Wat verbruikt jullie auto?
ModeratorCOLON Moderator
- Kees
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 3506
- GeregistreerdCOLON Di Okt 01, 2002 21:12
Re: Wat verbruikt jullie auto?
Vorige week 3x tank leeg gehad... Alle keren ongeveer 1 op 10 +

- AE101 - 2.0 3S-GE BEAMS Redtop powered! + S54 LSD
- EP82 16v GT Turbo
- AE111 Levin BZ-G 6-speed 4AGE 20v *JDM*
- ZZW30 1.8 16v
- JCE10 2JZ-GE sportcross kinderwagen..
http://www.groundspeed.nl
- EP82 16v GT Turbo
- AE111 Levin BZ-G 6-speed 4AGE 20v *JDM*
- ZZW30 1.8 16v
- JCE10 2JZ-GE sportcross kinderwagen..
http://www.groundspeed.nl
-
Marc0
- Freak

- BerichtenCOLON 8166
- GeregistreerdCOLON Zo Nov 27, 2005 15:10
Re: Wat verbruikt jullie auto?
1 op 15 met de 2.0 Avensis op de heenweg.
Terugweg is geeindigd op 1 op 11,8 met veel file (Oberhausen) en stukje 180/190 met 4 man en bepakking terug van wintersport.
Auto rijdt nog snel door richting de 180 zeg..
Terugweg is geeindigd op 1 op 11,8 met veel file (Oberhausen) en stukje 180/190 met 4 man en bepakking terug van wintersport.
Auto rijdt nog snel door richting de 180 zeg..
Seat Ibiza 1.2 TDi Style
-
Quze
- Newbie

- BerichtenCOLON 12
- GeregistreerdCOLON Za Jan 28, 2012 16:17
Re: Wat verbruikt jullie auto?
Als ik de boordcomputer mag geloven is het momenteel 1:14,7 (e12 1.6) Aardig wat 100km wegen. Maar wel redelijk vlot doortrekken.
- Bart-E11
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 9543
- GeregistreerdCOLON Di Mrt 30, 2010 09:12
Re: Wat verbruikt jullie auto?
van de week 1:11.2 @1,679
Project: **Corolla SE111 Luna - > G6R Turbo**
Daily: Corolla AE111 Terra - > Luna -> wanabe G6 285K Km and counting
Tellerswipe 80 - 160
Daily: Corolla AE111 Terra - > Luna -> wanabe G6 285K Km and counting
Tellerswipe 80 - 160
Ruudje schreefCOLONIs dit de 3de versnelling ?
Bart-E11 schreefCOLON Nee z'n 5
-
cradle
- Full member

- BerichtenCOLON 497
- GeregistreerdCOLON Di Jun 06, 2006 15:55
Re: Wat verbruikt jullie auto?
Had weer een tankje 1 op 12,2 ofzo. Ook alleen omdat ik lange afstanden gemaakt heb.
'93er e10 Gtsi.
-
CoupÉter
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 9879
- GeregistreerdCOLON Wo Dec 20, 2006 13:25
Re: Wat verbruikt jullie auto?
1 op 10.67.
Nu met de kou ook 170 km op een kwart tank. Dus iets minder zuinig.
Nu met de kou ook 170 km op een kwart tank. Dus iets minder zuinig.
Past: Silver Toyota Corolla E11 Clean look (sold)
Current: Toyota Yaris (daily)
Current: Toyota Corolla E12 TS
Current: Toyota Yaris (daily)
Current: Toyota Corolla E12 TS
- Kees
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 3506
- GeregistreerdCOLON Di Okt 01, 2002 21:12
Re: Wat verbruikt jullie auto?
Starlet : 1 op 12
- AE101 - 2.0 3S-GE BEAMS Redtop powered! + S54 LSD
- EP82 16v GT Turbo
- AE111 Levin BZ-G 6-speed 4AGE 20v *JDM*
- ZZW30 1.8 16v
- JCE10 2JZ-GE sportcross kinderwagen..
http://www.groundspeed.nl
- EP82 16v GT Turbo
- AE111 Levin BZ-G 6-speed 4AGE 20v *JDM*
- ZZW30 1.8 16v
- JCE10 2JZ-GE sportcross kinderwagen..
http://www.groundspeed.nl
-
Mr.big
- Newbie

