Formule 1 2008

Toyota en de sport...

ModeratorCOLON Moderator

BUTTON_TOPIC_LOCKED
Marijke
Special member
Special member
BerichtenCOLON 715
GeregistreerdCOLON Za Sep 21, 2002 08:09

Re: Formule 1 2008, Super Aguri per direct gestopt!

Bericht door Marijke »

het gaat goed met toyota
paseo +opel astra 1.4t
BlackE10
Freak
Freak
BerichtenCOLON 8846
GeregistreerdCOLON Wo Mrt 12, 2003 09:52

Re: Formule 1 2008, Super Aguri per direct gestopt!

Bericht door BlackE10 »

Nu nog maar zien of ze deze lijn kunnen doorzetten
Mijn oude Corolla GXTSI
European Turbo Time :D
Thijs
Full member
Full member
BerichtenCOLON 379
GeregistreerdCOLON Di Aug 26, 2003 01:57

Re: Formule 1 2008, Super Aguri per direct gestopt!

Bericht door Thijs »

BlackE10 schreefCOLONNu nog maar zien of ze deze lijn kunnen doorzetten

Vast wel met een beetje mazzel wordt het een race met droge en natte momenten dus win je door bandekeuze en pitsstrategie.

8-)

Ik ga idd geval wel kijken :cheer: :cheer:
Linea Sol
Die-Hard
Die-Hard
BerichtenCOLON 6083
GeregistreerdCOLON Ma Sep 16, 2002 16:43

Re: Formule 1 2008

Bericht door Linea Sol »

en deze kan denk ik ook wel op slot toch ?? ;)
Gegroet JO

CHR (2) 1.8 First Edition bjr 2024 8-)
BUTTON_TOPIC_LOCKED