Pagina 39 van 39
Re: Wes zijn Rolla restyled: Building a bulletproof block
GeplaatstCOLON Do Jun 19, 2014 21:54
door Wes
Lijkt me wel dat er wat meer uit kan komen idd, al zijn de GZE's met de sc12 zeer lastig boven de 200pk te krijgen blijkt uit mijn research...
Maar ken jou spec list natuurlijk niet helemaal

, waar heb je die verstelbare nokkenassen vandaan btw? Wil die ook voor de GZE

Re: Wes zijn Rolla restyled: Building a bulletproof block
GeplaatstCOLON Do Jun 19, 2014 22:01
door corollapowerrr
Fensport en mijn specs zijn verder bonestock
Re: Wes zijn Rolla restyled: Building a bulletproof block
GeplaatstCOLON Ma Jul 07, 2014 20:14
door Wes
Re: Wes zijn Rolla restyled: Building a bulletproof block
GeplaatstCOLON Ma Jul 07, 2014 20:30
door Bas Carwash
Goed bezig weer! Altijd leuk wiring.... Brrrrrr...
Re: Wes zijn Rolla restyled: Building a bulletproof block
GeplaatstCOLON Ma Jul 07, 2014 20:38
door Blof-fan
Ah kijk, mooi spul he, dat Dakota Digital
Heb je 't nog via die gasten van Phoenix tuning besteld?
Re: Wes zijn Rolla restyled: Building a bulletproof block
GeplaatstCOLON Ma Jul 07, 2014 21:17
door onnaj
Mooi gemaakt hoor!
Dat dakota kastje heeft corollapowerrr ook op zijn GZE...dus die heb je misschien nog 1 nodig straks

Re: Wes zijn Rolla restyled: Building a bulletproof block
GeplaatstCOLON Ma Jul 07, 2014 21:23
door Wes
jup Patrieck heb het via hun besteld ik zei dakota digital maar bedoelde phoenix idd
En ik heb er al twee Janno

kreeg er een mooie korting op!
Re: Wes zijn Rolla restyled: Building a bulletproof block
GeplaatstCOLON Ma Jul 07, 2014 21:25
door onnaj
Wes schreefCOLONjup Patrieck heb het via hun besteld ik zei dakota digital maar bedoelde phoenix idd
En ik heb er al twee Janno

kreeg er een mooie korting op!
Haha goed geregeld dan!

Re: Wes zijn Rolla restyled: Building a bulletproof block
GeplaatstCOLON Di Jul 08, 2014 08:12
door Peet
Ik dag dat je alleen verstand van lasse had , kolere man ,
Ik zou daar nooit uit kome met al die draden ,
Respek voor mensen die daar verstand van hebbe

Gr peet
Re: Wes zijn Rolla restyled: Building a bulletproof block
GeplaatstCOLON Di Jul 08, 2014 12:35
door Wes
Ik heb een beetje een drang om alles zelf te doen Peet... niet altijd slim maar kan er niets aan doen.
Kan ik het niet dan dwing ik mezelf het te leren

, draadjes zijn niet zo moeilijk als je wat schema's hebt. Je moet er gewoon je tijd voor nemen en niet afgeleid worden en natuurlijk je huiswerk doen

Re: Wes zijn Rolla restyled: Building a bulletproof block
GeplaatstCOLON Di Jul 08, 2014 22:51
door Peet
Netjes hoor ,ik heb er geen geduld voor , en geen verstand van ook:)
Peet