- BerichtenCOLON 30
- GeregistreerdCOLON Do Aug 07, 2003 00:02
Re: Wat verbruikt jullie auto?
Verleden week 1:9
-
jorn
- Junior member

- BerichtenCOLON 110
- GeregistreerdCOLON Wo Dec 28, 2011 16:27
Re: Wat verbruikt jullie auto?
voordat ik mijn thermostaat had vervangen reed ik zo'n 400 km op 35 liter.
nu tank ik altijd shell 95 en thermostaat vervangen. scheelt aanzienlijk in het verbruik! dit weekend veel snelweg gereden en heb nu 400 km gereden en heb ongeveer nog 1/3 over van mijn tank. ik denk dat ik nu de 1: 15 wel moet halen?
nu tank ik altijd shell 95 en thermostaat vervangen. scheelt aanzienlijk in het verbruik! dit weekend veel snelweg gereden en heb nu 400 km gereden en heb ongeveer nog 1/3 over van mijn tank. ik denk dat ik nu de 1: 15 wel moet halen?
driving
Car : E10 GTSI
Scooter : piaggio zip 4takt (43000km:D)
Car : E10 GTSI
Scooter : piaggio zip 4takt (43000km:D)
-
yorick
- President member

- BerichtenCOLON 2238
- GeregistreerdCOLON Vr Jun 13, 2008 19:17
Re: Wat verbruikt jullie auto?
1 op 12,5 met de G6r... Een van de beste scores tot nu toe 
Past: Lexus IS200 6 cilinder
Past: Toyota corolla G6R
New: Ford Focus Limited wagon 1.6TDI '11
Past: Toyota corolla G6R
New: Ford Focus Limited wagon 1.6TDI '11
-
Ruudje
- President member

- BerichtenCOLON 1415
- GeregistreerdCOLON Di Mei 31, 2011 22:41
Re: Wat verbruikt jullie auto?
1 op 13,3 is ook mogelijkyorick schreefCOLON1 op 12,5 met de G6r... Een van de beste scores tot nu toe
Groetjes Ruud
Mijn topic
Mijn topic
project 2 is200 1jzvvtijunkiesietze schreefCOLONpwn je broer en koop een echte g6-r
- Bart-E11
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 9543
- GeregistreerdCOLON Di Mrt 30, 2010 09:12
Re: Wat verbruikt jullie auto?
heb in de zomer al verschillende keren 1 op 14 gereden met een 5 bak 
laatste tank 1 op 10,7
k*t winter
laatste tank 1 op 10,7
k*t winter
Project: **Corolla SE111 Luna - > G6R Turbo**
Daily: Corolla AE111 Terra - > Luna -> wanabe G6 285K Km and counting
Tellerswipe 80 - 160
Daily: Corolla AE111 Terra - > Luna -> wanabe G6 285K Km and counting
Tellerswipe 80 - 160
Ruudje schreefCOLONIs dit de 3de versnelling ?
Bart-E11 schreefCOLON Nee z'n 5
-
Sebastiaan84
- Special member

- BerichtenCOLON 933
- GeregistreerdCOLON Wo Mei 14, 2008 10:26
Re: Wat verbruikt jullie auto?
Zit al de hele winter rond de 1 op 10,5. Maarja dagelijks korte stukjes van 5 km naar me werk en amper lange ritjes dan heb je dat al gauw 
Past: Red Evil EP81 a.k.a Whiteline slet, AE111 G6 Zenki, TA22 Avensis Wagon Kouki
Current: Volvo V50 2.4i Geartronic Summum full options MY2005.
Current: Volvo V50 2.4i Geartronic Summum full options MY2005.
- Kees
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 3506
- GeregistreerdCOLON Di Okt 01, 2002 21:12
Re: Wat verbruikt jullie auto?
Corolla ongeveer 1 op 10,6
- AE101 - 2.0 3S-GE BEAMS Redtop powered! + S54 LSD
- EP82 16v GT Turbo
- AE111 Levin BZ-G 6-speed 4AGE 20v *JDM*
- ZZW30 1.8 16v
- JCE10 2JZ-GE sportcross kinderwagen..
http://www.groundspeed.nl
- EP82 16v GT Turbo
- AE111 Levin BZ-G 6-speed 4AGE 20v *JDM*
- ZZW30 1.8 16v
- JCE10 2JZ-GE sportcross kinderwagen..
http://www.groundspeed.nl
-
Vogel!
- Junior member

