Ziet er wel mooi uit
Noedel - corolla E12 & civic EC9 & civic ED3 sedan
ModeratorCOLON Moderator
-
R-Auris
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 2068
- GeregistreerdCOLON Di Mei 06, 2008 22:30
Re: Corolla E12 van Noedel
Als je die bovenaan in het gat hangt hangt dan het gat niet erg vol?.. Lijkt me voor de koeling niet geweldig?
Ziet er wel mooi uit
Ziet er wel mooi uit
Current: 1996 Corolla GXI Old: 2002 Toyota Corolla 1.6 Sol, 2010 Toyota Auris 1.8 Full Hybrid Dynamic, 2012 Toyota Yaris 1.5 Full Hybrid Dynamic.
-
Noedel
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 3747
- GeregistreerdCOLON Zo Dec 21, 2008 15:40
Niet helemaal in het gat, zal vasthangen met 2 schroefjes, in het stukje bumper boven het gat 
-
Leon
- Forum Admin

- BerichtenCOLON 11908
- GeregistreerdCOLON Ma Sep 16, 2002 22:20
Dat vind ik dan persoonlijk weer zonde van het werk aan de bumper, om het met de plaat af te dekken. Dan zou ik de plaat op z'n normale plek laten zitten.
Avensis Wagon T27 2009 Olive Green
Yaris XP13 2015 Island Blue Metallic
-
g6reke
- President member

- BerichtenCOLON 2034
- GeregistreerdCOLON Di Jun 22, 2004 22:15
En om deze reden zou ik voor optie 1 gaan .Leon schreefCOLONDat vind ik dan persoonlijk weer zonde van het werk aan de bumper, om het met de plaat af te dekken. Dan zou ik de plaat op z'n normale plek laten zitten.
Of anders een echte t-sport bumper zoeken
Honda Accord Tourer 2011
Classic Mini Cooper Monte Carlo 1994
-
Noedel
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 3747
Heb al T-sport bumperspoilers liggen, van Airwolfe, maar die T-sport bumper komt er hoogstwaarschijnlijk niet, dusja... (voor de geïnteresseerden
)
Had eerst gedacht om de nummerplaat op het dashboard te leggen aan de passagierskant, maar da's blijkbaar niet legaal
En ja idd, kan het ook gewoon laten hangen waar het nu hangt, moest het zo zijn dan zou ik een klevende mousse gebruiken om de plaat eraan te hangen, dan zijn er geen extra gaten nodig...
Had eerst gedacht om de nummerplaat op het dashboard te leggen aan de passagierskant, maar da's blijkbaar niet legaal
En ja idd, kan het ook gewoon laten hangen waar het nu hangt, moest het zo zijn dan zou ik een klevende mousse gebruiken om de plaat eraan te hangen, dan zijn er geen extra gaten nodig...
- masterpivo
- Ambassador member

- BerichtenCOLON 2590
- GeregistreerdCOLON Zo Mei 27, 2007 14:18
Voor de velgen zal ik nu toch ook echt voor de gunmetal uitvoering gaan, na het zien van de 2 shops! Dat staat echt supernetjes en precies zoals je zegt is het met normaal chromen wielen meer een standaard uitstraling.
Voor de banden zou ik ook echt niet de goedkoopste pakken die er zijn, maar Michelin moet idd geen probleem geven neem ik aan. Wat mij betreft moet dat gewoon een goede band zijn, want immers de band is het enige contact met de weg dat je hebt en dat is heeeel belangrijk!
Wat betreft de bumperaanpassing zou ik toch ook voor optie 2 gaan. Daarmee heb je een veel strakker geheel en vind ik er gewoon mooier uitzien. Plaats van de nummerplaat zou ik in eerste instantie gewoon op de originele plek houden, maar als je dat deel van de bumper ook clean wilt houden is het wel een optie om hem onderaan tegen de grillen te maken. Wat betreft koeling zul je daar met een standaard auto (qua motor dan) niet veel problemen mee krijgen verwacht ik. Ik weet niet hoe een standaard bumpergrille er daar in het midden uitziet, maar kan me zelfs voorstellen dat de 'sleufjes' die erin zitten niet eens allemaal open zijn en dus geeneens koeling geven aan de radiateur.
Voor de banden zou ik ook echt niet de goedkoopste pakken die er zijn, maar Michelin moet idd geen probleem geven neem ik aan. Wat mij betreft moet dat gewoon een goede band zijn, want immers de band is het enige contact met de weg dat je hebt en dat is heeeel belangrijk!
Wat betreft de bumperaanpassing zou ik toch ook voor optie 2 gaan. Daarmee heb je een veel strakker geheel en vind ik er gewoon mooier uitzien. Plaats van de nummerplaat zou ik in eerste instantie gewoon op de originele plek houden, maar als je dat deel van de bumper ook clean wilt houden is het wel een optie om hem onderaan tegen de grillen te maken. Wat betreft koeling zul je daar met een standaard auto (qua motor dan) niet veel problemen mee krijgen verwacht ik. Ik weet niet hoe een standaard bumpergrille er daar in het midden uitziet, maar kan me zelfs voorstellen dat de 'sleufjes' die erin zitten niet eens allemaal open zijn en dus geeneens koeling geven aan de radiateur.
'09 Auris E15 2.2D4d D-CAT GT180
-
Noedel
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 3747
Dat over die banden heb je wel heel mooi omschreven vind ik, maar je hebt idd 100% gelijk.
Ivm die bumper, moest ik alles dichtwerken zal de nummerplaat in de kast verdwijnen en komt er een klein stickertje op, met mijn nummerplaat code erop natuurlijk
Of is dit niet legaal hier in België?
Groeten!
Ivm die bumper, moest ik alles dichtwerken zal de nummerplaat in de kast verdwijnen en komt er een klein stickertje op, met mijn nummerplaat code erop natuurlijk
Groeten!
- masterpivo
- Ambassador member

