Gisteravond een extra voorbumper + lip gaan ophalen.
Normaal worden de gaatjes nog weggewerkt en word dan samen met de US achterbumper herspoten.
En pas daarna komt de civic terug in zomermodus
Doordat ik het achteruitrijlicht heb getint met rode folie valt de lichtopbrengst erg tegen als ik 's nachts achteruit moet rijden.
Daarom heb ik een soort DRL led strip gekocht, en die aangesloten op de achteruitrijlichten.
Hangt voorlopig binnenin de opening rondom de nummerplaat.
Hoe ik het ga fixen met de US achterbumper binnenkort weet ik nog niet
De lichtopbrengst is echt verbazend
spoiler ziet er netjes uit.
Ik hoop dat ik nooit achter jou sta als je beslist achteruit te rijden. Dat is gegarandeerd het laatste wat ik zie voordat ik levenslang verblind word.
jongens wat een fel licht
Damn wat een achteruitrijlicht kerel
Wel goed gevonden, mijn achteruitrijlicht is gesmoked en die lichtopbrengst is ook gedaald.. Dus weet perfect wat je bedoelt maar ge hebt da weer goe gefixt!
Greetz
No matter how long it takes you to get somewhere, what matters is that you arrive where you want to be!
GONE - Corolla E12 1.4D
CURRENT - GT86 ハチロク "Kurokongouseki"
Tussendoor nog even 2 foto's van het de civic op z'n geheel
De rode reflectieplaat tussen de achterlichten wordt terug vervangen door een matzwarte. Om ongekende reden beginnen er namelijk overal kleine barstjes in te komen aan de binnenzijde.
Btw, wat denken jullie van volgende US reflectoren/runninglights?
Ben erover aan het denken om ze in de nieuwe bumpers in te werken, met werkende verlichting.
Zat afgelopen weekend plots volledig vast op mijn eigen oprit. Blijkbaar kwam de sportcollecteur (spruitstuk) bijna 5cm lager dan de originele. Dacht eerst tijdens het rijden dat mijn middendemper altijd sleepte maar het was dus de collecteur. Intussen gedemonteerd en de originele terug gestoken. Voor velen wrs een downdate maar ik ondervond geen verschil dus kan voor mij geen kwaad Is intussen al verkocht ook, samen met de tow hooks die door de andere vorm van nummerplaat niet meer passen
En de bumpers zijn intussen beiden grondig opgeschuurd. M'n vriend is nu bezig met het dichtwerken van de gaatjes is de voorbumper. Nadien kan alles dan samen in de grondverf
Tja, te laag is weer traag.
Als voor het minste moet afremmen om geen stukken te maken, das niet fijn.
Goed dat je toch bijna geen verschil merkt.
Goed bezig kerel, ga zo door.
Intussen de pinkers veranderd door een socket + lamp met dubbel circuit (zacht en fel) zoals een US module.
Kheb dan ook besloten om de reflectoren eraf te halen bij het switchen van de bumpers. Zou zonde zijn om in vers gespoten bumpers te gaan boren. Die worden normaal komend weekend gespoten
Eerste en laatste stickertje gehangen (Liggen janken voor dood op't einde van Fast 7)
Heel goedkoop een zwarte kofferplaat gevonden voor tussen de achterlichten. Deze had weliswaar nogal beschadigde letters in de "civic" sticker die erop hing. Heb de plaat opgeschuurd en herspoten in het matzwart. Al heb ik er toch m'n twijfels bij, de rode plaat staat beter vind ik. Wat vinden jullie het best passen?
Ofwel moet er een serieuze steen zijn tegen gevlogen, of er moet iemand (per ongeluk of niet) aan mijn amber corners gekomen zijn want er zitten "plots" 3 barsten in. En het waren juist nieuwe, zucht...
Na even zoeken heb ik al een nieuw setje besteld in de US, met net dat US tintje meer, namelijk met 2 sockets om ze op die manier ook als runninglights te gebruiken ipv mijn reflectoren die nu in de bumpers geschroefd zitten