JijThijs schreefCOLONWie koopt er nou een zwarte E-11![]()
![]()
Gaaf hoor 8)
Hanscore's G6
ModeratorCOLON Moderator
-
lillytjuh
- President member

- BerichtenCOLON 2468
- GeregistreerdCOLON Do Jan 23, 2003 18:11
-
Faithless
- Special member

- BerichtenCOLON 682
- GeregistreerdCOLON Vr Apr 02, 2004 13:40
-
base maker
-
Hanscore
- Special member

- BerichtenCOLON 518
- GeregistreerdCOLON Za Jun 04, 2005 12:08
-
Freeco
- Special member

- BerichtenCOLON 785
- GeregistreerdCOLON Wo Mei 21, 2003 19:03
Re: Hanscore's G6
ben jaloers op het kleur... 
wou ook een zwarte, maar ja, je mag niet te kieskeurig zijn met 2de hands...
wou ook een zwarte, maar ja, je mag niet te kieskeurig zijn met 2de hands...
heb je daar foto's van? Heb dit ook nog in m'n achterhoofd zitten, maar als't niet mooi is, vergeet ik dit misschien beter...Hanscore schreefCOLON -dashbord lampje vervangen door blauwe lampes geen mooi resultaat
-
Freeco
- Special member

- BerichtenCOLON 785
-
Freeco
- Special member

- BerichtenCOLON 785
blauwe LEds zijn altijd vrij fel volgens mij. Toen ik nog op school zat werden LED als volgt omschrijven:
gewone groene, oranje en rode
Ultra bright blue led
White led was toen nog een gerucht
Ik heb toen 's geëxperimenteerd met 5 blauwe leds in mijn PC, en inderdaad: de muur aan de andere kant van mijn slaapkamer had een blauwe schijn, op 4 meter afstand.
Nu, werken met leds is wel wat moeilijker dan lampjes: je moet met weerstanden werken om het goeie voltage te krijgen. Dit is een schema'tje van in mijn PC: link. De led en weerstand staan hier dus parallel over een ventilator, en ik had nog voor elke ventilator een schakelaartje om de boel uit te zetten. Beetje anders dan in een auto, maar het principe blijft hetzelfde.
gewone groene, oranje en rode
Ultra bright blue led
White led was toen nog een gerucht
Ik heb toen 's geëxperimenteerd met 5 blauwe leds in mijn PC, en inderdaad: de muur aan de andere kant van mijn slaapkamer had een blauwe schijn, op 4 meter afstand.
Nu, werken met leds is wel wat moeilijker dan lampjes: je moet met weerstanden werken om het goeie voltage te krijgen. Dit is een schema'tje van in mijn PC: link. De led en weerstand staan hier dus parallel over een ventilator, en ik had nog voor elke ventilator een schakelaartje om de boel uit te zetten. Beetje anders dan in een auto, maar het principe blijft hetzelfde.
-
Roël Blink
- President member

- BerichtenCOLON 1258
- GeregistreerdCOLON Zo Mei 11, 2003 21:52