- BerichtenCOLON 2590
Ik zag dat toevallig afgelopen weekend op Automania ook bij een Belse auto. Gewoon simpelweg een sticker met kenteken op de voor- en (zelfs!) achterbumper. Dat op de achterbumper kan ik me niet voorstellen dat het legaal is ivm flitsen (want was zoals ik kon zien niet reflecterend). Maar wat dat betreft mag er wel weer meer in Belgie. Je hebt daar meer auto's met 'zelfgefabriceerde' kentekenplaten rijden.Noedel schreefCOLONIvm die bumper, moest ik alles dichtwerken zal de nummerplaat in de kast verdwijnen en komt er een klein stickertje op, met mijn nummerplaat code erop natuurlijk![]()
-
Noedel
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 3747
Nja, achteraan blijft mn originele nummerplaat erop, geen twijfel aan, maar zoals je zegt, velen hangen er vooraan gewoon een stickertje op, zonder problemen van de flikkers, dus waarom niet he...
Owja, verveelde me gisteravond wat... Resultaat:

Groeten!
Owja, verveelde me gisteravond wat... Resultaat:

Groeten!
-
AirWolfe
- Special member

- BerichtenCOLON 611
- GeregistreerdCOLON Vr Aug 19, 2005 13:28
zeker gaan voor die onderste bumper, die is echt machtig!!
wel oppassen met de onderste lip, want met de KW gaat die zeker schuren en bijgevolg scheuren als je ze aanwerkt...
voor je nummerplaat: er bestaan statische nummerplaten die je er gewoon op en afneemt zonder vijzen of iets, plakt ook niet, maar blijft door cohesie en statische elektriciteit wel op je bumper plakken! moet je maar eens achter zoeken anders!!
een kleine sticker nummerplaat kost je €160 aan de flikken
en in dmd zijn ze daar streng op, 't is maar da je't weet!
grts
wel oppassen met de onderste lip, want met de KW gaat die zeker schuren en bijgevolg scheuren als je ze aanwerkt...
voor je nummerplaat: er bestaan statische nummerplaten die je er gewoon op en afneemt zonder vijzen of iets, plakt ook niet, maar blijft door cohesie en statische elektriciteit wel op je bumper plakken! moet je maar eens achter zoeken anders!!
een kleine sticker nummerplaat kost je €160 aan de flikken
grts
...::: whir rocke die kühle scheisse :::...
-
Noedel
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 3747
Hey!
Ja sorry, enkele weken geen tijd (goed weer) gehad voor de pc, dusja...
Deze week een afspraak gaan maken om de KW's eronder te rammen!
De 6e augustus gaat hij 's avonds binnen, en de 7e kan ik hem om 10u al gaan halen
Hij gaat 4cm lager, net iets lager dan de gewone verlagingsveren
Of vinden jullie E12 rijders dat het best nog te doen is met 5cm lager?
Btw Airwolfe, de bumper is maar een ideetje, maar als de kans zich voordoet zal dat er wel van komen
Groeten!!!
Ja sorry, enkele weken geen tijd (goed weer) gehad voor de pc, dusja...
Deze week een afspraak gaan maken om de KW's eronder te rammen!
De 6e augustus gaat hij 's avonds binnen, en de 7e kan ik hem om 10u al gaan halen
Hij gaat 4cm lager, net iets lager dan de gewone verlagingsveren
Of vinden jullie E12 rijders dat het best nog te doen is met 5cm lager?
Btw Airwolfe, de bumper is maar een ideetje, maar als de kans zich voordoet zal dat er wel van komen
Groeten!!!
-
R-Auris
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 2068
- GeregistreerdCOLON Di Mei 06, 2008 22:30
