Jouw gebruikersnaam is aangepast!E12SA schreefCOLONIk wil mijn gebruikersnaam graag veranderen in:
E12SA
BVD
Wijzigen van gebruikersnaam / emailadres
ModeratorCOLON Moderator
-
Leon
- Forum Admin

- BerichtenCOLON 11908
- GeregistreerdCOLON Ma Sep 16, 2002 22:20
Re: Wijzigen van gebruikersnaam / emailadres
Avensis Wagon T27 2009 Olive Green
Yaris XP13 2015 Island Blue Metallic
Yaris XP13 2015 Island Blue Metallic
- Bart-E11
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 9543
- GeregistreerdCOLON Di Mrt 30, 2010 09:12
Re: Wijzigen van gebruikersnaam / emailadres
om het wat makkeijker te houden wil ik mijn forum naam veranderen naar Bart-E11
bvd
bvd
Project: **Corolla SE111 Luna - > G6R Turbo**
Daily: Corolla AE111 Terra - > Luna -> wanabe G6 285K Km and counting
Tellerswipe 80 - 160
Daily: Corolla AE111 Terra - > Luna -> wanabe G6 285K Km and counting
Tellerswipe 80 - 160
Ruudje schreefCOLONIs dit de 3de versnelling ?
Bart-E11 schreefCOLON Nee z'n 5
-
Leon
- Forum Admin

- BerichtenCOLON 11908
- GeregistreerdCOLON Ma Sep 16, 2002 22:20
Re: Wijzigen van gebruikersnaam / emailadres
Bart, ik heb jouw gebruikersnaam aangepast. Vanaf heden moet je met je nieuwe naam inloggen!
Avensis Wagon T27 2009 Olive Green
Yaris XP13 2015 Island Blue Metallic
Yaris XP13 2015 Island Blue Metallic
- Bart-E11
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 9543
- GeregistreerdCOLON Di Mrt 30, 2010 09:12
Re: Wijzigen van gebruikersnaam / emailadres
thanks 
Project: **Corolla SE111 Luna - > G6R Turbo**
Daily: Corolla AE111 Terra - > Luna -> wanabe G6 285K Km and counting
Tellerswipe 80 - 160
Daily: Corolla AE111 Terra - > Luna -> wanabe G6 285K Km and counting
Tellerswipe 80 - 160
Ruudje schreefCOLONIs dit de 3de versnelling ?
Bart-E11 schreefCOLON Nee z'n 5
-
1nsan3
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 411
- GeregistreerdCOLON Zo Mrt 09, 2008 18:23
Re: Wijzigen van gebruikersnaam / emailadres
Kan mijn naam van 1san3, veranderd worden naar 1nsan3. Ooit een spelfout tijdens het reageren
-
Jeroen
- Die-Hard

- BerichtenCOLON 5945
- GeregistreerdCOLON Ma Sep 16, 2002 19:56
Re: Wijzigen van gebruikersnaam / emailadres
Volgens mij ben je reeds aangepast....1nsan3 schreefCOLONKan mijn naam van 1san3, veranderd worden naar 1nsan3. Ooit een spelfout tijdens het reageren
Kwist nie dat ik dat nog kon
"My software never has bugs. It just develops random features."
- toyo bob
- Forum Admin

- BerichtenCOLON 2866
- GeregistreerdCOLON Vr Sep 20, 2002 23:12
Re: Wijzigen van gebruikersnaam / emailadres
Je zat nog steeds in de beheerders groep.Jeroen schreefCOLON Kwist nie dat ik dat nog kon![]()
Corolla AE82 GT
Renault Captur TCe 150
Renault Captur TCe 150
-
Jeroen
- Die-Hard

- BerichtenCOLON 5945
- GeregistreerdCOLON Ma Sep 16, 2002 19:56
Re: Wijzigen van gebruikersnaam / emailadres
Geinig 
"My software never has bugs. It just develops random features."
-
1nsan3
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 411
- GeregistreerdCOLON Zo Mrt 09, 2008 18:23
Re: Wijzigen van gebruikersnaam / emailadres
bedankt:P Ik schrok net tijdens het inloggen. Huh hoe kan ik niet inloggen meer. hahahaa
-
LEON29
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 1930
- GeregistreerdCOLON Wo Dec 24, 2003 22:45
Re: Wijzigen van gebruikersnaam / emailadres
ja het is weer zo ver dat mijn naam wordt verandert als dat mogelijk is en je raad het al naar leon28
life is a bitch so take it by the horns
-
Leon
- Forum Admin

