E8 automaat schokt tijdens rijden

ModeratorCOLON Moderator

luca
President member
President member
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON Di Sep 17, 2002 00:08

Bericht door luca »

onstekingas komt wel vaker vast te zitten bij de 2e motor.dus daar zou ik mee beginnen.
het is goedkoper om een dynamo van een toyota na 10 te vervangen dan elk jaar een dynamo van een opel voor 10 jaar lang te vervangen!
Kennie
Newbie
Newbie
BerichtenCOLON 22
GeregistreerdCOLON Ma Okt 23, 2006 23:18

Bericht door Kennie »

Kan zijn dat de carterontluchting verstopt is want dan loopt die ook beroerd
A-class
Senior member
Senior member
BerichtenCOLON 288
GeregistreerdCOLON Ma Aug 14, 2006 22:32

Bericht door A-class »

Hoe staat het er inmiddels mee?!
Swift 1.3 '87 (gogogo!) (12-'10 ~ ∞)
2x Supra MKIV (10-'11 ~ 11-'13)
MR2 Turbo '92 (11-'11 ~ )
Subaru Impreza GTT '99 (01-'13 ~ )
luca
President member
President member
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON Di Sep 17, 2002 00:08

Bericht door luca »

als de onsteking helemaal 1 kant op geregeld is,is het ook niet goed!!
het is goedkoper om een dynamo van een toyota na 10 te vervangen dan elk jaar een dynamo van een opel voor 10 jaar lang te vervangen!
BUTTON_POST_REPLY