- BerichtenCOLON 102
- GeregistreerdCOLON Ma Jan 09, 2012 22:05
-
CoupÉter
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 9879
- GeregistreerdCOLON Wo Dec 20, 2006 13:25
Re: Wat verbruikt jullie auto?
1 op 11,15. Dat zelfs met een tank planken 
Past: Silver Toyota Corolla E11 Clean look (sold)
Current: Toyota Yaris (daily)
Current: Toyota Corolla E12 TS
Current: Toyota Yaris (daily)
Current: Toyota Corolla E12 TS
-
nicknameless
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 514
- GeregistreerdCOLON Wo Jan 04, 2012 09:15
Re: Wat verbruikt jullie auto?
1:11.
Ik weet niet of dat (te) veel is? Na een beetje speurwerk zou ik op een verbruik van 1:14 moeten komen?
Ik gebruik geen airco, heb geen zware rechtervoet, rij met de ramen dicht, banden zijn goed op spanning, schakel netjes door bij +/- 2200 - 2500 toeren, rij geen plankgas enz.
Betreft een Corolla E12 1.6 16V VVT-i Linea Sol.
Ik weet niet of dat (te) veel is? Na een beetje speurwerk zou ik op een verbruik van 1:14 moeten komen?
Ik gebruik geen airco, heb geen zware rechtervoet, rij met de ramen dicht, banden zijn goed op spanning, schakel netjes door bij +/- 2200 - 2500 toeren, rij geen plankgas enz.
Betreft een Corolla E12 1.6 16V VVT-i Linea Sol.
- Bart-E11
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 9543
- GeregistreerdCOLON Di Mrt 30, 2010 09:12
Re: Wat verbruikt jullie auto?
ik merk met mijn auto als ik bij 3000 rpm schakel veel fijner heeft
en dan moet je niet gaan vloeren ofzo maar gewoon rustig gas geven en toeren op laten bouwen
ik merk heel goed, wanneer ik teveel gas geef (zonder snorkel) dat hij gaat protesteren met een diepe brom, niet bokken dat doet die van mij nooit
en daarbij je hebt geen koppel bij benzine onderin de toeren
en dan moet je niet gaan vloeren ofzo maar gewoon rustig gas geven en toeren op laten bouwen
ik merk heel goed, wanneer ik teveel gas geef (zonder snorkel) dat hij gaat protesteren met een diepe brom, niet bokken dat doet die van mij nooit
en daarbij je hebt geen koppel bij benzine onderin de toeren
Project: **Corolla SE111 Luna - > G6R Turbo**
Daily: Corolla AE111 Terra - > Luna -> wanabe G6 285K Km and counting
Tellerswipe 80 - 160
Daily: Corolla AE111 Terra - > Luna -> wanabe G6 285K Km and counting
Tellerswipe 80 - 160
Ruudje schreefCOLONIs dit de 3de versnelling ?
Bart-E11 schreefCOLON Nee z'n 5
-
Ruudje
- President member

- BerichtenCOLON 1415
- GeregistreerdCOLON Di Mei 31, 2011 22:41
Re: Wat verbruikt jullie auto?
ik haal 1 op 11,7 in de winter periode en dan ooit wat harder op trekken maar ook normaal rijdennicknameless schreefCOLON1:11.
Ik weet niet of dat (te) veel is? Na een beetje speurwerk zou ik op een verbruik van 1:14 moeten komen?
Ik gebruik geen airco, heb geen zware rechtervoet, rij met de ramen dicht, banden zijn goed op spanning, schakel netjes door bij +/- 2200 - 2500 toeren, rij geen plankgas enz.
Betreft een Corolla E12 1.6 16V VVT-i Linea Sol.
Groetjes Ruud
Mijn topic
Mijn topic
project 2 is200 1jzvvtijunkiesietze schreefCOLONpwn je broer en koop een echte g6-r
-
cradle
- Full member

- BerichtenCOLON 497
- GeregistreerdCOLON Di Jun 06, 2006 15:55
Re: Wat verbruikt jullie auto?
1 op 11,8 ofzo. Remklauw zit nog een klein beetje vastig, dat is natuurlijk niet echt top voor het verbruik!
'93er e10 Gtsi.
-
CoupÉter
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 9879
- GeregistreerdCOLON Wo Dec 20, 2006 13:25
Re: Wat verbruikt jullie auto?
@patrick, jij moet zeker zuiniger kunnen rijden. Ik rij met mijn t-sport nog zuiniger.
Even in de gaten houden of het beter wordt
Even in de gaten houden of het beter wordt
Past: Silver Toyota Corolla E11 Clean look (sold)
Current: Toyota Yaris (daily)
Current: Toyota Corolla E12 TS
Current: Toyota Yaris (daily)
Current: Toyota Corolla E12 TS
-
Leon
- Forum Admin

