Pagina 12 van 133
Re: Corolla E12 van Noedel, 5cm VERLAAGD + VELGEN GEMONTEERD p10
GeplaatstCOLON Do Sep 10, 2009 09:41
door Noedel
Hey,
sorry voor het laat reageren, maar idd, was op vakantie, ben nu net terug

Die vorige post had ik maar snel opt forum gezet, was namelijk de enige locatie waar het internet het wel deed

Idd, rijdt echt zaaalig!
Greetzzz
Re: Corolla E12 van Noedel, 5cm VERLAAGD + VELGEN GEMONTEERD p10
GeplaatstCOLON Zo Sep 20, 2009 22:16
door Noedel
Zozo, vandaag weer een meeting gedaan, en heb me 2 nieuwe nummerplaten gekocht, eentje om effectief mee rond te rijden, en eentje om bvb bij meetings
De bovenste is zowat een donkere, maar weerspiegelt, is niet echt zwart.
Greetzzz!
Re: Corolla E12 van Noedel, 5cm VERLAAGD + VELGEN GEMONTEERD p10
GeplaatstCOLON Ma Sep 21, 2009 18:54
door R-Auris
Zijn zulke platen legaal dan?.. hier moet een nummerbord echt aan 500 eisen voldoen
mooie platen dat wel.
Re: Corolla E12 van Noedel, 5cm VERLAAGD + VELGEN GEMONTEERD p10
GeplaatstCOLON Ma Sep 21, 2009 19:22
door AirWolfe
nope zo'n plaat is niet legaal, moet zelfde formaat en kleur en lettertype hebben dan de officiële (in belgië achterste) nummerplaat!!
boete: €160
(I know want ik ben ervoor aan de kant gezet omdat mijn plaat te klein was...)
vind ze persoonlijk ook een beetje sjink, echt niet mijn ding...
Re: Corolla E12 van Noedel, 5cm VERLAAGD + VELGEN GEMONTEERD p10
GeplaatstCOLON Ma Sep 21, 2009 20:31
door Noedel
ik weet dat ze niet legaal zijn, maar goh, dan kunnen ze me ook pakken bij mn originele voorste plaat, die is zeker ook niet in hetzelfde lettertype...
Nu heb ik de witte vastgehangen met velcro, enkel komt ze aan de linkerkant steeds wat los, de velcrostrip van de plaat bedoel ik dan, omdat de bumper lichtjes bol is...
Iemand betere ideetjes?
Greetzzz
Re: Corolla E12 van Noedel, 5cm VERLAAGD + VELGEN GEMONTEERD p10
GeplaatstCOLON Di Sep 22, 2009 13:06
door Noedel
Deze morgen de blauwe LED underglow kit gaan ophalen die ik op het oog had.
Weet niet of jullie hem hier nog kennen, Mr. K, meneer LED, van hem heb ik namelijk de kit overgenomen
Is spijtig genoeg niet eens op zijn eigen rolla gemonteerd geweest, op weg naar de keuring een totall loss gereden...
Dus is een splinternieuwe kit.
Grtz

Re: Corolla E12 van Noedel, 5cm VERLAAGD + VELGEN GEMONTEERD p10
GeplaatstCOLON Di Sep 22, 2009 15:13
door masterpivo
Die kentekenplaat is ook niet echt mijn ding.. Al doet zo'n stomme plaat natuurlijk altijd afbreuk aan het uiterlijk van een auto, dan is dit wel een andere oplossing

Ieder zijn ding natuurlijk.
De underbody LEDkit zal een leuk effect gaan geven!

