Pagina 2 van 2
Re: projecten e10
GeplaatstCOLON Do Jan 16, 2014 21:13
door J.N.1995
Martijn schreefCOLONHeb je het tandwiel terug gezet precies zoals het eruit kwam? Dit ivm zijn 0-stand.
Achterop het tandwiel heb je namelijk koperbanen. Per wis maakt dat tandwiel 1 omwenteling dus de 0-stand moet wel kloppen.
ik zal kijken. maar kan dat kortsluiting maken
Re: projecten e10
GeplaatstCOLON Do Jan 16, 2014 21:54
door J.N.1995
hij staat goed maar doet het nog niet
Re: projecten e10
GeplaatstCOLON Do Jan 16, 2014 22:03
door Martijn
Ja als die fout staat dan heb je idd knallende zekeringen.
Moet toch ergens iets niet goed zitten!
Re: projecten e10
GeplaatstCOLON Do Jan 16, 2014 22:04
door J.N.1995
Martijn schreefCOLONJa als die fout staat dan heb je idd knallende zekeringen.
Moet toch ergens iets niet goed zitten!
ik ga morgen weer prutsen

ben nu net weer schoon haha
Re: projecten e10
GeplaatstCOLON Vr Jan 17, 2014 08:40
door Co'tje
wat voor vet heb je er ingedaan? het moet niet geleidend vet zijn anders krijg je ook sluiting..
ARco
Re: projecten e10
GeplaatstCOLON Vr Jan 17, 2014 13:25
door J.N.1995
Co'tje schreefCOLONwat voor vet heb je er ingedaan? het moet niet geleidend vet zijn anders krijg je ook sluiting..
ARco
het oude vet er weer in gedrukt
Re: projecten e10
GeplaatstCOLON Vr Jan 17, 2014 18:09
door J.N.1995
vandaag weer geprobeerd. hij draaide 4 keer. en ja hoor pats zekering er weer uit. dus hele spul er uit dopje op het gat. dan maar geen achter ruiter wisser.
Re: projecten e10
GeplaatstCOLON Wo Jan 22, 2014 00:01
door J.N.1995
vandaag even gekeken hoe ik een veerpootbrug ga maken.
Re: projecten e10
GeplaatstCOLON Za Jan 25, 2014 14:26
door J.N.1995
hij staat helaas te koop. omdat ik het niet zo goed meer kan betalen.

Re: projecten e10
GeplaatstCOLON Za Jan 25, 2014 18:08
door toyo bob
Even een tijdje schorsen is geen optie?
Re: projecten e10
GeplaatstCOLON Za Jan 25, 2014 18:52
door Robbie F
J.N.1995 schreefCOLONvandaag weer geprobeerd. hij draaide 4 keer. en ja hoor pats zekering er weer uit. dus hele spul er uit dopje op het gat. dan maar geen achter ruiter wisser.
vermoedelijk heb je de schroeven te hard aangedraaid, probeer ze eens te lossen en licht vast te zetten.
mvg robbie f
Re: projecten e10
GeplaatstCOLON Zo Jan 26, 2014 10:21
door J.N.1995
ik kijk eerst even wat mensen willen geven als ze alleen maar laag bieden dan gaat die denk ik ook gewoon in de schorsing
Re: projecten e10
GeplaatstCOLON Zo Jan 26, 2014 19:56
door J.N.1995
sneeuw pret
Re: projecten e10
GeplaatstCOLON Zo Jan 26, 2014 19:59
door ErwinGtsi
Vette foto !! Die laatste !

Re: projecten e10
GeplaatstCOLON Zo Jan 26, 2014 20:03
door J-Corolla
Vast heel bevorderlijk voor de verkoop ook, die crossfoto's
Maar wel mooie foto's verder, vooral de onderste twee.

Re: projecten e10
GeplaatstCOLON Zo Jan 26, 2014 20:15
door J.N.1995
haha niet echt he. moest even de winter bandjes testen