Mijne zou ik echt niet 5 cm lager willen hebben hoor.. Volgens mij kom ik dan niet meer thuis met al die drempels 
Current: 1996 Corolla GXI Old: 2002 Toyota Corolla 1.6 Sol, 2010 Toyota Auris 1.8 Full Hybrid Dynamic, 2012 Toyota Yaris 1.5 Full Hybrid Dynamic.
-
CoupÉter
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 9879
- GeregistreerdCOLON Wo Dec 20, 2006 13:25
cool computer ding wat je hebt gemaakt
beetje spelen met de hoogte om te kijken hoe je het wilt hebben en of je overal nog kan komen.
beetje spelen met de hoogte om te kijken hoe je het wilt hebben en of je overal nog kan komen.
Past: Silver Toyota Corolla E11 Clean look (sold)
Current: Toyota Yaris (daily)
Current: Toyota Corolla E12 TS
-
Noedel
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 3747
Hey,
hehe, pure verveling CoupÉter
Wel ja, ik ga beginnen met 4cm lager, is een schroefkit, dus kan nog altijd zelf wat aanpassen.
Die drempels, tja, als ik hier thuis de straat uitrijdt ga ik al bergaf, en kom dan op een bol wegdek, dusja, ook al wat irri, anders moet ik telkens 500m rondrijden...
Kijk er al naar uit!!
Ow, nog even een vraagje, heb in de koffer een koppel neons die branden op ritme van de muziek.
Kerel van de winkel zei dat ik het gewoon bij de koffer verlichting kon aansluiten.
Zo gezegd, zo gedaan.
1 probleem: vanaf de koffer sluit, branden die neons ook niemeer
Kan ik ze dan nergens aansluiten, zodat ze blijven branden?
Groeten!!
hehe, pure verveling CoupÉter
Wel ja, ik ga beginnen met 4cm lager, is een schroefkit, dus kan nog altijd zelf wat aanpassen.
Die drempels, tja, als ik hier thuis de straat uitrijdt ga ik al bergaf, en kom dan op een bol wegdek, dusja, ook al wat irri, anders moet ik telkens 500m rondrijden...
Kijk er al naar uit!!
Ow, nog even een vraagje, heb in de koffer een koppel neons die branden op ritme van de muziek.
Kerel van de winkel zei dat ik het gewoon bij de koffer verlichting kon aansluiten.
Zo gezegd, zo gedaan.
1 probleem: vanaf de koffer sluit, branden die neons ook niemeer
Groeten!!
- masterpivo
- Ambassador member

- BerichtenCOLON 2590
Logisch natuurlijk als ze rechtstreeks op het kofferbak lampje zijn aangesloten, dat ze bij het sluiten van de klep uit gaan..Noedel schreefCOLON1 probleem: vanaf de koffer sluit, branden die neons ook niemeer![]()
Of je zou de aansluitdraad van het kofferbak lampje moeten volgen en dan daarop aansluiten VOOR de schakelaar die bedient wordt door de klep bij openen en sluiten. Die schakelaar zorgt er namelijk voor dat de stroom naar het lampje verbroken wordt zodra de koffer dicht gaat.
-
Noedel
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 3747
Hey,
bedankt voor de info, was al zoiets van plan, al ben ik niet zo'n fan van stukken uit elkaar halen, om zo'n draadje te volgen
Ik ga straks eens kijken of er idd geen andere kabel in de buurt passeert
Groeten
bedankt voor de info, was al zoiets van plan, al ben ik niet zo'n fan van stukken uit elkaar halen, om zo'n draadje te volgen
Ik ga straks eens kijken of er idd geen andere kabel in de buurt passeert
Groeten
-
AirWolfe
- Special member

- BerichtenCOLON 611
-4cm?
-5cm?
wa's me da nu, 't gaat tot -12 ze
buik op de grond!!
-5cm?
wa's me da nu, 't gaat tot -12 ze
buik op de grond!!
-
g6reke
- President member