Re: Corolla E12 van Noedel, 5cm VERLAAGD + VELGEN GEMONTEERD p10
GeplaatstCOLON Di Sep 22, 2009 17:55
door LunaTick
als ge die LED underbody aangeslote hebt zonder probleme, chapeau!! bij mij komt ze der wss nimeer onder, tenzij t bij u wel lukt
waar zij ge die gaan hale ofzo?
Re: Corolla E12 van Noedel, 5cm VERLAAGD + VELGEN GEMONTEERD p10
GeplaatstCOLON Di Sep 22, 2009 22:37
door Noedel
Goh, vind die plaat wel iets hebben, en dan is tevens het grote nummerplaat gat opgevuld
Ivm die led kit, heb ze van iemand, die ze bij zichzelf spijtig genoeg niet heeft kunnen monteren, op weg van de keuring naar huis heeft die persoon een totall loss gereden...
hier even snel aangesloten om het eens te bekijken:
greetzzz
Re: Corolla E12 van Noedel, 5cm VERLAAGD + VELGEN GEMONTEERD p10
GeplaatstCOLON Di Sep 22, 2009 22:53
door Bouloama
Zonde van de E12. Wordt weer net te denk ik. Gelukkig mogen smaken verschillen, succes met je project!
Re: Corolla E12 van Noedel, 5cm VERLAAGD + VELGEN GEMONTEERD p10
GeplaatstCOLON Wo Sep 23, 2009 00:58
door Bart
No offence, je hebt een hele knappe E12, maar die nummerplaat en underglow neontoestanden doen in mijn ogen alleen afbreuk aan je wagen.
Re: Corolla E12 van Noedel, 5cm VERLAAGD + VELGEN GEMONTEERD p10
GeplaatstCOLON Wo Sep 23, 2009 13:30
door masterpivo
Ik ben toch wel 'fan' van underbody licht kits. Ook dit vind ik dus prima staan!

Helemaal in mijn favo kleur blauw

Re: Corolla E12 van Noedel, 5cm VERLAAGD + VELGEN GEMONTEERD p10
GeplaatstCOLON Wo Sep 23, 2009 14:30
door Noedel
Bouloama schreefCOLONZonde van de E12. Wordt weer net te denk ik. Gelukkig mogen smaken verschillen, succes met je project!
Bart schreefCOLONNo offence, je hebt een hele knappe E12, maar die nummerplaat en underglow neontoestanden doen in mijn ogen alleen afbreuk aan je wagen.
Goh ja smaken verschillen inderdaad, maar vind het wel eens leuk om te proberen, heb vanbinnen ook bij alle zitplaatsen blauwe neon, de middenconsole verlichting ook in hetzelfde blauw, tellerplaten krijgen ook blauwe cijfers, heb blauwe stadslichtjes zitten... En aangezien ik het voor bijna geen geld mocht hebben, waarom niet.
Ik vind het ook niet noodzakelijk, wil het gewoon eens proberen, net als met die nummerplaat.
Krijg ik met beiden teveel last zullen ze snel het huis uit zijn
masterpivo schreefCOLONIk ben toch wel 'fan' van underbody licht kits. Ook dit vind ik dus prima staan!

Helemaal in mijn favo kleur blauw

Dank u wel
grtz
Re: Corolla E12 van Noedel, 5cm VERLAAGD + VELGEN GEMONTEERD p10
GeplaatstCOLON Wo Sep 23, 2009 20:02
door LunaTick
/EnableKwijlMode...
vet zo, zijn da ronde buizen? of halfronde?
bij mij waren t ronde, en da was nogal klote voor die te installeren... volledige standaard bekabeling da er bij zat? de mijne ware waay too short.. vet wel zo!
kga ne keer mee mijne otto tot bij u kome :p blijkbaar hebt gij meer plek in uw garage :p:D
Re: Corolla E12 van Noedel, 5cm VERLAAGD + VELGEN GEMONTEERD p10
GeplaatstCOLON Wo Sep 23, 2009 20:57
door Noedel
LunaTick schreefCOLONvet zo, zijn da ronde buizen? of halfronde?
bij mij waren t ronde, en da was nogal klote voor die te installeren... volledige standaard bekabeling da er bij zat? de mijne ware waay too short.. vet wel zo!
kga ne keer mee mijne otto tot bij u kome :p blijkbaar hebt gij meer plek in uw garage :p:D
Hey, merci.
Het zijn ook ronde buizen, maar er zitten genoeg klemmetjes bijgeleverd, die dan - spijtig genoeg mits wat te boren - onderaan worden vastgehangen. De buizen klikken er mooi in, en zijn dan nog vaster te hangen door ook bijgeleverde spanbandjes (of hoe zeg he het