- BerichtenCOLON 11908
- GeregistreerdCOLON Ma Sep 16, 2002 22:20
Re: Wat verbruikt jullie auto?
Idd, ik kan Peters antwoord bevestigen, dat moet zuiniger kunnen. Misschien een tip: check je remmen. Remklauwen willen nog wel eens vast gaan zitten (ook gehad bij mijn E12).nicknameless schreefCOLON1:11.
Ik weet niet of dat (te) veel is? Na een beetje speurwerk zou ik op een verbruik van 1:14 moeten komen?
Ik gebruik geen airco, heb geen zware rechtervoet, rij met de ramen dicht, banden zijn goed op spanning, schakel netjes door bij +/- 2200 - 2500 toeren, rij geen plankgas enz.
Betreft een Corolla E12 1.6 16V VVT-i Linea Sol.
Avensis Wagon T27 2009 Olive Green
Yaris XP13 2015 Island Blue Metallic
Yaris XP13 2015 Island Blue Metallic
- Kees
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 3506
- GeregistreerdCOLON Di Okt 01, 2002 21:12
Re: Wat verbruikt jullie auto?
Corolla Beams 2.0 : 1 op 11
Starlet GTT 1 op 12,5 op Octaan 100!
Levin ca. 1 op 11,5 veel kortere stukken aangezien ie als dayly gebruikt is tijds de kapotte einddemper van de E10
Starlet GTT 1 op 12,5 op Octaan 100!
Levin ca. 1 op 11,5 veel kortere stukken aangezien ie als dayly gebruikt is tijds de kapotte einddemper van de E10
- AE101 - 2.0 3S-GE BEAMS Redtop powered! + S54 LSD
- EP82 16v GT Turbo
- AE111 Levin BZ-G 6-speed 4AGE 20v *JDM*
- ZZW30 1.8 16v
- JCE10 2JZ-GE sportcross kinderwagen..
http://www.groundspeed.nl
- EP82 16v GT Turbo
- AE111 Levin BZ-G 6-speed 4AGE 20v *JDM*
- ZZW30 1.8 16v
- JCE10 2JZ-GE sportcross kinderwagen..
http://www.groundspeed.nl
-
nicknameless
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 514
- GeregistreerdCOLON Wo Jan 04, 2012 09:15
Re: Wat verbruikt jullie auto?
Remmen zijn van de week nog nagekeken bij het lakken van de klauwen en schijven, deze lopen niet stroef, klem of zitten vast.Leon schreefCOLONIdd, ik kan Peters antwoord bevestigen, dat moet zuiniger kunnen. Misschien een tip: check je remmen. Remklauwen willen nog wel eens vast gaan zitten (ook gehad bij mijn E12).
Op de site van Autoweek staat het volgende:
PRESTATIES
topsnelheid: 190 km/h
acceleratie 0-100 km/h: 10,2 s
verbruik binnen beb. kom: 9,0 l/100km: 1 op 11,1
verbruik buiten beb. kom: 5,9 l/100km: 1 op 16,9
verbruik gemiddeld: 7,0 l/100km: 1 op 14,3
praktijkverbruik verbruiksmonitor: n.b.
CO2-uitstoot 168 g/km
energielabel E
Ik rij netto woon/werkverkeer heen en weer 66 kilometer in de week, waarvan 40 kilometer snelweg en de rest bebouwde kom, dan zit ik toch aan een gemiddeld verbruik van 1 op +/- 11
-
Joseppe
- Freak