- BerichtenCOLON 11908
- GeregistreerdCOLON Ma Sep 16, 2002 22:20
Re: Wijzigen van gebruikersnaam / emailadres
Is weer aangepast Leon!
Avensis Wagon T27 2009 Olive Green
Yaris XP13 2015 Island Blue Metallic
Yaris XP13 2015 Island Blue Metallic
-
GerardE10
- Newbie

- BerichtenCOLON 35
- GeregistreerdCOLON Do Jul 21, 2011 08:19
Re: Wijzigen van gebruikersnaam / emailadres
Hoi,
Zou iemand mijn naam willen veranderen in GerardE10
Oude naam is gerard944.
Thnxs alvast...
Gerard Kok
Zou iemand mijn naam willen veranderen in GerardE10
Oude naam is gerard944.
Thnxs alvast...
Gerard Kok
Wees jezelf er zijn anderen genoeg.
Carpe Diem
Carpe Diem
- toyo bob
- Forum Admin

- BerichtenCOLON 2866
- GeregistreerdCOLON Vr Sep 20, 2002 23:12
Re: Wijzigen van gebruikersnaam / emailadres
Je naam is aangepast, inloggen moet vanaf nu dus ook met GerardE10.
GerardE10 schreefCOLONHoi,
Zou iemand mijn naam willen veranderen in GerardE10
Oude naam is gerard944.
Thnxs alvast...
Gerard Kok
Corolla AE82 GT
Renault Captur TCe 150
Renault Captur TCe 150
-
GerardE10
- Newbie

- BerichtenCOLON 35
- GeregistreerdCOLON Do Jul 21, 2011 08:19
Re: Wijzigen van gebruikersnaam / emailadres
toyo bob schreefCOLONJe naam is aangepast, inloggen moet vanaf nu dus ook met GerardE10.
GerardE10 schreefCOLONHoi,
Zou iemand mijn naam willen veranderen in GerardE10
Oude naam is gerard944.
Thnxs alvast...
Gerard Kok
Wees jezelf er zijn anderen genoeg.
Carpe Diem
Carpe Diem
-
Purple-G6
- General member

- BerichtenCOLON 153
- GeregistreerdCOLON Wo Okt 19, 2011 22:16
Re: Wijzigen van gebruikersnaam / emailadres
Hoi ! Ben hier net aangemeld.. en door een oplettende forum member erop gewezen dat mn auto geen G6R maar een G6 is...
Daardoor zou ik graag mn forum naam even gewijzigd worden door Purple-G6 bedankt
Daardoor zou ik graag mn forum naam even gewijzigd worden door Purple-G6 bedankt
-
Rscl
- Junior member

- BerichtenCOLON 103
- GeregistreerdCOLON Wo Nov 17, 2010 20:32
Re: Wijzigen van gebruikersnaam / emailadres
zou graag mij naam willen veranderen naar Rscl
- toyo bob
- Forum Admin

- BerichtenCOLON 2866
- GeregistreerdCOLON Vr Sep 20, 2002 23:12
Re: Wijzigen van gebruikersnaam / emailadres
Beide namen zijn aangepast.
Inloggen moet nu dus ook met de nieuwe naam.
Inloggen moet nu dus ook met de nieuwe naam.
Corolla AE82 GT
Renault Captur TCe 150
Renault Captur TCe 150
-
Tempelier
- Newbie

- BerichtenCOLON 15
- GeregistreerdCOLON Wo Okt 20, 2010 12:42
Re: Wijzigen van gebruikersnaam / emailadres
ik wil graag mijn gebruikersnaam veranderen naar tempelier zodat er geen verwarring meer is met bloemkroontje 
HUH
de tijd staat nog op zomertijd hoe word dit veranderd
HUH
- Martijn
- Forum Admin

- BerichtenCOLON 6637
- GeregistreerdCOLON Ma Sep 16, 2002 17:06
Re: Wijzigen van gebruikersnaam / emailadres
Gebruikerspaneel -> Forumvoorkeuren -> ´zomertijd inschakelen´ op NEE zetten en klaarBloemkroon schreefCOLON
HUHde tijd staat nog op zomertijd hoe word dit veranderd

If they don´t even have a microfiber towell in heaven.. IM NOT GOING!
˙˙˙ɐʇoʎoʇ uɐʌ uǝʌoqǝʇsɹǝpuO
- toyo bob
- Forum Admin