)
Kabels zijn anderhalve keer de lengte van de rolla, lang genoeg.
En mijn garage is nie groter dan op de foto's ze
Grtz
Re: Corolla E12 van Noedel, 5cm VERLAAGD + VELGEN GEMONTEERD p10
GeplaatstCOLON Do Sep 24, 2009 19:22
door Noedel
K*T, F*CK, HATELIJK!!!
nummerplaat gewoon gepikt ?!?!?!
de originele hangt er dus opnieuw op

Re: Corolla E12 van Noedel, 5cm VERLAAGD + VELGEN GEMONTEERD p10
GeplaatstCOLON Do Sep 24, 2009 20:58
door vlammer
Noedel schreefCOLONK*T, F*CK, HATELIJK!!!
nummerplaat gewoon gepikt ?!?!?!
de originele hangt er dus opnieuw op

wtf wie kan daar nu iets mee doen

Re: Corolla E12 van Noedel, 5cm VERLAAGD + VELGEN GEMONTEERD p10
GeplaatstCOLON Vr Sep 25, 2009 04:56
door LunaTick
Noedel schreefCOLONK*T, F*CK, HATELIJK!!!
nummerplaat gewoon gepikt ?!?!?!
de originele hangt er dus opnieuw op

s al vaker gebeurd bij mn starletje..
ja, die idioten die hun daarmee bezig houdden snap ik ook niet.. tis bij mij ook al gebeurd met mn starletje..
tzou legaal moete zijn van die manse tege uwe muur te plakken..
Re: Corolla E12 van Noedel, 5cm VERLAAGD + VELGEN GEMONTEERD p10
GeplaatstCOLON Vr Sep 25, 2009 11:29
door AudioSystemRolla
dat doen ze zodat als ze geflitst worden niet hun maar jij de boete krijgt

Re: Corolla E12 van Noedel, 5cm VERLAAGD + VELGEN GEMONTEERD p10
GeplaatstCOLON Vr Sep 25, 2009 14:23
door Noedel
achteraan de wagen is het helemaal niet legaal meer, dus denk niet dat ze dat zullen gebruiken om dat flitsen tegen te gaan, de plaat reflecteert trouwens niet...
Heb het aangegeven, dat er een ander persoon op pad is met mijn nummerplaat in sierletters, en mn code erbij gezegd.
Vond het eerst niet nodig om aan te geven, als ze me dan een boete geven omdat ik er mee zou rondgereden hebben, maar achteraf bekeken...
Wil echt geen boetes in de bus krijgen.
Had dus wel wat "geluk", ze vroegen niet eens of ze op dat moment op mijn wagen hing.
We zien wel...
Re: Corolla E12 van Noedel, 5cm VERLAAGD + VELGEN GEMONTEERD p10
GeplaatstCOLON Za Sep 26, 2009 12:55
door LunaTick
Noedel schreefCOLONachteraan de wagen is het helemaal niet legaal meer, dus denk niet dat ze dat zullen gebruiken om dat flitsen tegen te gaan, de plaat reflecteert trouwens niet...
Heb het aangegeven, dat er een ander persoon op pad is met mijn nummerplaat in sierletters, en mn code erbij gezegd.
Vond het eerst niet nodig om aan te geven, als ze me dan een boete geven omdat ik er mee zou rondgereden hebben, maar achteraf bekeken...
Wil echt geen boetes in de bus krijgen.
Had dus wel wat "geluk", ze vroegen niet eens of ze op dat moment op mijn wagen hing.
We zien wel...
de plaat mag er WEL ophangen, maar mag niet gebruikt worden op de openbare weg..
=> auto stond in een parkeerplaats, vrienden hadden gevraagd hoe het er zo uitzag.. enz...

altijd kun je een uitvlucht hebben :p
Re: Corolla E12 van Noedel
GeplaatstCOLON Ma Sep 28, 2009 11:22
door masterpivo
Dat is mooi kl*te zeg!

