Om toch te kijken of het sneller kan, heb ik Rota NL benaderd. Liet Showoff Import vorige week nog weten dat 17x7 4x100 ET38 GR-A in Steel Grey vanuit de fabriek moet worden geïmporteerd en dat dit rond 6 à 8 weken gaat duren, via de Nederlandse Rota-importeur krijg ik het volgende antwoord op dezelfde vraag:
Pfff, sorry, maar ik wil geen Torque of GT-3, en al helemaal niet in 16 inch.Hi Arno,
Regarding your interest with GRA- 1770 4x100.. sorry but we only the Gunmetallic color now in stocks.
Other options are in other model and sizes:
TORQUE 16 x 7.0 e40 4x100 Steel Grey
GT-3 16 x 7.0 e40 4x100 Silver with polished lip
If you consider other options, then let me know..
With best regards,
ROTAWheels-EU
Het lijkt erop dat de door mij zo gewenste velg niet leverbaar is in de specificaties voor de E12, terwijl dit wél op diverse sites staat vermeld. Drie bedrijven (waaronder Japtuning en Full Car Tuning) geven aan dat alleen Gun Metal leverbaar is.
De vraag is nu, als de importeur al zo vaag blijft (momenteel niet op voorraad snap ik, maar kúnnen ze geleverd worden, en wat is dan de levertijd?), hoe zeker ben ik van m'n zaak als ik een bestelling bij Showoff Imports plaats? Ik wist al wel dat Rota's moeilijk (of soms helemaal niet) te leveren waren, maar krijg ik dan over 6 à 8 weken wel die juiste velgen in de juiste kleur van hen?