- BerichtenCOLON 2866
- GeregistreerdCOLON Vr Sep 20, 2002 23:12
Re: Wijzigen van gebruikersnaam / emailadres
Bloemkroon is bij deze veranderd in Tempelier.Tempelier schreefCOLONik wil graag mijn gebruikersnaam veranderen naar tempelier zodat er geen verwarring meer is met bloemkroontje
Corolla AE82 GT
Renault Captur TCe 150
Renault Captur TCe 150
-
E12-Chris
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 807
- GeregistreerdCOLON Vr Aug 19, 2011 23:37
Re: Wijzigen van gebruikersnaam / emailadres
Als iemand even tijd heeft zou ik het ook willen veranderen om het wat makkelijker te maken.
Gewoonweg in ' Chris ' Als dit vrij is.
Gewoonweg in ' Chris ' Als dit vrij is.
- toyo bob
- Forum Admin

- BerichtenCOLON 2866
- GeregistreerdCOLON Vr Sep 20, 2002 23:12
Re: Wijzigen van gebruikersnaam / emailadres
Helaas, Chris is al in gebruik.aydhayeth schreefCOLONAls iemand even tijd heeft zou ik het ook willen veranderen om het wat makkelijker te maken.
Gewoonweg in ' Chris ' Als dit vrij is.
Corolla AE82 GT
Renault Captur TCe 150
Renault Captur TCe 150
-
E12-Chris
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 807
- GeregistreerdCOLON Vr Aug 19, 2011 23:37
Re: Wijzigen van gebruikersnaam / emailadres
E12-Chris dan? 
- toyo bob
- Forum Admin

- BerichtenCOLON 2866
- GeregistreerdCOLON Vr Sep 20, 2002 23:12
Re: Wijzigen van gebruikersnaam / emailadres
Bij deze.E12-Chris schreefCOLONE12-Chris dan?
Inloggen moet nu dus met de nieuwe naam.
Corolla AE82 GT
Renault Captur TCe 150
Renault Captur TCe 150
-
ErikE12
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 312
- GeregistreerdCOLON Di Sep 23, 2008 19:37
Re: Wijzigen van gebruikersnaam / emailadres
Bestaat als het goed is nog niet zag ik in de ledenlijst, dus graag zou ik bij deze mijn gebruikersnaam willen veranderen naar: Erik
-
Leon
- Forum Admin

- BerichtenCOLON 11908
- GeregistreerdCOLON Ma Sep 16, 2002 22:20
Re: Wijzigen van gebruikersnaam / emailadres
Helaas is die naam al wel in gebruik, dus ik kan jouw forumnaam niet wijzigen.
Avensis Wagon T27 2009 Olive Green
Yaris XP13 2015 Island Blue Metallic
Yaris XP13 2015 Island Blue Metallic
-
ErikE12
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 312
- GeregistreerdCOLON Di Sep 23, 2008 19:37
Re: Wijzigen van gebruikersnaam / emailadres
Oh ja, er is nog zoiets als een pagina 2 van de ledenlijstLeon schreefCOLONHelaas is die naam al wel in gebruik, dus ik kan jouw forumnaam niet wijzigen.
Dan graag naar: ErikE12
-
Leon
- Forum Admin

- BerichtenCOLON 11908
- GeregistreerdCOLON Ma Sep 16, 2002 22:20
Re: Wijzigen van gebruikersnaam / emailadres
Die is wel vrij, bij deze is jouw gebruikersnaam aangepast. Wel even opletten als je weer inlogt, dan moet je de nieuwe naam gebruiken!
Avensis Wagon T27 2009 Olive Green
Yaris XP13 2015 Island Blue Metallic
Yaris XP13 2015 Island Blue Metallic
-
ErikE12
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 312
- GeregistreerdCOLON Di Sep 23, 2008 19:37
Re: Wijzigen van gebruikersnaam / emailadres
Leon schreefCOLONDie is wel vrij, bij deze is jouw gebruikersnaam aangepast. Wel even opletten als je weer inlogt, dan moet je de nieuwe naam gebruiken!
-
Harmen
- Senior member

- BerichtenCOLON 319
- GeregistreerdCOLON Wo Okt 26, 2011 20:09
Re: Wijzigen van gebruikersnaam / emailadres
Kan mijn naam veranderd worden in gewoon Harmen?
en als die bezet is CorollaHarmen met hoofdletters dus.
Harmen
en als die bezet is CorollaHarmen met hoofdletters dus.
Harmen
E10 1.6 gxi kleur 3k4 red mica 06/04/1995 Bought for €100 and Sold for €500
Hobby mag geld kosten!