- BerichtenCOLON 8636
- GeregistreerdCOLON Ma Mei 02, 2005 23:12
Re: Wat verbruikt jullie auto?
momenteel 1 op 8 denk dat door de slippende koppeling en hoge toeren hij wat meer verbruikt. 
http://www.stipggz-arnhem.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.stuwoverbetuwe.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ribwavv.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.stuwoverbetuwe.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ribwavv.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- J-Corolla
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 4385
- GeregistreerdCOLON Zo Aug 22, 2010 18:32
Re: Wat verbruikt jullie auto?
nicknameless schreefCOLONRemmen zijn van de week nog nagekeken bij het lakken van de klauwen en schijven, deze lopen niet stroef, klem of zitten vast.Leon schreefCOLONIdd, ik kan Peters antwoord bevestigen, dat moet zuiniger kunnen. Misschien een tip: check je remmen. Remklauwen willen nog wel eens vast gaan zitten (ook gehad bij mijn E12).
Op de site van Autoweek staat het volgende:
PRESTATIES
topsnelheid: 190 km/h
acceleratie 0-100 km/h: 10,2 s
verbruik binnen beb. kom: 9,0 l/100km: 1 op 11,1
verbruik buiten beb. kom: 5,9 l/100km: 1 op 16,9
verbruik gemiddeld: 7,0 l/100km: 1 op 14,3
praktijkverbruik verbruiksmonitor: n.b.
CO2-uitstoot 168 g/km
energielabel E
Ik rij netto woon/werkverkeer heen en weer 66 kilometer in de week, waarvan 40 kilometer snelweg en de rest bebouwde kom, dan zit ik toch aan een gemiddeld verbruik van 1 op +/- 11
Ik heb 90km woon/werkverkeer in de week waarvan slechts zo'n 7km snelweg.
Ik kom meestal uit rond de 1.12.. vaak tussen de 1:11.7 en 1.12:2
― ― ― ― ― ― ― ― ― ⁂ COROLLAE12.COM ⁂ ― ― ― ― ― ― ― ― ―
― ― BEST OF PAINT 2013 ― MOOISTE COROLLA VAN NL 2014! ― ―
Project Topic: viewtopic.php?f=50&t=34892
― ― BEST OF PAINT 2013 ― MOOISTE COROLLA VAN NL 2014! ― ―
Project Topic: viewtopic.php?f=50&t=34892
-
jasperaap
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 400
- GeregistreerdCOLON Ma Sep 19, 2011 15:59
Re: Wat verbruikt jullie auto?
84 km per dag woon/werk verkeer op 80 km en binnendoor en elk weekend richting grote stad (uitgaan) met 5 man in auto ongeveer 200 km.
Toyota Corolla T - Sport 1.8 en staat tot nu toe op 1:11,6. Al ben ik een zuinige rijder, soms wel even doortrekken bij inhalen. Wel heel weinig gereden hoor.
Toyota Corolla T - Sport 1.8 en staat tot nu toe op 1:11,6. Al ben ik een zuinige rijder, soms wel even doortrekken bij inhalen. Wel heel weinig gereden hoor.
-
yorick
- President member

- BerichtenCOLON 2238
- GeregistreerdCOLON Vr Jun 13, 2008 19:17
Re: Wat verbruikt jullie auto?
vorige tank: 1 op 14,5 (bijna alleen snelweg!).
Deze tank 1 op 11 ongeveer. Weer veel woon/werkverkeer (alleen maar 60 weggetjes).
Deze tank 1 op 11 ongeveer. Weer veel woon/werkverkeer (alleen maar 60 weggetjes).
Past: Lexus IS200 6 cilinder
Past: Toyota corolla G6R
New: Ford Focus Limited wagon 1.6TDI '11
Past: Toyota corolla G6R
New: Ford Focus Limited wagon 1.6TDI '11
-
gerke
- Full member

- BerichtenCOLON 452
- GeregistreerdCOLON Vr Jun 02, 2006 22:17
Re: Wat verbruikt jullie auto?
Wintersloffen weer in de opslag, zomerbanden er weer onder.
Hoppa van 1 op 21,8 weer een tank van 1 op 24,9
Hoppa van 1 op 21,8 weer een tank van 1 op 24,9
-
CoupÉter
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 9879
- GeregistreerdCOLON Wo Dec 20, 2006 13:25
Re: Wat verbruikt jullie auto?
Een pret tank gehad. VEEEEEL lift. Hoge snelheden etc. Alsnog 1 op 11
Maak dus niet uit hoe ik rij
Maak dus niet uit hoe ik rij
Past: Silver Toyota Corolla E11 Clean look (sold)
Current: Toyota Yaris (daily)
Current: Toyota Corolla E12 TS
Current: Toyota Yaris (daily)
Current: Toyota Corolla E12 TS