zo,
8 maart naar de banden centrale gegaan en gaan horen achter OZ velgen.
na wat op te zoeken en doen voor de Rolla en gebeld te hebben naar de stock bij OZ bleken de OZ Superturismo's 17" 4x100 in stock te liggen.
dus er werd me gegarandeerd dat ze die week donderdags al binnen zouden zijn :O!
15maart opnieuw naar de banden centrale met de hoop dat mn velgen al zouden aangekomen zijn,
kreeg het nieuws dat ze er niet waren en dat ze me zouden bellen als ze zouden aankomen die week.
Gisteren 29Maart bel ik zelf naar de bandencentrale met de vraag of ze al binnen zijn.
ze gingen alles nagaan en als ik GEEN telefoon terug kreeg van hun zouden ze binnen moeten zjin en kon ik er achter gaan.
Vandaag 30Maart bel ik nog maar eens voor de zekerheid naar de bandencentrale,
kreeg ik het nieuws dat ik niet moest bellen want er was afgesproken als ze niet zouden bellen dat ze binnenwaren.
OK goed, ik mocht dan langsgaan om 17.00.
kwam aan om 16.50, eerst een halfuurtje wachten door de drukte.
eindelijk is het mijn beurt en zat al te popelen op het grote moment.
krijg ik de reactie dat het NIET mijn velgen zijn die zijn aangekomen. maar 19" OZ's voor een andere wagen (andere bestelling)
goed, persoon van de bandencentrale belt naar OZ en die hebben weldegelijk de Velgen al verzonden met GLS naar de bandencentrale.
maar de velgen zijn dus nergens te vinden...
Dus nu gingen ze de paparassen allemaal eens nakijken... en met een beetje geluk zijn mn velgen ofwel;
- Nooit geleverd
- Gestolen??
ben een vrij rustige persoon maar ik stond wel bijna op ontploffen vandaag...
enige voordeel... als ik nog enkele weken moet wachten heb ik mss al meteen mn geld uitgespaard voor mn verlaging...