veel beter met zo'n echte grille!
ik zou ook nog wat doen aan de voorbumper...
ModeratorCOLON Moderator

doe eens een keer een foto van jouw auto ben benieuwd hoe hij nu is ? ik heb hem al een tijd niet gezien.Denim schreefCOLONvoel ik hier over een hele tijd nou een dubbele fotoshoot aankomen patrick?
je hebt in ieder geval een goed voorbeeld he! haha![]()
succes met de rolla, ik ga hem zeeer nauwlettend in de gaten houden

gewoon even wevers bellen die heeft hem orrigineel.playboy schreefCOLONkun je hem niet eerst even als mal gebruiken voor ons?dan kunnen wij er ook een paar kopieren en afwerken
![]()
Dan ben je alleen niet meer uniek,maar maak je veel mensen blij mee denk ik

sybren schreefCOLONBelachelijk zeg zoveel geld, ziet er netje!!

Maar die van Wevers zit er dan ook niet op voor de sier, een Booster bumper welperz schreefCOLON Je weet wat wevers voor de immitatie vraagt......!!!!
Mij vroeg hij er 1250,00 euro voor......... (lachertje ! )

Die kun je er straks niet meer tussen uit halen hoor.Joseppe schreefCOLONsybren schreefCOLONBelachelijk zeg zoveel geld, ziet er netje!!
die van wevers bestaat zo te zien wel uit 1 stuk daarbij is de spoiler bol van vorm en totaal anders dan degene die booster maakt. heb van patriek(van booster) begrepen dat hij hem eigenlijk een beetje geperfectioneert heeft aan aangepast aan straatgebruik o.a. door het omgekeerde vleugelprincipe![]()
ben wel benieuwd hoe je hem zo kan maken dat hij er strak ertussen valt en er toch eruit kan halen, de spoilerpoten lopen bol naar binnen, wil je dan aan beide kanten geen naad hebben is montage alleen mogenlijk als hij ertussen vast geklemd zit en verlijmd word tot 1 geheel.
Wil jullie werk niet afbreuk doen, in tegendeel maar was benieuwd naar de oplossing hiervoor. verders gewoon top, deze wagen gaat er echt strak uitzien maar dat zijn we in tussen wel van patrick en bahiya gewend

http://www.erikwevers.nl/pagina/nl/19/3/corolla.htmlplayboy schreefCOLONben benieuwd naar je foto's, ben je alleen in het weekend ermee bezig of ook door de weeks?
nog een site van wervers, ff oftopicgoogle doet het niet