdat mijn toerenteller al een aantal jaar niet werkt (heb er nooit last van gehad, maar nu kreeg ik het op mijn heupen), dit komt overegens omdat ik van coilpacks (4EFE) naar dis (4EFTE) gegaan ben en dus mijn toeren teller is aangepast op het signaal van de coilpacks, heb ik daar iets op gevonden :D

De zeer behulpzame dame van Dakota Digital heeft mij een SGI-8 D opgestuurd, dit is gewoon een kalibratie printje waarmee ik dus het signaal aan kan passen zodat de toerenteller het juiste signaal binnen krijgt. Erg mooi en degelijk spul, dit dingentje heb ik gelijk maar in tweevoud besteld omdat ik straks met de GZE swap ook met dat probleem zit maar dan andersom van dis naar coil dus haha....

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En nu is het dus zaak dat ik het hele spulletje inbouw, ook moet ik nog de A/F sensor adaptor tussen mijn wideband solderen om straks de A/F targeting functie van de emanage te gebruiken en de 3 bar map sensor nog tussen mijn originele plaatsen en dan kan ik gaan mappen :D

wordt vervolgd 8-)

Re: Wes zijn Rolla restyled: Building a bulletproof block

GeplaatstCOLON Ma Jul 07, 2014 20:30
door Bas Carwash
Goed bezig weer! Altijd leuk wiring.... Brrrrrr...

Re: Wes zijn Rolla restyled: Building a bulletproof block

GeplaatstCOLON Ma Jul 07, 2014 20:38
door Blof-fan
Ah kijk, mooi spul he, dat Dakota Digital ;)
Heb je 't nog via die gasten van Phoenix tuning besteld?

Re: Wes zijn Rolla restyled: Building a bulletproof block

GeplaatstCOLON Ma Jul 07, 2014 21:17
door onnaj
Mooi gemaakt hoor!

Dat dakota kastje heeft corollapowerrr ook op zijn GZE...dus die heb je misschien nog 1 nodig straks :D

Re: Wes zijn Rolla restyled: Building a bulletproof block

GeplaatstCOLON Ma Jul 07, 2014 21:23
door Wes
jup Patrieck heb het via hun besteld ik zei dakota digital maar bedoelde phoenix idd ;)

En ik heb er al twee Janno :lol: kreeg er een mooie korting op!

Re: Wes zijn Rolla restyled: Building a bulletproof block

GeplaatstCOLON Ma Jul 07, 2014 21:25
door onnaj
Wes schreefCOLONjup Patrieck heb het via hun besteld ik zei dakota digital maar bedoelde phoenix idd ;)

En ik heb er al twee Janno :lol: kreeg er een mooie korting op!
Haha goed geregeld dan! :)

Re: Wes zijn Rolla restyled: Building a bulletproof block

GeplaatstCOLON Di Jul 08, 2014 08:12
door Peet
Ik dag dat je alleen verstand van lasse had , kolere man ,
Ik zou daar nooit uit kome met al die draden ,
Respek voor mensen die daar verstand van hebbe :)
Gr peet

Re: Wes zijn Rolla restyled: Building a bulletproof block

GeplaatstCOLON Di Jul 08, 2014 12:35
door Wes
Ik heb een beetje een drang om alles zelf te doen Peet... niet altijd slim maar kan er niets aan doen.

Kan ik het niet dan dwing ik mezelf het te leren ;), draadjes zijn niet zo moeilijk als je wat schema's hebt. Je moet er gewoon je tijd voor nemen en niet afgeleid worden en natuurlijk je huiswerk doen ;)

Re: Wes zijn Rolla restyled: Building a bulletproof block

GeplaatstCOLON Di Jul 08, 2014 22:51
door Peet
Netjes hoor ,ik heb er geen geduld voor , en geen verstand van ook:)
Peet