En ja diegene die de plaat blijkbaar konden gebruiken zullen die wel gebruiken voor bovenstaande reden. Altijd aangifte doen bij zoiets, want je wil niet weten watvoor ellende het als gevolg kan hebben..!
Re: Corolla E12 van Noedel
GeplaatstCOLON Vr Okt 02, 2009 20:22
door Noedel
We zien wel...
Even een vraagje.
Ik zou mn mistlichten eruit willen halen, en er gewone plastiekjes inzetten, lijkt veel properder vind ik, zoals deze van jimmy:
http://img25.imageshack.us/img25/6205/img0402dy.jpg
Iemand een ideetje hoeveel dat kan kosten bij toyota?
Greetzzz
Re: Corolla E12 van Noedel
GeplaatstCOLON Za Okt 03, 2009 10:38
door LunaTick
die stukjes kosten bij je toyoboer een 50€ denk ik...
Re: Corolla E12 van Noedel
GeplaatstCOLON Za Okt 03, 2009 13:02
door Noedel
echt zo veel?

Re: Corolla E12 van Noedel
GeplaatstCOLON Za Okt 03, 2009 13:12
door _Mr_K_
Aah se, dezen ken ik ook ergens van

(swift red rims hehe

)
de led kit staat er wel super onder, ben blij da em toch nog gebruikt word
hebt ge veel prob gehad voor dieje aan te sluiten ? blijkbaar nie ma goed
persoonlijk vind ik de mistlampen wel mooi staan, maar zonder ist zeker even goed

Re: Corolla E12 van Noedel
GeplaatstCOLON Za Okt 03, 2009 18:37
door LunaTick
ben is gaan horen, 39€ per stuk...
btw, doe gij uw mistlichten dan weg? want kheb eigelijk die kapjes nodig

:p voor strobo kitje...
Re: Corolla E12 van Noedel
GeplaatstCOLON Za Okt 03, 2009 19:30
door R-Auris
De E12 terra had toch geen mistlampen standaard of wel?
Vast wel iemand die wel mistlampen wil en die kapjes wil ruilen met je

Re: Corolla E12 van Noedel
GeplaatstCOLON Zo Okt 04, 2009 14:26
door Noedel
_Mr_K_ schreefCOLONAah se, dezen ken ik ook ergens van

(swift red rims hehe

)
de led kit staat er wel super onder, ben blij da em toch nog gebruikt word
hebt ge veel prob gehad voor dieje aan te sluiten ? blijkbaar nie ma goed
persoonlijk vind ik de mistlampen wel mooi staan, maar zonder ist zeker even goed

Zie hier, Meneer Ledjes
Voor de duidelijkheid, hij hangt er nog niet onder he, gewoon efkes eronder gehangen om te zien hoe het zou staan
LunaTick schreefCOLONben is gaan horen, 39€ per stuk...
btw, doe gij uw mistlichten dan weg? want kheb eigelijk die kapjes nodig

:p voor strobo kitje...
Sorry, maar ik hou alle originele onderdelen bij, als ik hem verkoop (wat zeker nog niet direct zal gebeuren mensen

) dan verkoop ik hem liever volledig standaard.
Dus R-Rolla, ruilen zal ook geen optie zijn
Grtz
Re: Corolla E12 van Noedel
GeplaatstCOLON Ma Okt 05, 2009 13:34
door masterpivo
Mistpitjes gewoon laten zitten joh. Ik vind een auto MET juist een sportievere uitstraling hebben
