Marc0 schreefCOLONkan die snerp ook niet komen door de dikte van het materiaal opzich? schijnt dat dat ook nogal veel uitmaakt..
de dikker het materiaal, de donkerder het geluid..
klinkt wel logisch want door een dik materiaal kan minder licht dan een dunner materiaal, daarom is het geluid dan ook donkerder
ARco
Don't take life too serious, You'll never get out alive Savage Corolla SOLD!! ---> New.. Curtevenne 830AK
Arco® The exclusive choice
Proud member of the NCS crew, Gebouw het uzelf!
Marc0 schreefCOLONkan die snerp ook niet komen door de dikte van het materiaal opzich? schijnt dat dat ook nogal veel uitmaakt..
de dikker het materiaal, de donkerder het geluid..
klinkt wel logisch want door een dik materiaal kan minder licht dan een dunner materiaal, daarom is het geluid dan ook donkerder
ARco
LOL
Maar idd hoe dunner de pijp hoe minder hij het geluid dempt en dus hoe scherper en scheller het geluid
Tis een redelijk dik materiaal dacht ik, maar ja wanneer is het te dun?
Maakt verder niet uit, voor ff is dit leuk maar in combi met de rest van m'n herrieuitlaatlijn op doven en slechthorenden stand is dit iets té. En hij ruikt naar vieze ziektes
Gtsi-R schreefCOLON
Ik denk dat die jongen dat gewoon als geintjuh zegt, zo lees ik het in ieder geval, geef ff plankgas...
Je wenst niemand toe om overreden te worden, zelfs de politie niet
Hij vertelde er niet bij dat die zn koppeling in hield met plank gas
Sorry voor de misplaatste opmerking. Had het beter wat subtieler neer kunnen zetten... Maar uiteraard als geintje bedoeld. (ik zou niet eens durven!;)) Kennis van mij is ook agent en ik weet dondersgoed wat die gasten allemaal meemaken.
Maar ik neem aan dat mijn punt iig duidelijk is geworden. In het vervolg zal ik het iets subtieler aanpakken
Sorry voor de misplaatste opmerking. Had het beter wat subtieler neer kunnen zetten... Maar uiteraard als geintje bedoeld. (ik zou niet eens durven!;)) Kennis van mij is ook agent en ik weet dondersgoed wat die gasten allemaal meemaken.
Maar ik neem aan dat mijn punt iig duidelijk is geworden. In het vervolg zal ik het iets subtieler aanpakken
BOT again.
dan is het goed... gewoon gezellig houden hier
BlackE10 schreefCOLONTis een redelijk dik materiaal dacht ik, maar ja wanneer is het te dun?
Maakt verder niet uit, voor ff is dit leuk maar in combi met de rest van m'n herrieuitlaatlijn op doven en slechthorenden stand is dit iets té. En hij ruikt naar vieze ziektes
jij moet niet zo zeuren... poepert
er liggen nog steeds geen standaard oorkleppen bij jou in de auto.. dus het valt best wel mee.. zoals bij de Mclaren F1 wel het geval is...
alleen heeft hij nog 1 verschil in vergelijking tot jouw herriebak...
Hij komt wél meer vooruit dan dat hij herrie maakt
gr roel
Gtsi- Я®™
Automotive BMW/ Rolls Royce Test Engineer
"straight lines are for fast cars, turns are for fast drivers"
"Be Greddy, Run Free and take a Goodline"
Heb er wel eens oordopjes ingehad maar dan hoor je de radio niet
Dat van die mclaren of welke echte sportwagen met herrie dan ook is 1 van de dingen die me irriteert
Eindelijk heb ik een uitlaat foto! dit is mijn japstyle die ik van de tuning beurs in Utrecht heb gekocht en zelf vanaf de kat een rvs pijp gemaakt en gebogen. even kijken of ik het filmpje er ook op krijg of het eerst op you tube moet zetten,voor het geluid.
U heeft niet de benodigde permissies om de bestanden die aan dit bericht zijn toegevoegd te bekijken.
Keep on tuning!
Your Car, Your style!
ONE LIFE, LIVE IT !!!
Custom ''Playboy'' Rolla Allways in my heart !!!
Custom ''Monster'' G40 Allways in my heart !!!
Custom ''white Pearl'' Skyline R33 Allways in my heart !!!
(never made 2k15 ;( )
Keep on tuning!
Your Car, Your style!
ONE LIFE, LIVE IT !!!
(never made 2k15 ;( )
hmm tuurlijk iedereen zijn eigen smaak, maar ik vind zo'n civic regenpijp ook echt niks. Ik vond dit voormaat maar dan met dunne rand al niet mooi. Deze had ik nog niet gezien. Maja......
Keep on tuning!
Your Car, Your style!
ONE LIFE, LIVE IT !!!
(never made 2k15 ;( )
dat is hetzelfde formaat maar dan met dunne rand:P
Keep on tuning!
Your Car, Your style!
ONE LIFE, LIVE IT !!!
(never made 2k15 ;( )
Of 2x 90mm rond, maar daar ben ik nog niet helemaal uit.
Ik heb een Corolla 1.6 Gtsi uit 1994.
Nou is mijn vraag of ik met deze einddemper al een mooier geluid krijg?
Op dit moment heb ik gewoon een orginele.
Is altijd moeilijk te zeggen bij zo'n universele uitlaat hoe het gaat klinken. Het zal sowieso harder gaan klinken.
Over het algemeen maken die kleine japstyles meer herrie dan zo'n grote universele demper. Maar ik heb zelf een niet jap-style opmaat gemaakt systeem en dat gaat een stuk harder dan veel japstyles, enkel door de einddemper al.
Elk type einddemper is anders maar het kan meer dan genoeg geluid produceren
@ toets, je krijgt zo wie zo wel een zwaarder bromment geluid, en voor nog meer geluid kun je altijd even je middendemper er tussenuit halen (apk goedkeur evengoed) Dan maak je zeker meer herrie!!!
Maar hij komt uit 1994 dus dan heb je een e10 met 4afe motor toch??
Keep on tuning!
Your Car, Your style!
ONE LIFE, LIVE IT !!!
(never made 2k15 ;( )
Nou, ik weet dat hij uit december van 1994 komt.. en dat het een E10 is..
Wat ik ook weet dat er een 1600 GTSI in ligt, maar verder weet ik het niet.
Maar het hoeft van mij ook niet het allermooiste geluid te hebben wat er is, als het maar iets sportiever klinkt als nu (orgineel)
even voor de duidelijkheid, 1600 gtsi is niets anders dan een gewone 1.6
Gtsi staat voor de uitvoering van de auto, kuipachtige stoeltjes, skirts, klepspoiler en nog meer details. Verder is er motorisch niets anders aan.
Je hebt een veel voorkomende 1.6 van het type 4a-fe.
ofterwel erop zetten en je hebt een sportiever geluid, en waarschijnlijk niet te extreme!
succes
Keep on tuning!
Your Car, Your style!
ONE LIFE, LIVE IT !!!
(never made 2k15 ;( )
Wat je ook doet ga voor kwaliteit, die van mij heeft het 11 maanden volgehouden en toen vielen de gaten erin.Ding was nog 120 euro ook.(sorry heeft me veel geld gekost zit me nog steeds dwars )
g6-R -->civic sport---> civic hybrid----) civic 1.8i-vtec type S
of 1 als mij,dik geluid en €50 op tuning beurt, 100%ahoy
Keep on tuning!
Your Car, Your style!
ONE LIFE, LIVE IT !!!
(never made 2k15 ;( )