- BerichtenCOLON 2034
- GeregistreerdCOLON Di Jun 22, 2004 22:15
Dat is gesprokenAirWolfe schreefCOLON-4cm?
-5cm?
wa's me da nu, 't gaat tot -12 ze![]()
buik op de grond!!
Honda Accord Tourer 2011
-
Noedel
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 3747
Zoals ik dus al eerder zei, als ik hier tstraat uitga zit ik al met een nogal steil stug wegdek, dat terecht komt op een bolle weg...
Zal beginnen met -4, ik kan dan nog altijd zien wat ik doe
Ohja, de kofferneon werkt, ff een kabeltje getrokken van een ander stuk neon onder de zetels.
Groeten
Zal beginnen met -4, ik kan dan nog altijd zien wat ik doe
Ohja, de kofferneon werkt, ff een kabeltje getrokken van een ander stuk neon onder de zetels.
Groeten
-
CoupÉter
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 9879
- GeregistreerdCOLON Wo Dec 20, 2006 13:25
wie mooi wil zijn moet pijn lijden 
Past: Silver Toyota Corolla E11 Clean look (sold)
-
AudioSystemRolla
- President member

- BerichtenCOLON 1895
- GeregistreerdCOLON Ma Dec 25, 2006 09:25
-
AirWolfe
- Special member

- BerichtenCOLON 611
low low low low low low low low low low ...
schuren die handel!! buik op asfalt! anders moet je maar airride nemen als je voor makkelijk rijden gaat
schuren die handel!! buik op asfalt! anders moet je maar airride nemen als je voor makkelijk rijden gaat
- masterpivo
- Ambassador member

- BerichtenCOLON 2590
Dat is idd ook een simpele oplossingNoedel schreefCOLONOhja, de kofferneon werkt, ff een kabeltje getrokken van een ander stuk neon onder de zetels.
-
Noedel
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 3747
Sorry voor het laat reageren, net terug van een weekje Italië, zalig genietenmasterpivo schreefCOLONDat is idd ook een simpele oplossingZit nu dus alles op eenzelfde schakelaar neem ik aan?
Ja inderdaad, zelfde schakelaar als de neons onder het dashboard en de voorste zetels
Nu eventjes (nóg maar eens) een vraagje over dat verlagen...
Als ik hem laten verlagen heb, dan ga ik nog eventjes met mn originele velgen en banden rondrijden, omdat de bestelling van de nieuwe velgen nog niet helemaal rond is. Kan dit kwaad?
Indien dit niet kwaad kan, is het dan voldoende om pas uit te lijnen als de nieuwe velgen eronder zitten?
Alvast bedankt.
Lekker gebruinde groeten
-
AirWolfe
- Special member

- BerichtenCOLON 611
direct laten uitlijnen, anders kan je dingen kapot rijden.
je moet niet laten uitlijnen voor andere velgen, dat heeft daar niets mee te maken
verlagen = asap uitlijnen!!
grts
je moet niet laten uitlijnen voor andere velgen, dat heeft daar niets mee te maken
verlagen = asap uitlijnen!!
grts
-
AudioSystemRolla
- President member

- BerichtenCOLON 1895
- GeregistreerdCOLON Ma Dec 25, 2006 09:25
ik heb met de intraxx een weekje (lees weinig km's) doorgereden zonder uitlijnen
moest eerst 2 banden vervangen en nu 4
garage zei dat er verder (gelukkig) nog geen schade was onstaan
dus meteen laten doen
groeten sander
moest eerst 2 banden vervangen en nu 4
garage zei dat er verder (gelukkig) nog geen schade was onstaan
dus meteen laten doen
groeten sander
d(>_<)b
audio system does shake things up 
audio system does shake things up 
-
Noedel
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 3747
Ok, ben gewaarschuwd
Misschien dat hij dan direct kan worden uitgelijnd (als ze dat doen, normaal wel) na het verlagen, bij ACA te Herzele.
Groeten
Misschien dat hij dan direct kan worden uitgelijnd (als ze dat doen, normaal wel) na het verlagen, bij ACA te Herzele.
Groeten
-
Leon
- Forum Admin

- BerichtenCOLON 11908
- GeregistreerdCOLON Ma Sep 16, 2002 22:20
Je wacht het beste nog een dag of wat met het uitlijnen, om de nieuwe veren de kans te geven na te zakken.
Avensis Wagon T27 2009 Olive Green
-
AirWolfe
- Special member

- BerichtenCOLON 611
leon, 't is een KW kit, die zakt niet echt verder 
-
AirWolfe
- Special member

- BerichtenCOLON 611
@ noedel: heb je soms nog pics van de wagen met die aangepaste bumper? (onderste foto op vorige pagina)
tnx mate!
tnx mate!